Logitech Driving Force™ GT. Har du peiling?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Logitech Driving Force™ GT. Har du peiling?

Hei. Vurderer å kjøpe dette settet til min playstation 3: Logitech Driving Force™ GT. Link: Logitech Driving Force GT - Gamer.no

1. Er det noen her som har testet dette til ps3? Vil det funke til de fleste bilspill? Hva med nyere bilspill?
    2. Er det med kabel, eller er det trådløst? Om det er med kabel, hvor lang er i såfall denne?

Noen som kan hjelpe?

Active Nabon sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant ingenting om lengde på kabelen, men det står jo i anmeldelsen at rattet er med usb. Tipper rattet vil fungere på ALLE bilspill, men som det også står i anmeldelsen så er det ikke sikkert at du kan bruke alle funksjonene på rattet.
    Hmmm fikk plutselig lyst til å kjøpe ratt til ps3en selv igjen

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bgullet
    Hei. Vurderer å kjøpe dette settet til min playstation 3: Logitech Driving Force™ GT. Link: Logitech Driving Force GT - Gamer.no

1. Er det noen her som har testet dette til ps3? Vil det funke til de fleste bilspill? Hva med nyere bilspill?
    2. Er det med kabel, eller er det trådløst? Om det er med kabel, hvor lang er i såfall denne?

Noen som kan hjelpe?
    1: Har ikke testet med andre enn Grand Turisimo Prolouge Colin og det fungerer meget bra der. Det har litt plastic feal i forhold til G25 men kjørefølelsen er vel så bra.

2: Ledning på et par meter, jeg må til med skjøte USB kabel og det funker fint.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    590
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde forgjengeren til denne, som er lik i konstruksjon og den levde ikke lenge. Fjæra på bremsepedalen blei slakk å gjorde det umulig å spille med. Mulig de har forbedret det på denne, men du er ihvertfall advart.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde også dette rattet, men kvaliteten virket laber og rattet autokalibrerte seg ikke i midtposisjon, dette problemet ble værre etterhvert. Jeg byttet det inn i ett G25 istede som har fungert utmerket.

Active Coaslip sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Sandnes
    Poster
    365
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har forgjengeren til dette rattet og er meget godt fornøyd. Det ble kjøpt inn når det kom ut for 3-4 år siden og har tålt masse masse juling. Har kjørt "igjennom" GT4 og GT5P med det, og har ikke spart på kreftene under kjøringar. Det er litt slarkete og sliter litt med autokalibrering nå etter så mange år, noe annet hadde jeg ikke forventet , og jeg betalte 1200 for det i sin tid. Jeg har aldri hatt behov for USB forlenger på dette , utenom når jeg koblet det til PC'en og kjørte LFS med det. Det fungerer helt utmerket på pc, bare sånn det er sagt, og det har fungert til ALLE bilspill jeg har testet med på ps3, og det er de fleste (mange demoer da) samt et lass på PC.

Det er noe av det beste jeg har testet innen ratt og har sine klare fordeler foran G25 når det gjelder å bla i menyer osv , noe som er en av grunnene til jeg enda ikke har byttet. Nå skal det sies at jeg har forstått det slik at GT-rattet har oppdatert Force Feedback "engine" som er nyere enn den G25 rattet har, og skal være enda mer realistisk.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte dette rattet relativt nylig, og vil si jeg er fornøyd. Har aldri vært noen ihuga bilspiller, men det er jo langt mer moro med ratt enn med håndkontroll. Rattet er kablet, kabelen er på, tja, to meter. Hadde foretrukket trådløst, da det blir mye kabler med strømforsyning, USB og kobling mellom ratt og pedaler, men man lever vel over. Det funker med de aller fleste bilspill jeg har testet det med, eneste unntak så langt er MotorStorm, MotorStorm: Pacific Rift (demo) og Sega Rally (demo). Definitivt verdt de 500 kronene Komplett skal ha for det iallefall.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for svar folkens! Skal gå til innkjøp av 2 slike tenkte jeg. Men er det en felles kabel for alt, eller har både ratt og pedaler egne ledninger? Vises jo ikke på bilder når jeg søker det opp.

Hva er forresten det morsomte bilspillet dere har spilt med dette rattet (jeg er kun interessert i å kjøre mot venner av meg, 1 player spilling er ikke noe jeg blir å bruke mye tid på).

Ser det kommer noe som heter Need for speed shift... tror dere det er bra ?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    590
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bgullet
    Tusen takk for svar folkens! Skal gå til innkjøp av 2 slike tenkte jeg. Men er det en felles kabel for alt, eller har både ratt og pedaler egne ledninger? Vises jo ikke på bilder når jeg søker det opp.

Hva er forresten det morsomte bilspillet dere har spilt med dette rattet (jeg er kun interessert i å kjøre mot venner av meg, 1 player spilling er ikke noe jeg blir å bruke mye tid på).

Ser det kommer noe som heter Need for speed shift... tror dere det er bra ?
    Ratt og pedaler koblet sammen, og en USB-kabel til PS3.

NFS Shift ryktes å skulle være bra, men NFS serien lider litt av arkade type kjøring, selv om den har kommet seg veldig over årene. Er nok et veldig greit sted begynne med bilspill.

Newcomer Infocus sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av raymagnu
    Ratt og pedaler koblet sammen, og en USB-kabel til PS3.

NFS Shift ryktes å skulle være bra, men NFS serien lider litt av arkade type kjøring, selv om den har kommet seg veldig over årene. Er nok et veldig greit sted begynne med bilspill.

Det er vel også strømkabel .

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    590
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Infocus
    Det er vel også strømkabel .
    Jo, det er det. Beklager, den hadde nådd glømmeboka. Lenge sia jeg har hatt anledning til å ha noe sånt tilkobla.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •