YouTube-test: Hjemmekinoanlegg m/ Blu-ray: Sony BDV-IT1000 mot Pioneer LX01BD - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bra måte å formidle testen på.. Litt lite vits i å demonstrere lyden da den er irrelevant på selve videoen, mer viktig å høre hva som er bra/dårlig, bortsett fra det var det både interessant og underholdende, litt bedre planlegging neste gang og det blir helt topp .

Fikk selv demonstrert Sony anlegget på CC Vest i oslo (sony store) og selv på høyt volum med ivrig rytmeseksjon og bassist var det ingen skurring, ka du ha vært uheldig med produktet? Hvordan fungerte den trådløse koblingen til bakhøytalerne? Og hvilket anlegg spilte video best? (i og med at begge er fullverdige anlegg med Bluray + hd lyd dekoding)..

Tipper L&B 04 blir å anskaffe når er det i handelen?

-Hasse

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke dumt dette.
    I likhet med hva andre har sagt, ville det vært fint med litt mer info om hvordanutstyret ser ut o.s.v
    For å kritisere litt til, det blirlitt for mye "uhmm, øøøh, mmmm". Kansje øve litt mer før en setter seg foran kameraet?

Alt i alt synes jeg likte jeg denne type test, kansje litt lettere å forstå hva test personen mener enn om det bare varskrevet i ren tekst.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Supert dette. Prismessig burde det kanskje testet med LX03BD som er mer i samme prisklasse som Sonyanlegget enn LX01BD?

Sånn ellers likte jeg det veldig godt.

Newcomer ErikE sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    må si at dette likte jeg. syns det var letter å oppfatte budskapet enn det er når man leser noen ganger. det ga mersmak for min del.

Newcomer Geir Nordby sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av VingeFaan
    Supert dette. Prismessig burde det kanskje testet med LX03BD som er mer i samme prisklasse som Sonyanlegget enn LX01BD?

Sånn ellers likte jeg det veldig godt.
    Det er sant. Problemet er at LX03BD ble testet nummeret før, og da var ikke Sony-anlegget tilgjengelig. Vårt evige dilemma...

Intermediate ChrisHesby sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    605
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det eneste jeg vil si om testen, er at dere kansje bør teste med enda mer forskjellig musikk, alt fra opera til death metal. Jeg som hører mye på hard metal opplever stadig at det blir veldig skrikete ved høyt volum på en del høyttalere. Selv om høyttalerene har kommet veldig bra ut i tester.
    Focal JMlab Electra 926 | Focal Sib XL | SVS SB-2000 | Yamaha RX-V1800 | Emotiva XPA-2 | Sharp LC-70LE747E

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innspillingskvaliteten på den genren er ofte av dårlig kvalitet (veldig generelt).

Intermediate ChrisHesby sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    605
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CNK
    Innspillingskvaliteten på den genren er ofte av dårlig kvalitet (veldig generelt).

Er mange dårlige innspillinger ja, da spesielt på gamle låter. På nyere metal så er det fra ganske bra til veldig bra kvalitet. Men uansett så er det kansje den type musikk høyttaleren skal bli brukt til. Og da blir kansje ikke testen så relevant hvis den bare er basert på klassisk og pop?
    Focal JMlab Electra 926 | Focal Sib XL | SVS SB-2000 | Yamaha RX-V1800 | Emotiva XPA-2 | Sharp LC-70LE747E

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •