Offisiell tråd - Uncharted 2 : Among Thieves - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Morten M
    Etter å ha spilt igjennom Modern Warfare 2 (som jeg syntes var utrolig underholdende og fasinerende) så har jeg såvidt begynt på dette spillet. Jeg synes grafikken var bedre og mer interessant på MW2.

Finner meg selv gående rundt i ring eller fram og tilbake for å prøve å finne ut hva jeg skal gjøre for å komme videre. Har ikke tålmodighet til sånt, og jeg begynner å kjede meg. Må legge til at jeg er helt ny på slike spill siden jeg la spillkarieren på hylla med Crash Bandicoot på PSone for ti år siden.

Sammenlignet med MW2 så blir Uncharted 2 for meg litt nedgradering og jeg blir ikke hekta på samme måten, men det blir kanskje feil å sette disse spillene opp mot hverandre?
    Er du seriøs??

Active
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke akkurat en seriøs anmeldelse altså, he he. Jeg har ikke peiling på spill jeg, prøvde PS3 for første gang for noen dager siden så har ikke så mye å sammenligne med siden jeg ikke har prøvd noen spill på ti år. En gjennomsnittelig gamer har sikkert ikke den dødtiden i spillet som meg :P Jeg får fortsette å spille det litt mer, håper jeg blir mer hekta etterhvert.

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bare ta opp igjen tråden på dette spillet. Er det beste spillet jeg har spilt, tror jeg. Grafikken er bare helt fantastisk detaljert, og man blir noen ganger bare sittende å måpe.

Har fullført 85%, for så å begynne på multiplayer. Trodde jeg var rimelig god, helt til jeg begynte med det. Er graagaas, om noen skulle ønske noen enkle motstandere..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Både 1 og 2 er herlige spill som jeg har kommet igjennom. Mange fine timer foran skjermen med disse spillene ja

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •