Beste tv 10-12k?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate tazzat sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste tv 10-12k?

På tide å bytte ut min Panasonic Panasonic TH-42PA50 som skal ned i kjeller stua til ungene,så jeg trenger ny 46"..
    Hva er å annbefale i prisklassen 10-12k helst 10k.

Synes den jeg har nå er helt ok,det er mangel på HDMI som plage med nå..

Lefdal - Samsung 46" LED-TV
    Denne?

Event. denne
    Sharp Aquos LC-46LE705S 46" LED LCD-TV - Sharp - LED-TV 40"-49" - Sharp Aquos LC-46LE705S 46" LED LCD-TV - Netshop.no - pc data foto minne digital

Newcomer Lars_N sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du kan strekke deg litt finnes Panasonic plasma 46G20 til 12 500,- på Netshop. Dette skal etter sigende være et meget bra TV og er ut fra alt jeg har lest den klart beste TV'n i prisklassen (har desverre ikke sett den selv enda). Tar da forbehold om mulig problemer med endring av svartnivå over tid som nå diskuteres i forbindelse med 2008 og 2009 modellene.

Hvis du ikke er avhengig av en tynnest mulig TV har Sony sluppet en ny LCD 46EX500 som skal være meget god og fås til ned i ca 9000,- Amentio og Multicom har gode priser på denne.

Samsungen du har linket til vet jeg ingenting om og da er det vanskelig å vurdere, men 5-serien (klassisk LCD) fra Samsung fra i fjor var merkbart dårligere enn 6- og 7-serien, som var relativt like hverandre i ren billedkvalitet. Mange har også hatt mye tull med sine Samsung TV'er og det skal etter sigende være mye reklamasjoner og styr. Hvis ikke 5-serie har hevet seg fra i fjor ville jeg forsøkt å strekke meg et hakk opp. Skeptisk til om billig LED er gull.

Jeg mener at LED LCD ikke er alt, konvensjonell LCD kan være like bra, og ut fra generell kjennskap til tidligere produkter holder jeg en knapp på Sony EX500 konvensjonell LCD fremfor Samsung 5-serie LED LCD, men tar forbehold om at jeg ikke har sett eller undersøkt noe om sistnevnte.

Intermediate tazzat sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at di større EX500 har problemer med at tven er treig/fryser..gjelder det denne og?
    Har egentlig plass til 52" og men vil ikke kjøpe en problem tv..fin pris var det nå fra Sony

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må under streke at jeg IKKE har sett G20 enda men det jeg har sett av LED har ikke imponert meg veldig så langt bortsett fra 9704 som var hel rå å i mine øyne gruser egde led fra f.eks samsung m.fl.! Ville kikket på plasma. G20 fikk meget god test i siste hjemmekino.

Newcomer Lars_N sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har akkurat annskaffet 46EX500 selv og ikke hatt noe problem med at den har låst seg/frosset. Et par sekunders loading av enkelte av menyene, men ikke noe som sjenerer meg. Kjører ekstern HD-PVR fra CD, mye av problemene og låsingen har vært i forbindelse med intern EPG ved bruk av kort rett i TV, så mulig du kan oppleve treghet og frysing her hvis du har tenkt å til bruke det.

Jeg er meget fornøyd med TV. Utrolig bra sortnivå til å være LCD, gode og naturlige bilder og relativt pen å se på. Etter min mening det beste kjøpet til 9000-10 000-, i dag, men kan du strekke deg til 12 500,- for Pana 46G20 eller 13 000,- for Pana 50G20 får du nok en bedre TV. Det var disse to det stod mellom for meg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •