Brukertest: Oppo HD981 mot Silvercrest 6516

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 27
    Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Brukertest: Oppo HD981 mot Silvercrest 6516

Etter å ha lest mye rundt på nettet om Oppo HD981 så bestemte jeg meg for å kjøpe denne for en kort stund siden. Etter store forventninger til både oppskalering og faroudja magi så ble jeg desverre skuffet når jeg fikk den i hus. Min største skuffelse var fraværet fra hd-kvalitet og tilværelsen av macroblocking. Men så fikk jeg øye på en tråd her på avforum der en billig spiller fra lidl hadde fått skryt. Dette måtte sjekkes nærmere og siden lidl kom med ett nytt tilbud på denne spilleren igjen, så bestemte jeg meg for å kjøpe denne. Levde den opp til trådens emne? Markedets beste spiller? Denne testen tar i hovedsak for seg bilde aspektet ved spillerene.

Dette er en amatørmessig førstegangs brukertest av meg, som er ment for å hjelpe leserene i å velge riktig spiller ut i fra mine erfaringer og diverse innlegg på avforum. Dette er en kamp mellom Oppo HD981 og Silvercrest 6516.

Spesifikasjoner

Oppo HD981
    Sjekk ut oppo's hjemmeside her: OPPO DV-981HD 1080p Up-Converting Universal DVD Player with HDMI

Kort oppsummert:
    Oppskalering og deinterlacing med DCDi fra faroudja/genesis over hdmi.
    Skalerer til 720p, 1080i og 1080p.
    Spiller av dvd, cd,vcd, svcd, divx, xvid, mp3, wma, sacd og dvd-audio.
    Ingen komponent utgang

Silvercrest 6516

Kort oppsummert:
    Oppskalering over hdmi til 720p og 1080i.
    Spiller av dvd, cd, vcd, svcd, divx, xvid, mp3, wma og nero digital.
    Har komponent og vga ut. 576i og 576p ut fra komponent. Vga ikke testet.
    7 i 2 minnekortleser og usb 2.0 med 10Mbit/s overføring.

Sertifiseringer:

Oppoen med DCDi merket på toppen. Silvercrest i bunn.

Tilkoblinger:

Silvercrest over og oppo under.

Pris

Oppo HD981 fåes til 1995,- pluss frakt og oppkrav hos datakjeden.no eller til $229 hos oppodigital.com, da kommer frakt, mva og tollgebyr i tillegg. Tilbakemeldinger på forumet tilsier at dette kommer på en ca 1850-1900kr. Verdt å nevne er at det følger med hdmi kabel og spilleren er pakken inn i en eksklusiv pose.

Silvercrest 6515/6516 fåes i svart eller sølv hos lidl til 529,-. Det følger da med scart og 3 komponents coaxial kabel til lyd og bilde. Det følger også med en 30 dagers prøveversjon av Nero 7.

Spillerene i praksis

Oppoen var plug'n play og viste bildet med en gang over hdmi. Silvercresten derimot viste ikke noe bildet når man koblet opp med hdmi. Der måtte man trykke seg igjennom utgangene på den ellers meget dårlige og rotete fjernkontrollen. Da kom det opp bildet i 1080i som spillere velger når den står på auto. Oppoen stod som standard på 576p. Ang fjernkontrollene så er silvercresten meget irriterende ved at man må trykke litt ekstra hardt på knappene for at det skal skje noe. Dette problemet er ikke på oppoen der knappene virker som forventet. Forøvring så er også fjernkontrollen til oppo'en både penere og letter i bruk.

Fjernkontrollene:

Silvercrest til venstre og oppo til høyre.

Oppoen har flere valgmuligheter i menyene enn silvercresten, men til overraskelse så synes jeg faktisk menyen og bakgrunnen på silvercresten har mer kvalitet i seg enn fra oppoen. Men dette er bare en smaks sak. I praksis så fungere begge menyene greit. Litt tungvindt at man på oppoen må stoppe dvd'ene helt for å stille på oppskaleringen og noen andre innstillinger som tv-standard. PÅ silvercresten går man bare når som helts inn i menyen og fikser dette. Begge spilleren lar deg dimme displayet som har den velkjente diodeblå fargen man finner igjen på bla ps2. Oppoen husker denne dimme innstillingen når man skru av spilleren, men dette klarer altså ikke silvercresten. Det er litt plagsom da man må trykke dimme knappen på fjernkontroller for å dimme lyset hver gang en skrur på spilleren. En annen ting som irriterer meg med silvercresten er at man kun kan skru den av og på fra standbymodus via fjernkontrollen. Dvs man kan ikke bare trykke eject og putte i en plate når spillere står i standby, dette kan man med oppoen.

Menyen på oppoen:

Menyen på silvercresten:

Byggekvaliteten er en grunn ganske grei, men også simpel på begge spillerene. De er tynne og lette, noe som er en fordel, men gir inntrykket av at det er billig. Ellers virker oppoen litt bedre bygd. Hdmi utgangen på silvercresten er litt ujevn på min spiller. Ellers er silvercresten litt bredere, men også kortere enn oppoen. Personlig synes jeg oppoen ser bedre ut.

Begge spillerene er kalibrert med DVE's kontrast og lystyrke bilder mot sharp 37BV8E. Det er en tv med 1366x768 lcd panel, med kontrastforhold på 1200:1, 6ms responstid,450 cd/m2 lysutbytte og 176 graders visningsvinkel. Begge spillere er i hovedsak testet med hdmi, men silvercresten er også testet litt med komponent. Verdt å nevne er at silvercresten ikke viser btb på dve's brightness bilde. Fargene er kalibrert etter eget øye. Bakbelysningen på tv'en er nesten på det laveste og fargetemp er satt til middels lav.

Bildet
    Spillerene er i hovedsak sammenlignet med pirates of caribbean 2 og war of the worlds som dvd'er. Begge norsk sone 2. Har også kortfattet sjekket igjennom noen sone 1 dvd'er for å sjekke at det virket. Har også teste divx og xvid på begge spillere uten noen sammenligning. Ser ut til at begge klarer dette greit.

Dvd avspilling og oppskalering
    Jeg har testet begge spillerene med følgende oppløsninger: 480p/576p, 720p og 1080i. Silvercresten er også testet med 576i og 576p ut fra komponent utgangene. Ved 576p gir begge spillere et godt bilde med lite støy. Oppoen er litt skarpere og har litt bedre fargegjengivelse. Silvercresten sliter litt med fargeoverganger, de er ikke like jevne som med oppoen. Når vi skalerer opp til 720p så begynner det å skje ting i bildet på begge spillere. Begge blir litt skarpere i form av at det vises litt mere støy i form av blocking/macroblocking. Silvercresten viser litt blocking på alle farger og lysnivåer, mens oppoen viser dette kun ved mørkere partier som har litt nyanse av grønt. Fargeovergangene blir forværret på silvercresten og man kan noen steder se tydelig overganger av nyanser og farger i form av macroblocking. Oppoen gir ellers ett meget jevnt og fint bilde som er en anelse skarpere enn ved 576p.

Ved 1080i så skjer det litt forandringer igjen. Her henter silvercresten seg litt inn ved at fargeproblemene går tilbake igjen, mens bildet fortsatt er skarpere enn ved 576p. Denne skarpheten som kommer frem ved oppskalering minner meg litt om skarpheten som man kan stille inn på tv'en. Jeg får ett inntrykk av at man får frem detaljer som egentlig ikke er der. Men i dette tilfellet så fremhever spilleren macroblockingen som er kodet i selve dvd'ene. Dette gjelder også i mindre grad for oppoen. Jeg liker best 576p ut fra begge spillerene på min tv. Det vil vel en grunn si at skalereren i tv'en min fungere ganske greit, den må uansett gjøre noe av skaleringen da lcd panelet er på 768p og ikke 720p som spillerene skalerer til. Dermed blir det minst mulig tukling og potensielle støyskapere for bildet ved å la tv'en ta seg av all skaleringen.

Det beste bildet får jeg fra oppoen ved 576p, ved 720p så blir bildet litt skarpere men da får jeg problemer med macroblocking i mørke partier på en del dvd'er. Ut fra det jeg har lest på flere forum så er det ikke alle som får dette problemet, selv om det er ett velkjent problem for alle spillere med faroudja brikken. Silvercresten klarer seg ganske bra mot oppoen på min 37 tommers lcd. Selv om oppoen er litt skarpere og har litt bedre farger. Jeg opplever også at oppoen har litt mykere bevegelser. Jeg kan ikke se noen deinterlacing feil med noen av spillerene. Oppoen er jo som kjent en av de beste spillerene på deinterlacing med sin gode implentering av faroudja brikken. Men silvercresten ser ikke ut til å gjøre en dårlig jobb den heller. Kan ikke se noe aliasing på denne. Sjekket med en scene fra "Shaun og the dead" der jeg vet at xbox 360 ikke klarer å deinterlace skikkelig og man får aliasing.

Ang komponent ut på silvercresten så har jeg ikke testet like mye, men har sjekket ut både 576i og 576p som er de muligheten spilleren har for å sende ut over komponent. Altså den oppskalerer ikke over komponent. En ting jeg merket meg er at når man setter spilleren på komponent så får man 576i, mens når man setter spilleren på hdmi så får man 576p ut. Man får også 576p ved å sette den til proggressiv ut. Bildet ved 576i er ikke så veldig skarpt og man mister de fineste detaljene. Setter man over til 576p så kommer det litt flere detaljer frem og bildet er en grunn ganske greit. Men ikke like klart som ved hdmi.

Konklusjon
    Oppo HD981:
    +Skarp og bra bildet ved 576p og ved oppskalering til 720p og 1080i.
    +Har en anerkjent og god implentering av faroudja brikken med DCDi.
    +Støtter mange formater
    +God support og oppdatering av firmware
    +Grei i bruk og tilfredstillende kvalitet på produktet
    +Følger med hdmi-kabel
    +Sannsynligvis gjør denne seg bra mot projektor, spennede å sett 1080p.
    -Macroblocking på mørke partier ved oppskalering
    -Oppskalering er ikke så imponerende som noen skal ha det til
    -Tilgjengelighet

Silvercrest 6516:
    +Kan nesten alt, støtter masse formater, takler usb og har minnekortleser.
    +Masse utganger for god kompabilitet
    +Billig og mye for pengene
    -Dårlig oppskalering
    -Er ikke markedets beste spiller som en kan få inntrykk av på forumet.
    -Dårlig fjernkontroll og noen plagsomme feil som nevnt i testen

Oppo vs Silvercrest
    Oppoen gjør en bedre jobb på alle områder. Den gir ett skarpere, mere detaljert og støyfritt bilde. Litt jevnere bevegelser og mer gjennomtenkt funksjonalitet og brukervennlighet. Men det skal nevnes at jeg har sittet ganske nærme min 37 tommer når jeg har teste disse mot hverandre. Kanskje en 1,5 til 2 meter fra tv'en. Dette er for å kunne avsløre det minste detaljene. Dette får meg også til å tro at oppoen viser seg bedre på en projektor fremfor silvercresten. Tror forskjellene vil komme bedre frem der. Men alt i alt så er faktisk silvercresten en verdig kandidat til oppoen for oss som sitter med tv'er som ikker er så alt for store. For på litt lengre og mere vanlig sitteavstand så ser man ikke så stor forskjell fra Oppoen til Silvercresten. Personlig synes jeg silvercresten er ett bedre kjøpt, med prisen tatt i betraktning. Oppoen er en bedre spiller, men er den verdt 1500kr mer nå som hd generasjonen snart kommer med rimeligere spillere? Alt er relativt, noen føler at oppoen er verdt de ekstra pengen andre vil nøye seg med silvercresten. Hadde jeg hatt projektor så hadde jeg nok satt mere pris på oppoen, men til min tv, så synes jeg silvercresten holder. Jeg skal selge en av spillerene, men har ikke helt bestemt meg for hvilken enda.... hehe, så begge er vel i mitt øye ett godt kjøp.

Her er forøvrig en link til deinterlacing egenskapene til 981's forgjenger 971. Her får den nesten full pott, og legg merke til hvilke spillere den går forbi. DVD Benchmark

Dette er min første test, så noen feil og mangler er det nok. Beklager også for de dårlige bildene. Er det noen feil eller mangler så gjerne si i fra. Morro med tilbakemeldinger, både bra og dårlige. hehe

Mvh Herminator

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Knallbra test herminator! Topp med bilder og meget beskrivende tekst. Dette burde være et forbilde for flere tester, så keep up the good work! :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meget bra test ja. Fikk svar på en del jeg lurte på om begge spillerne. Trur jaggu jeg holder meg til Scott'en min jeg. Minimalt med macroblokking der, selv på oppskalering.

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    edit: slettet

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for en flott test! Bra jobba!

Newcomer Snipp sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snodig at du opplevde macroblocking på silvercresten. Jeg opplever over hodet ingen macroblocking i det hele tatt. jeg har testet mange dvd'er som viste mye macroblocking på min Philips dvp 9000s (samma Faroudja chippen som i 981), men ingen macro er å se på silvercresten. Kanskje skjermen har mye å si på dette punktet? Altså macroblocking

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snipp
    Snodig at du opplevde macroblocking på silvercresten. Jeg opplever over hodet ingen macroblocking i det hele tatt. jeg har testet mange dvd'er som viste mye macroblocking på min Philips dvp 9000s (samma Faroudja chippen som i 981), men ingen macro er å se på silvercresten. Kanskje skjermen har mye å si på dette punktet? Altså macroblocking
    Skjermen har sannsynligvis en del og si, det samme har øyet som ser og avstanden til tv'en. Når jeg snakker om macroblocking på silvercresten s¨er det ikke det samme fenomenet som faroudja macroblockingen. Faroudjaen ser ut til å nesten lage macroblokking ved oppskalering, vel å merke kun ved mørke partier med grågrønne nyanser. Kunne tenkes at dette er pga av dårlig kalibrering av gråskala på tv'en, men jeg opplever ikke det samme med silvercresten. Men derimot så opplever jeg macroblocking i form av mindre blocker når jeg oppskalerer med silvercresten. Slik at rundt fine detaljer, ofte med kontrast forskjeller så ser man litt ekstra blocking. Macroblocking ligger på selve dvd'en, det er en svakhet med mpeg2 komprimeringen. Men forskjellige spillere fremhever eller skjuler dette i større eller mindre grad. Silvercresten viser mer av denne macroblockingen enn oppoen, bortsett fra de grønne mørke partiene som oppoen sliter med, der er oppen mye værre. Kalibrering har også en del å si på dette.

En scene jeg brukte litt for å sammenligne denne "fine" macroblockingen var fra War of the worlds sone 2. Like etter de tar bilen i begynnelsen av filmen så når de kommer ut på motorveien der alle andre bilene står stille. Der så jeg tydelig forskjell mellom spillerene, både med og uten oppskalering.

Edti: Glemte å takke for hyggelige tilbakemeldinger Morro at noen setter pris på tiden jeg har brukt på dette. hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Glimrende test! Godt å se at folk tar seg tid til å gjøre grundig research.
    Keep it up

Newcomer Snipp sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har den filmen så jeg skal sjekke den scenen i kveld jeg også=) Knallbra test forresten.. Keep up the good work!

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har selv Oppo 971 og SilverCrest 6515 og har en helt annen konklusjon.

Det kan virke som om det er forskjellige serier fra SilverCrest med stor sprik i kvalitet. Selv har jeg ikke problemer med macroblocking eller støy i bildet. Har også hørt fra andre at drevet støyer og mitt er så godt som støyfritt. Har også blitt tipset om scener som ikke skal være mulig å spille av på SilverScresten og min spiller har ingen problemer der.

Jeg bruker riktignok ikke oppskalering så det er selvsagt mulig at det er det som får spilleren til å feile.

Ingressen til testen kan være villedende. Oppo er ikke noe stort, kjent eller anerkjent merke. Merket var helt ukjent til de fikk masse oppmerksomhet for en DVD-spiller som var veldig bra til prisen. Min SilverCrest har i alle fall gjort det samme, den har slått min Oppo som kostet langt mere.

Jeg har forøvrig også en satelitt-tuner fra SilverCrest og den fungerer også prikkfritt.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av robertaas
    Jeg har selv Oppo 971 og SilverCrest 6515 og har en helt annen konklusjon.
    Interessant, du er heller ikke alene om det. Bildekvalitet er jo til stor del også subjektivt akkurat som meg lydsignatur, så har jo også spillere sin bildesignatur. Så noen foretrekker ett bilde fremfor ett annet. Når jeg testet spillerene mot hverdandre så tittet jeg mest etter støy, macroblokking, farger og bevegelse. Deinterlacing virker det som begge takler bra, men på vanskelig materiale så tror jeg oppoen gjør det bedre med tanke på den høye scoren på the secret benchmark.

Jeg bruker riktignok ikke oppskalering så det er selvsagt mulig at det er det som får spilleren til å feile.
    Kommer veldig ann på skaleringa som skjer i tv'en, men hos meg så forværrer silvercresten bildet når den skalerer. Blir bedre når tv'en min tar seg av all skalering.

Ingressen til testen kan være villedende. Oppo er ikke noe stort, kjent eller anerkjent merke. Merket var helt ukjent til de fikk masse oppmerksomhet for en DVD-spiller som var veldig bra til prisen. Min SilverCrest har i alle fall gjort det samme, den har slått min Oppo som kostet langt mere.
    Vel, jeg prøvde vel en grunn kanskje å skaffe litt oppmerksomhet på teste. hehe, men er klar over at Oppo ikke er ett anerkjent merke for folk flest. Er få steder som selger spillere av dette merket. I norge så er det kun datakjeden som selger oppo så vidt jeg vet. Ingressen er skrevet med tanke på forumets brukere og entusiaster, og blant oss så er jo oppo ett merke som har fått stor oppmerksomhet. Men nå er det min første test og vet jeg kunne gjort den langt bedre enn den er, men så har vi jo forumet som vi kan diskuter videre på og komme med flere erfaringer. Lagde testen kun for å vise min erfaring da begge spillere har fått en del oppmerksomhet og er ganske aktuelle for mange.

Har spurt deg om det samme i en annen tråd, men kjører du komponent eller hdmi?

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bra arbeid!

Hei.

Dette var en fin test og et godt stykke arbeid.

Et par tips dog:
    - siden Oppo leverer med en HDMI kabel så bør verdien av denne trekkes fra prisen når du sammenligner (evt. legges til på Silvercrest sin)

- du nevner fjernkontrollene i testen, men har ikke dette med i +/- oppsummeringen

- du har ingen kommentarer om service/tips (f.eks har Oppo egen mailservice som de faktisk svarer deg på ganske kjapt. Selv om Silvercrest selges hos Lidl så tviler jeg på at ansatte hos Lidl kan hjelpe til med tekniske spørsmål/oppsett)

- Silvercrest har USB, men er denne testet om den fungerer med iPOD eller fotoapparat eller ekstern haddisk?

- bilder er fint, men det hadde vært enda finere om de var litt skarpere

Dette er ikke kritikk, men konstruktive tilbakemeldinger!

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Hei.

Dette var en fin test og et godt stykke arbeid.

Et par tips dog:
    - siden Oppo leverer med en HDMI kabel så bør verdien av denne trekkes fra prisen når du sammenligner (evt. legges til på Silvercrest sin)

- du nevner fjernkontrollene i testen, men har ikke dette med i +/- oppsummeringen

- du har ingen kommentarer om service/tips (f.eks har Oppo egen mailservice som de faktisk svarer deg på ganske kjapt. Selv om Silvercrest selges hos Lidl så tviler jeg på at ansatte hos Lidl kan hjelpe til med tekniske spørsmål/oppsett)

- Silvercrest har USB, men er denne testet om den fungerer med iPOD eller fotoapparat eller ekstern haddisk?

- bilder er fint, men det hadde vært enda finere om de var litt skarpere

Dette er ikke kritikk, men konstruktive tilbakemeldinger!
    Takker for rosen og tilbakemeldinger. Egentlig så hadde jeg ingen planer om å lage en test, kun sjekke bildet fra silvercrest opp mot oppoen. Nevner jo også i innledningen at jeg legger mest vekt på bildet.

Ang hdmi kabelen så får man ikke kjøpt oppoen uten og dermed blir det en del av pakken, akkurat som det følger med scart på silvercresten. Uansett ikke det som var testens tyngde, men forstår tanken din.

Vet det er en del mangler ved testen og er flere ting jeg i ettertid ser jeg skulle hatt med, som feks usb tilkoblingen og minnkortleseren. Disse tingene er uinteressante for meg, men skjønner at dette er av interesse for andre. Testen ble litt forhastet pga av det ble kjørt ett tilbud hos lidl og ville få den fort ferdig slik at det kunne gi en pekepin til de som evt ville kjøpe en.

Ang usb så har jeg kun prøvd en harddisk på 250GB som er formatert til ntsf, dette kjente spilleren ikke igjen. Det er riktig som du sier at oppo har en glimrende kundestøtte på mail og rask respons, trodde jeg hadde fått det med, men mulig jeg har nevnt det i en av trådene i stedefor. Jeg får prøve å ta igjen manglene på testen ved å komme med flere tilbakemeldinger og sjekke ut evt spm som kommer på forumet.

Ellers ser jeg film på silvercresten hver dag nå og synes den gir ett fint bilde. Har ikke teste noe mere mot oppoen, men skal ta meg tid en dag jeg får lånt ett bedre kamera så kan jeg vise forskjeller mellom oppoen og silvercresten slik at andre kan se det faktisk er forskjell, men om den er av særlig stor betydnig er opp til alle og enhver.

Setter pris på tilbakemeldingene, er ikke alltid man tenker på alt selv, så er flott å høre tips og erfaringer fra andre.

Active KviteKrist sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fin test det. Kjekt at billigsegmentet blir testa og. Likte og at billigsaken hadde vga og component.

Eg sitter her for tida uten dvdspelar, så er det muligheter å slå kloa i denne silvercresten uten å reise til lidl? Eg må ærlig talt innrømme at eg aldri har sett ein lidl butikk...

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KviteKrist
    Fin test det. Kjekt at billigsegmentet blir testa og. Likte og at billigsaken hadde vga og component.

Eg sitter her for tida uten dvdspelar, så er det muligheter å slå kloa i denne silvercresten uten å reise til lidl? Eg må ærlig talt innrømme at eg aldri har sett ein lidl butikk...
    Uten at jeg skal si 100% sikkert, så tror jeg du må til en lidl butikk for å få denne spilleren. Etter det jeg har fått med meg så er denne spilleren laget på ordre fra lidl. Det står til og med lidl på spilleren og fjernkontrollen.

Active KviteKrist sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mmm frykta det. Jaja, takker uansett

Active m4sta sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    406
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg lurer mest på hvordan spilleren spiller fra usb og minnekort !
    Siden divx er aktuelt her

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av m4sta
    Jeg lurer mest på hvordan spilleren spiller fra usb og minnekort !
    Siden divx er aktuelt her
    Har en minnepinne på 1gb, kan jo teste denne. Prøvde med 250gb usb disk, men denne funket ikke. Var ntfs formatert, mulig det går med fat32. Har desverre ikke mulighet til å teste med fat32.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott at noen tar seg bryet med å teste ut ting selv. Glimrende utført.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den leser et 8gb cf kort helt fint.

poenget er at det må være fat, samt få foldere som f.eks 2.

testet med en 120GB i ekstern kabinett, fat32. virker ikke

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •