Call Of Duty - Modern Warfare 2 - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 11 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11
Viser resultater 201 til 202 av 202
    Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Og hva er det egentlig med snipere som treffer på første skudd hver gang. Er det også "juks"? Det teiteste jeg har sett er game winning replay med sniper hvor det er tydelig at skuddet bommer.

Enig at Black ops ikke når MW2 til anklene, jeg synes det "hakker" en del mer også.

Det dårlige synes jeg med MW2, er at man blir "knivet" fra 10 m avstand samtidig som man pøser på med kuler.....

Helt enig. Dette er blitt direkte latterlig, spesielt ille er det på motevåpenet intervention. Helt forjævlig å se hvor grovt man kan bomme med det og alikvel få one shot one kill. Er også en av de som nekter å gå over til "junk ops", det er ikke i nærheten av Mw2 online.

Newcomer CV-Gunnar96 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Gilmour
    Helt enig. Dette er blitt direkte latterlig, spesielt ille er det på motevåpenet intervention. Helt forjævlig å se hvor grovt man kan bomme med det og alikvel få one shot one kill. Er også en av de som nekter å gå over til "junk ops", det er ikke i nærheten av Mw2 online.
    Ja,Black ops er rett og slett en grov skuffelse. Men intil disse idiotene av hackere er fjernet fra mw2 blir spillet liggende på hyllen.

Side 11 av 11 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •