Phillips47PFL9703H - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    tenkte også på plasma men med inbrenning er det litt...ja hva skal jeg si...angst =) Har ikke lyst å kjøpe noe fra elkjøp eller noe sånn...men du sa at du ville heller ikke bestille på nettet men elprice der hvor du har kjøpt din er jo bare nettbutikk eller

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Ja det er nettbutikk, den handelen var det egentlig ikke jeg som styrte. For sønnen skulle ha tv, basta bom og prisen var jo bra så.

Leste på siden demmes at en kan få levert i nærmeste butikk dem har.
    Elprice | Hjem

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja men egentlig er det ikke farlig å kjøpe på nettbutikken eller? for eksempel på netonnet.no. da kan man jo sikkert også retunere noe eller....vet du noe om det åssen det er? har ikke handlet så veldig mye på nettet der fordi bor ikke så lenge i norge vet du =)

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Du har jo en angrerett, og dette er de nødt til å oppgi. Står vel noe om det i salgs/leveringsbetingelser.

Angrefrist
    Vedlagt alle leveringer i fra Elprice følger det et eget skjema med informasjon om angrefrist og Angrefristloven. Angreretten gjelder kun for forbrukere.
    Angreretten gjelder for alle varer med unntak av slike hvor varen eller deler av den er forseglet og forseglingen er brutt. For lyd- bildeopptak (CD/DVD), datamaskinprogrammer og produkter for personlig pleie må forsegling ikke brytes. Angreretten forutsetter at Kunden innen 14 dager etter levering, gir melding til Elprice om at angrerett gjøres gjeldene.
    Angreretten kan vær tapt dersom Kunden ikke kan lever tilbake varen i samme stand og mengde som da den ble levert. Varene må kunne returneres i original emballasje, sammen med alle deler, brosjyrer og annet materiale som fulgte varen.
    Kunden må selv betale for frakten når varen returneres til Elprice. Tilbakebetaling til Kunden fra Elprice gjøres så hurtig som mulig etter at returforsendelsen er levert til Elprice, og senest innen 14 dager etter at returen var levert.
    Forøvrig gjelder øvrige bestemmelser slik de fremkommer i Angrerettloven.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok da tror jeg jeg skal bestille meg noe der...få se..men tusen takk i hvertfall...det er bra at man for rask og bra svar her på forumet

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Bare hyggelig.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thomz1711
    takk for så fort svar. Er litt usikkert om jeg skal ta 47PFL8404H eller 9703..det viktigste er for meg nesten å ha bra bildet på SD signaler fordi man ser jo ikke hver eneste dag på Blu ray eller noe andre HD signaler...Derfor leter jeg etter en 47" eller 52" med gode bildequalitet på SD Signaler.
    Hei, jeg kjøpte 8404, men byttet den igjen da den ikke på noen måte svarte til forventningene. Både kona og barna kommenterte at de syntes bildet på denne tv'en var mye dårligere enn på vår gamle LCD (spesielt på SD), så byttet til en modell fra Panasonic.
    Slet med at bildet var uskarpt - og så fort jeg prøvde å skru opp skarpheten kom det altfor mye artifakter (har en tråd om dette her inne fra mars måned).

9703 har jeg bare sett med hd-materiale i butikk, og den ser jo strålende ut der, men hvordan den er på SD-signaler vet jeg ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte først 47pfl9703h men leverte den tilbake.......det er en 2008 modell og svartnivå er crappy...svart ser grålig ut og menyene ser ut som windows 95 eller noe som ødela litt kvalitets følelsen

Ellers er det en bra tv, med sylskarpe bilder.......men svartnivå har mye å si på dybdefølelsen i bildet og det ødela alt for meg

Hadde også tenkt å kjøpe 8404h først og leste endel før valget og endte opp på 9703h som var toppmodellen fra 2008 mens 8404h er middelklassemodellen 2009

Jeg har aldri målt de opp mot hverandre så hvor mye forskjell det er på de vet jeg ikke, men 9703h har perfect pixel hd engine(dobbelt så kraftig som 8404h`s, tror det blir mindre artifacts etc) og 17bits farge panel, mens 8404h har 12bits fargepanel og pixel precise hd engine, samt 9703h har et amibilight på toppen av tven, noe 8404h ikke har

Men samtidig har 8404h bedre svartnivå og er billigere

Jeg byttet den hvertfall inn og gikk for Samsungs ps50b850 som kostet det samme og samtidig var bedre på alle felt, untatt skarphet. Og det faktum at den buzzer hull i hodet på meg

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •