Er det noen her som fremdeles spiller Diablo2: LOD? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 37 av 37
    Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har sett screenshots av det, og selv om grafikken er bedre, så syns jeg ikke det gjør spillet noe bedre. Det ser for "tegneserie-aktig" ut for min smak.

Newcomer Cherox sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har testa Sacred, og det når ikke Diablo til anklene.
    Utfra de timene jeg spilte det så er likner det mer på Baldurs Gate serien enn på Diablo. I utgangspunktet så det rimelig bra ut, grafikkmotoren var fin, men etter 2-3 timer i multiplayer hadde ble vi utsatt for bugs opp og i mente av alle slag...

F.eks: døde fiender fryser seg fast i bildet, spawnpoints når du dør er i beste fall lotto; vi spawna aldri sammen med resten av partyet. Mange quests gikk ikke an å fullføre selv om man gjorde nøyaktig det som ble sagt. Fiendene spawner i hytt og pine og i hopetall.

Og bare så det er sagt; vi brukte den siste patchen. Rett og slett tragisk at det gis ut spill som er så befengt av bugs at de er uspillbare.
    Vi testa bare multiplayer, så det kan godt hende at singleplayerdelen er bedre, men det er jo tross alt 10 ganger morsomere å spille slike spill med andre.

Så mitt råd er; styr unna Sacred til utviklerene får gitt ut en skikkelig patch.

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal ikke tru det barea er bullshit.. nå har jo de sakt for ett år tilbake att de har planer for D3.. ifølge den informasjonen jeg har hørt!
    Tviler på de ville sakt noe slikt vis de ikke mente det, og vis de ikke ville lagd D3 etter hvert, så hadde de antagelig vis kommet med flere "oppgraderinger" til D2...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Alpha? Allerede? Du vet at en alpha er et mer eller mindre ferdig spill?
    Tja...alfa er vel mer eller mindre veldig tidlig i utviklingsfasen, med en beta begynner du å nærme deg release.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Overdrev nok litt der ja. Men alpha er såpass godt på vei at man absolutt ikke kan kalle det noe planleggingsstadium iallefall.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Weee. Nå springer jeg rundt med en 501%MF-sorc :P

Intermediate Evolved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehehe, det var tider det
    Ikke få meg til og dra frem D2 skivene nå, har fått tid til så mye annet etter at jeg la det spillet på hylla :?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg spilte dette spillet for omtrent ett år siden. da hadde jeg holdt på siden begynnelsen. wcip[angel] tror jeg husker meg. hadde kontoene narve, og narve2.
    ble tilslutt 9 stk lvl 99 karakterer og 10-15 lvl 90-95 karakterer. dette er på closed b.net, og editors/trainers er ikke brukt for å få karakterere opp på høy level.

jeg er glad jeg slutta. tida jeg brukte på dette spillet er om 6 måneder nonstop. dette fant jeg ut da jeg regna på det. å se tilbake på det nå er helt perverst. :shock:

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du får enda mindre exp i versjon 1.10 når du kommer til level 70, enn du gjorde før, så nå tar det enda lenger tid å komme til level 99

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vanskeligere å powerlevle ja. Jeg har ikke testet i 1.10, men jeg husker rekorden i 1.09 var å mekke en lvl 76 barbar på 5 timer. Jeg drepte ikke et eneste monster selv. Jeg bare leechet exp fra [wcip]caird og vennene hans. Tok meg gjennom hell difficulty, deretter var det cow-runs for alle penga.

Diablo2 *er* vanskelig å gi slipp på. Dvs, det er dét spiller man alltid kommer tilbake til. Er skremmende

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er Baalruns som gjelder nå. Får ikke mye exp for kuene lenger og kow king kan ikke miste så mye bra ting lenger heller.

Jeg klarte å få en level 86 sorc med sirka 450 mf, men ble fort lei etter x antall baalruns. Har ikke giddi å begynt igjen nå.

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har noen formening om når Diablo 3 kommer?? eller om det i det hele tatt kommer??

Det var jo sakt det skulle komme... men det starter og trekke på tiden siden jeg sist hørte noe om det.....

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det fins ingen offisielle ord om D3 fra Blizzard. Med tanke på at selskapet splittet for ikke så veldig lenge siden, så tror jeg nok det er tvilsomt vi ser D3 med det første. De arbeider vel for øyeblikket med WoW og StarCraft: Ghost.

Newcomer Obiwannabekenobi sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sykt å tenke på hvor mange timer man har brukt på dibbe2,men det er vel pån igjen når 3ern evnt. kommer.
    ble jo ganske mye hardcore på closed etterhvert!
    husker jo narve da :-P

rabagast kharine imortal

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    704
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    spiler fortsatt eneren på playstation eg.. kanon dårlig grafikk, men sinnsykt bra historie

Newcomer Obiwannabekenobi sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann.

ja nå sitter jeg her da med poser under øynene,og den gode gamle følelsen av å virkelig ikke ha fått noe som helst ut av frihelga mi.
    har nå fått en lvl 80+ ama siden torsdag(da jeg så denne tråden)

vanedannende er ikke fornavnet engang :wink:

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av norpimp
    spiler fortsatt eneren på playstation eg.. kanon dårlig grafikk, men sinnsykt bra historie
    Hihi! Jeg startet faktisk å spille D1 på PC for et par uker siden. Rundet det 2-3 ganger med Sorceror. Det var sinnsykt vanskelig i begynnelsen, men ble lettere når jeg fikk rundet det 1 gang. Jeg hadde glemt ut hvor SINNSYKT mye bedre stemningen var i 1'ern enn 2'ern.

Grafikken er kanskje "dårlig" i Diablo (1), men den er mye mer kornete og mer gritty enn i dagens spill. Sammenlign Diablo med World of WarCraft. WoW har kanskje "bedre" grafikk, men den er altfor tegneserie-aktig og barnslig for min smak. Da foretrekker jeg heller 7-8 år gammel Diablo-grafikk!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •