Hei. Lurer på om noen her kan ha en løsning på problemet mitt.

Jeg har en Philips 7674 TV med innebygd dekoder. Kjøpte også CD godkjent CAM for kabel tv. Her rett før OL fikk jeg inn NRK HD. Kan se at bildekvaliteten er bedre enn på de vanlige kanalene. Det som er merkelig er at jeg ikke har noen andre HD kanaler på kanallisten, uansett hvor mange ganger jeg har søkt på kanaler. Mangler HD kanalene i grunnpakken og Canal + film og sport HD. Men NRK HD får jeg altså inn.

Jeg kontaktet så kundeservice i CD. De hadde aldri hørt om dette problemet så de sendte en montør/tekniker. Han kom ganske kjapt og hadde med seg en HD dekoder. Da lå alle HD kanalene der så det er altså ikke noe problem med linjen eller kanalkortet. Så da måtte det være CAM'en og han ba meg kontakte kundeservice igjen. Gjorde det og ble satt over til teknisk avdeling og de skulle sende oppdatering på CAM'en eller noe i den dur. Dette løste imidlertidig ikke problemet.

Så lurer på om noen andre her har erfart lignende problem med CD og CAM? Eller noen som har noe løsning? Ser ikke ut til at CD klarer å finne ut av det.