Wipeout HD original musikk hakker/skipper

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Wipeout HD original musikk hakker/skipper

Jeg lager en egen tråd om dette problemet, så kan den andre Wipeout tråden omhandle spillet generelt.
    http://avforum.no/forum/spill/77513-wipeout-hd.html

Problemet er at musikken som følger med spillet hakker, men kun for noen. Musikken får et halvt sekunds opphold ca hvert minutt, slik at den kommer i utakt om du følger takta. Det skjer i menyen og mens du spiller.

Det er flere forum som omhandler dette problemet, og det er noen som tror at det kan være pga ettermonterte større harddisker i ps3.

WipEout HD Music Problem - PLAYSTATION® Network Downloadable Games - PlayStation.com Forums

Re: Wipeout HD Music (OST) issues. - Wipeout - Official PlayStation Community -PlayStation.com

I have a different problem with wipeout hd.... - PLAYSTATION®3 General Discussion - Official PlayStation Community -PlayStation.com

music issue - Wipeout HD Message Board for PlayStation 3 - GameFAQs

---Post dine erfaringer her, med type harddisk, og evt løsning.---

Jeg har en ps3 40 GB med en ettermontert Samsung Spinpoint F1 250 GB Harddisk.

Løsningen for meg var å legge inn egen musikk, og bruke denne istedet. Det hakker ikke, men er heller ikke mikset i 7.1 surround. Musikkeffekter som når du hopper fungerer fortsatt.

Active
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppdatering

Da har spillet fått en oppdatering og problemet er borte.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •