kjøp av ny 40-50 tommer trenger hjelp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

kjøp av ny 40-50 tommer trenger hjelp

Hei ! jeg er helt ny på forumet og trenger hjelp for kjøp av ny tv!

Først vil jeg bare si at jeg har ingen peiling på tv i det hele tatt! I svært liten grad men jeg føler sjangsen for å bli lurt er stor og det er ufattlig mye å velge mellom! Ettersom jeg har tenkt å svi av en del kroner så vil jeg gjerne undersøke markedet litt og hva de har og tilby.

Jeg er lærling så har ikke all verdens kroner å svi bort men noe i prisklassen 7-8000 vil jeg bruke. Jeg vil helst ha en så stor tv som mulig men da er jeg klar over at en 50 tommer til 7000 ikke har all verdens kvalitet, så det skal helst være en balanse mellom kvalitet og størrelse.

Tven kommer til å bli brukt
    -Gaming (ps3)
    -litt filmtitting

Når jeg undersøker tvmarkedet hva bør jeg se etter ? hvilke egenskaper bør tven ha? hva bør jeg unngå ?

Setter veldig pris på om noen kunne hjulpet meg !

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tbakstad
    Hei ! jeg er helt ny på forumet og trenger hjelp for kjøp av ny tv!

Først vil jeg bare si at jeg har ingen peiling på tv i det hele tatt! I svært liten grad men jeg føler sjangsen for å bli lurt er stor og det er ufattlig mye å velge mellom! Ettersom jeg har tenkt å svi av en del kroner så vil jeg gjerne undersøke markedet litt og hva de har og tilby.

Jeg er lærling så har ikke all verdens kroner å svi bort men noe i prisklassen 7-8000 vil jeg bruke. Jeg vil helst ha en så stor tv som mulig men da er jeg klar over at en 50 tommer til 7000 ikke har all verdens kvalitet, så det skal helst være en balanse mellom kvalitet og størrelse.

Tven kommer til å bli brukt
    -Gaming (ps3)
    -litt filmtitting

Når jeg undersøker tvmarkedet hva bør jeg se etter ? hvilke egenskaper bør tven ha? hva bør jeg unngå ?

Setter veldig pris på om noen kunne hjulpet meg !
    Det rommet tv'en skal stå i, kommer det til å bli mye lysslipp inn mot tv'en?
    Vet du hva sitteavstanden til tv'en kommer til å være?

Mvh. Sondrewn

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,633
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du klarer å spare opp 500,- mere, så er det LG 50PS8000 en god kandidat.

Deter en 50" plasma som er som du beskriver. Har et godt kompromiss mellom pris og kvalitet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen

Deter en 50" plasma som er som du beskriver. Har et godt kompromiss mellom pris og kvalitet.
    Da syns jeg Samsung PS50B551 også må tas med i beregningen, denne koster også "Bare" 8K på Komplett.no

Mvh. Sondre

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen

Jeg ser også at Komplett har PS8000 inne som demovare til 7.700(!)

Dette kan faktisk være et veldig godt tilbud for trådstarter.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •