Varierende lysstyrke

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Varierende lysstyrke

Hei!

Jeg har fått ett problem med Panasonic TV`en min (TH-42PX80E)
    Problemet er litt vansklig å forklare, men jeg prøver. Når jeg ser på tv`en hender det at bildet blir veldig mye lysere i korte glimt, litt som et lysstoff rør som er iferd med å knele. Det er veldig irriterende å se på. Dette problemet gjelder forøvrig uansett kilde. Har også forsøkt å slå av all annen elektronikk, for å se om det kunne være noe forstyrrelser. Det virker ikke sånn.

Håper dere kan hjelpe meg!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg hadde også en slik tv. Var en samsung plasma jeg kjøpte for ca 6 måneder siden. Det var spesielt hvis det var lyssterke bilder det skjedde.

Hvite bakgrunner var det verste. Skisport, ishockey osv var nesten håpløst å se på. Det ble litt bedre når jeg satte "alt" på fullt, altså ingen strømsparing modus osv, men det gikk aldri bort.

Jeg bare antok at det var sånn med plasma tv'er og at folk flest ikke la særlig merke til det, akkurat som de fleste ikke legger merke til etterslepet på lcd tv'er heller.

Jeg solgte den til en kompis og han har enda ikke kommentert problemet etter ca 5-6 måneder...

Så kan dessverre ikke hjelpe deg stort men det skal nok ikke være slik. Du får kanskje prøve å få byttet den inn eller noe.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •