Sony 46v5500

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Sony 46v5500

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony 46v5500

Heisann!

Har lest masse på dette forumet i det siste for å finne meg ny tv, og det skal sies at det er vanskelig å bestemme seg. Bestilte tilslutt en 47LH4000 på netonnet for den nette prisen av 7500 kr for så å finne ut at de ikke hadde fler igjen. Så nå er jeg ute på markedet igjen, og registerer at elkjøp selger Sony 46v5500 for 8000 kr denne helgen. Elkjøp - Sony 46" LCD-TV . Ser at denne ligger på litt over 9000 til vanlig, og lurer på å slå til, men vil ha gjerne høre med dere som har god peil på dette først. Er dette et godt kjøp? Ser den ble "godt kjøp" i din side, mens trusted reviews "kun" gir den 8 av 10.

Håper på raskt svar da dette tilbude kun varer denne helgen.

Newcomer davebowmanlegend sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er en meget bra TV til denne prisen, har selv en 40" av denne som jeg betalte 7000 for i august ifjor. Den har kommet meget bra ut i flere tester, og 8 av 10 er ikke dårlig! Den har meget bra billedbehandling og sortnivå, perfekt både til film og spill. Så kjøp og løp!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei, takk for det! Jeg tror jeg går for den. Har også fått et inntrykk av at den bra og mye for pengene. Hvordan er den å se vanlig tv på? Digital kabel-tv fra Canal digital det vil gå i her. Og fotball? Funker bra?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er ypperlig til å se på vanlig TV også. Hvis den fungerer bra til spill, så fungerer den også bra til fotball. Har også hatt en slik 40" i et år nå, og er fremdeles meget fornøyd. Bare bruk litt tid til å kalibrere bildet, slik at det blir optimalt...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •