Samsung LED tv er ubrukelig til spill - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Hvis gæveret beveger seg tregt på skjermen, så er det kanskje lurt å skru opp sensiviteten fra sticken f.eks i MW2? Husk også å skru på "Game Mode" på tven når du spiller.

LED skjermene til Samsung har relativt høy input lag, men er ikke sååå ille. Dessuten har ikke responstid noe med input lag å gjøre. Si at LED skjermene til Samsung har 6 ms responstid, så går det kun på etterslep i bildet. (6 ms har knapt merkbart etterslep uansett så dette er egentlig ikke så mye å bry seg om). Input lag er hvor lang det tid det tar fra signalet kommer inn i kontakten til bildet vises på skjermen. Enkelte testsider på nett regner ut input lag og vanlig input lag ligger vel på 20-50 ms, 50 ms selvfølgelig meget høyt og da er ikke tven egnet til spilling. Produsentene oppgir ikke dette...

correct me if im wrong...

UE32B7070 har IKKE 30 ms responstid. Den ligger vel på 4-6 ms etter det jeg har fått med meg...Som nevnt, responstid har INGENTING med input lag å gjøre.
    dette har ingenting med sensitivity å gjøre, 7-8 er vel nok på mw2

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Freonor
    Jeg vil igjen presisere at opplevd input lag er forskjellig fra person til person. Jeg hadde TVen noen uker og returnerte den grunnet for høy input lag. Jeg skrudde på game mode og skrudde av 100hz og alt annet jeg kunne finne. Prøvde masse kombinasjoner, men den var fortsatt litt for treg.
    Har vel ikke noe å si om man opplever input lagen eller ikke? jeg skjønte ikke at det var noe input lag den første tiden jeg spilte, men den var jo der å ødela litt av spillopplevelsen..
    Fant det først ut når jeg spilte på en annen tv, en litt eldre Sony..

UTROLIG kjipt at man betaler så mye for en tv, å så viser det seg at den er så dårlig på spill

Du presterer selvføgelig bedre i fps spill med lav input lag, uansett om du legger merke til det eller ikke

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Magnus-FG
    Har vel ikke noe å si om man opplever input lagen eller ikke? jeg skjønte ikke at det var noe input lag den første tiden jeg spilte, men den var jo der å ødela litt av spillopplevelsen..
    Fant det først ut når jeg spilte på en annen tv, en litt eldre Sony..

UTROLIG kjipt at man betaler så mye for en tv, å så viser det seg at den er så dårlig på spill

Du presterer selvføgelig bedre i fps spill med lav input lag, uansett om du legger merke til det eller ikke
    Det er sant!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •