Samsung Ue46b7070ww

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung Ue46b7070ww

Hei dere. Hifiklubben selger SAMSUNG UE46B7070WW til 13.975,-. Er dette et bra kjøp pris/kvalitet nå? Eller burde jeg vente til en stund til 2010 modellene lanseres? De prises vel høyere ved lansering.

Intermediate HPL sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SyntaxError
    Hei dere. Hifiklubben selger SAMSUNG UE46B7070WW til 13.975,-. Er dette et bra kjøp pris/kvalitet nå? Eller burde jeg vente til en stund til 2010 modellene lanseres? De prises vel høyere ved lansering.

Det er en kanon-tv til meget bra pris.
    Å vente til der kommer en "bedre" skjerm, er noe man i såfall må gjøre i all evighet. Der kommer alltid noe som er bedre på papir. Jeg er meget fornøyd med min, riktig nok UE46B6050. Er du på jakt etter ny skjerm, og du liker det du ser, er det ikke noe å vente på etter min mening hvertfall.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres bra ut Blir nok ikke kjøp før i april. Får håpe de fremdeles har 2009 modeller igjen da. Noen som vet når 2010 modellene lanseres?

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SyntaxError
    Høres bra ut Blir nok ikke kjøp før i april. Får håpe de fremdeles har 2009 modeller igjen da. Noen som vet når 2010 modellene lanseres?
    Jeg var på hifiklubben i går. De sa at de ikke kan ta i mot flere bestillinger på 46b7070 fordi neste generasjon er på vei inn om ikke alt for lenge! Så skal du ha må du nok se andre steder eller være litt raskere!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Samsung LED er ubrukelig til spill

Den er ubrukelig til spill, vår erfaring hjemme med Playstation 3 og div spill (har en 16 åring i hus) er at den har en altfor dårlig responstid, 30ms mot 3til 6 på helt vanlige LCD skjermer, bla. fra LG som er lysår foran når det gjelder hvor bra skjermen fungerer hvis man skal spille. Når man skal bevege sticken og flytte på f.eks. gevær (skytespill) går det veldig tregt og er ikke moro i det hele tatt. Egentlig ubrukelig til spill. HAr også en Samsung 40 786 (se egen tråd om den) og den har responstid 5 og er perfekt til spill pga responstiden:x :x

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Per-Harald
    Den er ubrukelig til spill, vår erfaring hjemme med Playstation 3 og div spill (har en 16 åring i hus) er at den har en altfor dårlig responstid, 30ms mot 3til 6 på helt vanlige LCD skjermer, bla. fra LG som er lysår foran når det gjelder hvor bra skjermen fungerer hvis man skal spille. Når man skal bevege sticken og flytte på f.eks. gevær (skytespill) går det veldig tregt og er ikke moro i det hele tatt. Egentlig ubrukelig til spill. HAr også en Samsung 40 786 (se egen tråd om den) og den har responstid 5 og er perfekt til spill pga responstiden:x :x
    Vet ikke om jeg er helt enig med deg der, det kan godt være at du har problemer med tv`t ditt- Men å si at LG er milevis foran er jeg ikke enig i-

Iallefall ikke på led-lcd modellene deres, det er noe veldig rart med de-interlacingen i de modellene- Litt som de første Sony tv`ne med bravia Engine. Istede for jevnt over hakkete må den stadig hente seg inn, noe som er vanvittig irriterende. :S

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    46b7070 skal ha en responstid på 4ms, ikke 30ms som det nevnes her.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel ikke sikkert vedkommende skal spille på tv'en og svært mange legger ikke engang merke til "input lag". Der også mange som blander responstid og input lag. Jeg mener det på denne tv'en er 8ms responstid, ca 100ms input lag i vanlig modus og inntil 60ms i "Game-mode".

Finner link til en test i min tidligere tråd:
    Input lag - Oversikt over diverse TV'er

Ellers er tv'en desingmessig flott å se på med et veldig pent bilde. Den kan ha noen svakheter som du kan lese deg grønn på her på forumet.

Lykke til...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •