online problemer på call of duty 4.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

online problemer på call of duty 4.

når eg skal spille online på call of duty 4, så når eg skal logge på, står det bare " downloading game status" og det kan stå der ganske lenge.... står der ofte i en time før eg kommer inn på spillet. er det noe innstillinger eller andre ting eg kan gjøre???

men det er bare på det spillet eg har problemer, har ikkje vert borti lignende på andre spill....

men vi skulle jo vert " samlet " en gjeng her og spillt online ein dag.... hadde vert gøy det...

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde det problemet før men nå er det borte av en eller annen grunn :S

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    men eg klarer heller ikkje å spille skikkelig online.... når eg blir invitert av venner, så kan eg ikkje joine... det kommer bare opp " unable to conect to host " ( bare at det er stavet rett da :-D ), og når eg inviterer noen så kan ikkje de joine meg heller... er det noe eg kan gjøre.... er veldig frustrerende, siden alle på jobben spiller i lag, men eg får ikkje "være" med, siden eg ikkje får joinet....

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har sannsynligvis en ruter/aksesspunktet hjemme hos deg som er mellom nettilgang og xboxen? Denne kan skape problemer ved at visse porter er blokket osv. Hvis så, har du prøvd å koble internettkabelen rett i xboxen? Tipper du kommer på da. Hadde selv samme problemet her tidligere om jeg ikke husker helt feil.

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har dette problemet ofte, må rett og slett resette ruteren hver eneste gang, men når jeg gjør det (og starter spillet som nytt) så funker det som bare det. Men jeg må restette ruteren hver eneste gang dette skjer.

Ps. spiller du på xbox eller ps3? Jeg er ofte med på en kamp (spiller på ps3 selv, men har det også på 360)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KIMSIZE
    Jeg har dette problemet ofte, må rett og slett resette ruteren hver eneste gang, men når jeg gjør det (og starter spillet som nytt) så funker det som bare det. Men jeg må restette ruteren hver eneste gang dette skjer.

Ps. spiller du på xbox eller ps3? Jeg er ofte med på en kamp (spiller på ps3 selv, men har det også på 360)
    spiller på PS3 seff.... :-D skal prøve og resette ruteren.... men når eg kopler kabel rett i, så sier den bare " incert cable ". kabelen eg bruker blir splittet mellom reciveren og ps3 ( kjører tråløst nå da ), reciveren ( LX-70) funker helt fint, men er ingen liv i PS3'en, skal prøve og skifte på disse kablene, se om det funker da.... takker for hjelpen...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    får ikkje logget inn engang nå.... kommer inn på online games, men når eg trykker på " find game", så kommer det bare opp, " Downloadind game settings"... har stått der i langt over en time nå.....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •