Forskjell på "original" utgave og "platinum''

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active Sonic_ sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    309
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forskjell på "original" utgave og "platinum''

Har lånt GTA Vice City hos en kompis, og er ca 70% ferdig med spillet.
    Så var jeg nå å kjøpte dette spillet til meg selv, bare at dette var i "PLATINUM" utgave.
    Problemet mitt er at det jeg har lagret når jeg spilte spillet til kompisen min får jeg ikke loadet på mitt spill. Det er jo samme spillet, bare at den ene utgaven er den "originale", mens det andre er "platinum".
    Bakpå mitt cover står følgende: "Only the best selling games qualify for platinum"
    Trodde derfor ikke at det var noen forskjell, og at man kunne bruke det man hadde lagret på uansett utgave av Vice City.

Noen som vet hva som er feil?? Må jeg virkelig begynne forfra og spille hele spillet på nytt?? :?

Takker for alle svar

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skal ikke være noen forskjell, da er det isåfall unikt for Vice City. Kanskje filen er korrupt? Prøv å låne spillet til kompisen din og prøv med det.

Active _frost_ sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke hva som er feil, men hadde jeg vært deg hadde jeg lånt spillet far kompisen din så han kunne lånt ditt i mens eller noe slik at du kunne bli ferdig med de resterende 30%
    Kan jo ikke ta så altfor lang tid det?

Active Sonic_ sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    309
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet er bare at vi gikk i samme klasse, men er ferdig på skolen nå så han har tatt spillet med seg hjem. Det var etter dette at jeg kjøpte mitt spill.

Har 8 forskjellige saved på minnekortet, men det kommer bare opp feil uansett hvilken av de jeg prøver......

Det gikk bare to dager ifra jeg leverte tilbake spillet og til jeg kjøpte mitt eget, og minnekort samt playstation sto i ro de to dagene, så jeg tror ikke det er skjedd noe med dem.

Rare greier...... :?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •