Forbruker.no: Test av InFocus IN76

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)

Forbruker.no: Test av InFocus IN76

"Play Big" kaller Infocus sine hjemmekinoprojektorer. Og stort blir det når bildene fra spillkonsollen eller DVD-spilleren blåses opp til 70-80 tommer eller mer. Men selv om bildestørrelsen definitivt har mye å si for film- og spillopplevelsen, hjelper det fint lite om ikke bildekvaliteten holder mål.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nå er jo ikke dette noen toppmodell, men derimot en budsjettutgave basert på den svært rimelige 1280x768 brikken fra TI. Toppmodellen heter fortsatt SP7210, men den byttes vel ut med IN79 etter hvert.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Nå er jo ikke dette noen toppmodell, men derimot en budsjettutgave basert på den svært rimelige 1280x768 brikken fra TI. Toppmodellen heter fortsatt SP7210, men den byttes vel ut med IN79 etter hvert.
    Ikke en toppmodell?Vel av de 3 nye som infocus har kommet med er jo dette den med den høyeste oppløsning og til en pris av 21000kr bør jo den prestere noe bedre enn dette.
    Mvh bigtor

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    titt på produsentens nettside så vil du finne at toppmodellen heter PlayBig SP7210.
    Hva mener du egentlig med "bedre enn dette"? Den kommer da godt ut av testen, hvis en ser bort i fra støyen? Når det gjelder støy så kan det virke som om forbruker.no ikke har satt pæren i økonomimodus, og da er det ikke rart det støyer. Jeg opplevde ikke det støynivået de refererer til, ei heller at lysutbyttet var for høyt. Merkelig at de heller ikke nevner at den er basert på 1280x768 brikken? Litt slurv kanskje?
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    titt på produsentens nettside så vil du finne at toppmodellen heter PlayBig SP7210.
    Hva mener du egentlig med "bedre enn dette"? Den kommer da godt ut av testen, hvis en ser bort i fra støyen? Når det gjelder støy så kan det virke som om forbruker.no ikke har satt pæren i økonomimodus, og da er det ikke rart det støyer. Jeg opplevde ikke det støynivået de refererer til, ei heller at lysutbyttet var for høyt. Merkelig at de heller ikke nevner at den er basert på 1280x768 brikken? Litt slurv kanskje?
    Ja jeg er klar over det at 7210 er toppmodellen men av den nye serien er jo 76en den beste.Det jeg mener med at den bør prestere bedre er i forhold til andre dlp projektorer som jeg har sett demo av.
    Mvh bigtor

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •