Kjøpe Panasonic V10 eller vente på V20? Hva med G20?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpe Panasonic V10 eller vente på V20? Hva med G20?

Er på jakt etter en Plasma i 42", har sett mye på V10 som har fått gode kritikker og virker i det store og hele som en flott skjerm.

Denne ser jeg at man nå får til 9999,- hos Deal.no... V20 ser jo ikke ut til å være langt unna, men denne vil vel minst havne på 14 - 15K når den kommer?
    Vil forbedringene i den nye modellen verd og vente på, ikke minst betale for?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil ikke G20 være et bedre kjøp enn V10 da? Til og med billigere. Mener å ha lest i testene at den er et hakk opp fra V10 i tillegg til at den har noen ekstra funskoner. Opptaksmulighet via USB feks.

Tester av G20:
    Panasonic G20 test/anmeldelse - FlatpanelsDK
    Panasonic TX-P42G20/TX-P42G20B/TXP42G20 Review: Freeview HD TV

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den nye 50" vil koste rundt 15-16 når den kommer så tviler på at prisene blir så himla høye som du sier.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av audi_a8
    den nye 50" vil koste rundt 15-16 når den kommer så tviler på at prisene blir så himla høye som du sier.
    Lurt å sjekke litt først... Panasonic TX-P50V20 50" Plasma Full-HD - Panasonic - Plasma - Panasonic TX-P50V20 50" Plasma Full-HD - Netshop.no - pc data foto minne digital

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og dette tar du fra 1 nettbutikk som ikke engang har den på lager.
    Det er vel gammelt nytt at de priser den litt høyere før den kommer på lager og muligens de første par ukene etterpå.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil ikke G20 være et bedre kjøp enn V10 da? Til og med billigere. Mener å ha lest i testene at den er et hakk opp fra V10 i tillegg til at den har noen ekstra funskoner. Opptaksmulighet via USB feks.
    Jo, flere av de som har testet V10 og G20, mener at G20 faktisk er bedre. Da blir (forhåpentligvis) V20 enda bedre, men G20 ser ut til å være en veldig god skjerm akkurat nå!

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av audi_a8
    Og dette tar du fra 1 nettbutikk som ikke engang har den på lager.
    Det er vel gammelt nytt at de priser den litt høyere før den kommer på lager og muligens de første par ukene etterpå.
    Jepp,det gjør jeg.Så lenge dette er blant de prisene man har å forholde seg til så synes jeg det er greit.Ikke bare slenge ut påstander man ikke har hold for.
    Dessuten så selges G20 i 50tommer nå til rundt 14-15000 så det vil være naturlig og anta at toppmodellen vil koste noen få lapper mere.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Jo, flere av de som har testet V10 og G20, mener at G20 faktisk er bedre. Da blir (forhåpentligvis) V20 enda bedre, men G20 ser ut til å være en veldig god skjerm akkurat nå!

Hmm.. Da er det vel bare å lese litt tester av G20, det finnes jo noen av dem allerede. Den er vel kanskje også å finne hos noen forhandlere allerede slik at man kan se den "live". Med NeoPDP Infinite Black, nettverksmuligheter og THX mode ser det ut som man får mye for pengene

Er vel kanskje ikke så dumt å hoppe på den nye generasjonen heller, ettersom V10 har slitt litt med dårligere sortnivå over tid, etter hva jeg har lest?

"It's a jungle out there"

Newcomer pesshau sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hiver meg på her...

Er selv usikker på om jeg skal vente til V20 kommer eller kjøpe G20 nå. Ser Netshop har en ubekreftet dato i slutten av april, noen som vet om denne er til å stole på eller ikke? Eventuelt om noen andre har noe "inside" info om når V20 kommer? Tenker å kjøpe 50-tommer btw...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var innom HiFi klubben i Bergen idag og tittet litt på G20 som de har utstilt, har ikke noe å utsette på det jeg fikk se Spurte om de hadde noen dato på V20, det ble sagt noe om midt i Mai men ingen garantier.

G20 var det ca 1 ukes leveringstid på. Både for 42" og 50". Selv er jeg fortsatt ganske usikker, men det er ingen tvil om at man får mye TV for pengene i G20. Hørte forøvrig noen rykter om at det kommer en test av G20 i neste Hjemmekino? Blir isåfall spennende å se hva de kommer fram til.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •