Hjelp ang Guitar hero ps3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 14 av 14
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp ang Guitar hero ps3

Har kjøpt endel nye sanger via nettet, bla Eagles skulle gjerne fått spillt disse, men hvordan får jeg frem sangene jeg har kjøpt??

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk og innstaller de under i spillmenyen, hvis ikke jeg husker helt feil...

Edit: I hovedmenyen, ikke i selve spillet!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jahnmar
    Husk og innstaller de under spillmenyen, hvis ikke jeg husker helt feil...
    De nye sangene la seg inn automatisk en eller annen plass, vi ser helt ute på spill at der skal være 250 mb et sted, men vi får de ikke frem

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, har du vært inne på selve spillet og sett? Er vel 3 lister der med musikk: setlist, downloads og bonus. Kan jo selfølgelig være at noe krøll har skjedd med nedlastningen også, mulig du må laste de ned på nytt?! Er sannelig ikke helt sikker...

Har bare gjort dette 1 gang, og funket med en gang hos meg...derfor litt usikker.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, har du vært inne på selve spillet og sett? Er vel 3 lister der med musikk: setlist, downloads og bonus. Kan jo selfølgelig være at noe krøll har skjedd med nedlastningen også, mulig du må laste de ned på nytt?! Er sannelig ikke helt sikker...

Har bare gjort dette selv 1 gang, og funket med en gang hos meg...derfor litt usikker.
    Har kun Aeorosmith kan ikke se noe bonus spilleliste der hmmmfr

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med mindre jeg husker feil, så er bonuslisten de sangene du "kjøper" innpå selve spillet, og betaler med poeng. Så de du har kjøpt på ps-store skal komme inn under downloads. Merkelig hvis de ikke finnes når de er innstallert...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med mindre jeg husker feil, så er bonuslisten de sangene du "kjøper" innpå selve spillet, og betaler med poeng. Så de du har kjøpt på ps-store skal komme inn under downloads. Merkelig hvis de ikke finnes når de er innstallert...
    Finner ingenting ang downloades på Aerosmith spliiet, stemmer dette? plug and prai.....................

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av audiofrustrert
    Finner ingenting ang downloades på Aerosmith spliiet, stemmer dette? plug and prai.....................
    Jeg har Legends of rock, og der er det hvertfall en slik liste. Lastet ned Metallica DM, og hele albumet havnet under downloads...etter at jeg innstallerte det fra hovedmeny.:roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Legends of rock, og der er det hvertfall en slik liste. Lastet ned Metallica DM, og hele albumet havnet under downloads...etter at jeg innstallerte det fra hovedmeny.:roll:
    Er ikke downloads på Aerosmith, men jeg tror kanskje at jeg har lastet ned for ps2 grrrr ikke lett detta haha

Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av audiofrustrert
    Er ikke downloads på Aerosmith, men jeg tror kanskje at jeg har lastet ned for ps2 grrrr ikke lett detta haha
    med hoved menyen , mener du ikkje menyen på ps3'en og IKKJE inne på spillet???

men lastes det ned fra play station store?? betales det med kreditt kort, eller med poeng fra spillet????

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av longbow
    med hoved menyen , mener du ikkje menyen på ps3'en og IKKJE inne på spillet???

men lastes det ned fra play station store?? betales det med kreditt kort, eller med poeng fra spillet????
    betalte med kredittkort,,, inne på ps store ja

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle spille litt guitar hero etter gammelt, og så får jeg pokker ikke gitaren til og virke! Når jeg slår den på, kommer det 2 røde lys på...skal jo bare komme ett?! De andre kontrollene er av, og har prøvd og bytte batteri, men ingenting hjelper. Den virker i hovedmenyen, men ikke etter jeg har kommet inn på selve spillet. Noen som har opplevd noe lignende?

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle spille litt guitar hero etter gammelt, og så får jeg pokker ikke gitaren til og virke! Når jeg slår den på, kommer det 2 røde lys på...skal jo bare komme ett?! De andre kontrollene er av, og har prøvd og bytte batteri, men ingenting hjelper. Den virker i hovedmenyen, men ikke etter jeg har kommet inn på selve spillet. Noen som har opplevd noe lignende?
    gitaren din er sannsynligvis satt til kontroller nr 7. hvis det lyser i led 3 og 4.. =7. hold inne PS-knappen for å bytte den til 1-4.

Trådstarter: Hvilket spill prøver du å få disse til å fungere med? Guitar hero World tour og Guitar Hero 3 virker ikke med hverandre.

Nedlastede add-ons skal ligge under spill som "bobler" til du installerer dem. ligger de ikke der, sjekk nedlastingsadministratoren under nettverk. De skal ligge der mens de lastes ned. Ligger det ingenting der, sjekk PS-store, helt øverst til høyre, under downloads. der kan du også forsøke å laste ned på nytt.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Burre
    gitaren din er sannsynligvis satt til kontroller nr 7. hvis det lyser i led 3 og 4.. =7. hold inne PS-knappen for å bytte den til 1-4.

Trådstarter: Hvilket spill prøver du å få disse til å fungere med? Guitar hero World tour og Guitar Hero 3 virker ikke med hverandre.
    Har dette problemet no. Har legend og world tour med Legendgitaren. Dette virket fint før, og har nesten rundet spillet i medium modus. Skulle spille litt i dag, men da virker ikkje gitaren. Merklig at det ikkje skal virke når det virka før?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •