Killzone 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 39

Tråd: Killzone 2

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Killzone 2

Jeg er litt tidlig ut, men jeg tenkte å lag ein Multiplayer tråd om killzone 2. Det virker som at det er ganske omfattende å spille Multiplayer i det spillet. Så det har vert kult å vert i clan med norske folk,å spillt litt meir taktisk. jeg er så drita lei av å spille i lag med 14 år gammle spanjoler som ikke kan engelsk å sett på favoritt sangen sin i gjennom headsete sitt. Det er sikkert mange som skal kjøpe killzone 2 (håper jeg). så kan ikke folk legg ut nicke sitt når dere har kjøpt killzone 2, å er klar for online spilling.

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper dette spillet er like bra som jeg tror. Ser hvertfall meget lovende ut...

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,578
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet dere om det kommer med splitscreen for fire spillere?

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Killzone 2

25 Februar slippes Killzone 2. Uten tvil kan dette blir meget bra spill som er sålangt på PS3 ( COD4 er i mine øyner endå da beste ). Etter å har spilt demo og sett video på dagbladet sine sider er det bare å glede seg

Intens skytefest i «Killzone 2» - kultur - Dagbladet.no

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal ha det men det skal MYYYYE til for at det blir bedre enn COD4. Men det virker som K2 har en velfungerende multiplayer del også.

Personlig venter jeg fortsatt på Black 2, som var kanskje et av de beste utgivelsene på PS2. (og som tweaket grafikkdelen til PS2 til max!) 8)

Newcomer Xzyte sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har tenkt å kjøpe det.. Håper det blir bra
    Kommer nok te å kalle meg Xzyte666 .

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Testet demoen i helga, men jeg fikser ikke å spille FPS med håndkontrollen til konsoll. Jeg fatter ikke hvordan man blir god når kontrollene er så upresise, så egentlig er jeg litt misunnelige på dere som har en god FPS-opplevelse på konsoll. Jeg savner å kunne spille noe sånt i stua med 5.1 og full trøkk.

Active mr.Fahrenheit sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var killzone 2 bestillt:d kjempe om vi fikser et multiplayer lag herfra.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Testet demoen i helga, men jeg fikser ikke å spille FPS med håndkontrollen til konsoll. Jeg fatter ikke hvordan man blir god når kontrollene er så upresise, så egentlig er jeg litt misunnelige på dere som har en god FPS-opplevelse på konsoll. Jeg savner å kunne spille noe sånt i stua med 5.1 og full trøkk.
    Hos meg er det omvendt. Jeg greier ikke FPS på PC....

Men alle sier at FPS på konsoll stinker helt til de begynner å spille det selv. Kjenner flere som gikk fra CS tullet, til COD4 på f.eks xbox 360 og PS3 og da ble det andre boller. Hvorfor velger de konsoll? Jo fordi der er det fritt for cheatere.

Det er bare en vanesak..

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En meget god ide å utveksle nick!!!

Det hadde vært artig å bruke å få brukt mic og headsett på en litt taktisk måte.

Killzone virker bra og jeg har testet demoen, men kontrollene var litt kjipe og bevegelsene var litt trege. På den annen side er det ikke sikkert at spillet er slik.

Plasmavennlig var det også.

En digresjon, men jeg får ikke til å chatte på playstation network... Det står at man skal trykke inn R2 når man er i nærheten av noen. Dette funker ikke.

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Det er bare en vanesak..
    Men stor forskjell fra spill til spill. CoD4 og Resistance har jeg ingen problemer med, men slet med kontrollen på Killzone demoen.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er sant. Merket at jeg måtte vende meg til kontrollene i Bad Company, Far Cry og Fallout 3 også....men det tar ikke lange tiden. 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klart det tar tid å tilvenne seg kontrollsystemet til de forskjellige spilla. Har man spilt ihjel CoD4 så skal det litt til før kroppen venner seg til noe annet. K2 kan virke veldig treig i forhold, men det er entilvenningssak og man kan gjøre en del instillinger. Bruker du f.eks. Alternativ 2 er det tilnærmet lik CoD4 hvis du i tillegg slår på "hold zoom".

Var selv med i multiplayer beta´n og kan bare underskrive på at den er minst like bra som CoD4. Du kan bl.annet spille en modus hvor man mixer spilltyper uten å måtte starte brettet på nytt.

Anbefaler alle å teste demoen en del for å tilvenne seg kontrolleren, før man dømmer spillet. Jeg har vel spilt igjennom demone 5 ganger nå, og det blir bare bedre og bedre. Fokuset på de små detaljene gjør spillet unik med animasjoner og fysikk som ingen andre FPS kan matche. Ikke bare grafikken er bra men også lyden er rå.

Gleder meg til den 25.

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pierre
    Klart det tar tid å tilvenne seg kontrollsystemet til de forskjellige spilla. Har man spilt ihjel CoD4 så skal det litt til før kroppen venner seg til noe annet. K2 kan virke veldig treig i forhold, men det er entilvenningssak og man kan gjøre en del instillinger.
    Spilte gjennom demoen i går, og det var som forventet....ganske så bra faktisk!8) Har som du sier " spilt ihjel" Cod4, og K2 virket veldig treigt i forhold. Dette er heldighvis tilvenning, så håper dette blir like engasjerende som Cod4! Skal godt gjøres, men er jo lov og håpe...:twisted:

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kontrollene blir man nok vandt med, men bevegelsene var litt trege. Hadde jeg ikke vist bedre så hadde jeg trodd tv-en min hadde fått akkutt 30ms input lag, men det har den nok ikke. Cod4 er ekstremt raskt og en ren fest å spille!

Det gjenstår uansett å se hva man kan gjøre når selve spillet kommer.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jahnmar
    Spilte gjennom demoen i går, og det var som forventet....ganske så bra faktisk!8) Har som du sier " spilt ihjel" Cod4, og K2 virket veldig treigt i forhold. Dette er heldighvis tilvenning, så håper dette blir like engasjerende som Cod4! Skal godt gjøres, men er jo lov og håpe...:twisted:
    Du vet jo Spaceworld har dette 7 dagers greier

Men du kan jo trøste deg med Cod4. Du og jeg er ikke endå da vi vil hen til Tooopppppss:twisted:

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dudeeven
    Kontrollene blir man nok vandt med, men bevegelsene var litt trege. Hadde jeg ikke vist bedre så hadde jeg trodd tv-en min hadde fått akkutt 30ms input lag, men det har den nok ikke. Cod4 er ekstremt raskt og en ren fest å spille!

Det gjenstår uansett å se hva man kan gjøre når selve spillet kommer.

Kan jo hende at man kan stille inn bevegelsehastighet ... Men demo virket spennende , håper at spillet er bra som anmeldere har lovet ..

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michael1
    Kan jo hende at man kan stille inn bevegelsehastighet ... Men demo virket spennende , håper at spillet er bra som anmeldere har lovet ..
    '

Det kunne stilles på demoen, men det ble ikke så mye bedre... Lurer på om tanken er at man skal få følelsen av at våpenet veier en del. Jeg uansett ikke noe fan av akkurat det.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

C

Sitat Opprinnelig postet av dudeeven
    '

Det kunne stilles på demoen, men det ble ikke så mye bedre... Lurer på om tanken er at man skal få følelsen av at våpenet veier en del. Jeg uansett ikke noe fan av akkurat det.

Cod4 har e del våpen som veier mye , noen ikke ... men det som veier for man jo peaks for som for nesten slutt på da.. så kanskje det kommer ... men om du kan stille det på demo så er det tross alt e demo som ikke er da fullstendige spill med alt som hører til så det lover jo bra tross alt. Håper at det ikke skuffer ... men uansett kommer den i huset

Intermediate
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1,059
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool killzone2

fått bra score i pressen skal være ganske kort og rar chat online chatte kanaler ingen cover system online trekker vist litt ned oxo
    edge ga det 7 av 10 og de bruker ikke å wowe nye spill som ign gjør

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •