Innbrenning

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Innbrenning

Newcomer bass elsker sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Innbrenning

Hei

Har en Panasonic TH-42PZ85EA plasma tv i kjellerstua mi, skal kjøpe meg ny pc og da blir den sikkert koblet til Plasma`n... Da lurer jeg på, er det fare for innbrenning ? jeg bruker pcn mest til surfing på nettet siden jeg har ps3 til spilling

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klart er det en viss fare for innbrenning.. Følg med når du bruker statisk bilde, slik at du har noenlunde kontroll på om det er tegn til innbrenning underveis.

Skal ganske mye til før tven er ødelagt, da man kan gjøre underverker med tegnefilmer / snø (flimmer) for å lege tven når en mindre innbrenning har oppstått.

Har brukt plasma til utallige timer konsollspill i gjennom tiden, men aldri slitt med innbrenning selv, men tar bestandig en sjekk etter at en spilløkt er ferdig.

Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Adium
    Klart er det en viss fare for innbrenning.. Følg med når du bruker statisk bilde, slik at du har noenlunde kontroll på om det er tegn til innbrenning underveis.

Skal ganske mye til før tven er ødelagt, da man kan gjøre underverker med tegnefilmer / snø (flimmer) for å lege tven når en mindre innbrenning har oppstått.

Har brukt plasma til utallige timer konsollspill i gjennom tiden, men aldri slitt med innbrenning selv, men tar bestandig en sjekk etter at en spilløkt er ferdig.
    Så jeg kan koble pc`n til tv og surfe i en time eller to og msn uten innbrenning?

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal gå greit det vil jeg tro, så lenge du følger med litt selv.
    Er ganske mange statiske objekter på spill også (kart, ammo osv.) men det har gått smertefritt.. De har dog kanskje ikke like skarpe farger som mange av objektene i windows.

Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Adium
    Skal gå greit det vil jeg tro, så lenge du følger med litt selv.
    Er ganske mange statiske objekter på spill også (kart, ammo osv.) men det har gått smertefritt.. De har dog kanskje ikke like skarpe farger som mange av objektene i windows.
    Bra, begynte å lure på om jeg skulle kjøpe meg bærbar pc istedenfor når jeg så at det var plasma tv jeg hadde x3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •