Offisiell tråd: Half-Life 2: The Orange Box

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Offisiell tråd: Half-Life 2: The Orange Box

Klarte ikke finne en egen tråd som omhandlet denne geniale og gjennomførte spillpakken som absolutt fortjener mer oppmerksomhet her på forumet.

Dette må være ett av tidenes beste spillkjøp, iallefall om man liker FPS. Denne geniale pakken inneholder altså det orginale Half-Life 2 som alene er verdt alle pengene, men man får også med Episode 1 og Episode 2 samt det geniale puzzlespillet Portal og multiplayer spiller Team Fortress 2.

Jeg ble i går ferdig med hele Half-Life delen av spillet og kan ikke si annet enn at jeg måpte på slutten og det første som slo meg var at jeg vil ha Episode 3 NÅ!. Dette er absolutt noe av det beste fps spillet jeg har spilt gjennom tidene, selv om jeg ble mere imponert over 1'eren i sin tid. Med på kjøpet i The Orange Box får man også med Portal som var ett artig og litt annerledes spill som absolutt var ett positivt tilskudd i pakken, faktisk så bra at jeg nesten kunne betalt 500kr for det ene og alene.

Denne gangen spilte jeg igjennom alle spillene på Xbox 360, men har fra før spilt half-Life 2 på pc. Selv om pc er best på fps, så syns jeg faktisk Xbox 360 er den beste konsollen og egentlig den eneste som det går ann å spille fps på. På 360 har man også det geniale achivement opplegget som gjør at en gjerne spiller igjennom spillene flere ganger og utforsker flere områder. Dette er også tilfellet med The Orange Box der achivements er en ekstra utfordring som gjør at spillbarheten varer lengre.

En er velkommen til å dele erfaringer eller spørre om achivements i denne tråden, men en må da huske på å skjule dette som spoilertekst! Dette er viktig slik at en ikke avslører for mye av spille til de som enda ikke har spilt det eller gjort alle achivements.

og til slutt:

Kan vi håpe på Epsiode 3 før jul?

Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sitter i skrivende stund med episode 2 på ps3, kjøpte ps3 hær om dagen så

portal var meget gøy!

eneste shiten er at jeg kjøpte en demo ps3 så noen andre har brukt den til å spille på nett, sliter da med å få logget på min bruker.

mvh
    stian

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med at du har spilt igjennom Half-Life 2 og Episode 1 først? Selv syns jeg Half-Life 2 og Episode 2 er best og må si jeg har store forventninger til Episode 3... Synd du ikke spiller det på 360 da det skal gå litt bedre der samt at du får achivements, men uansett så er det ett meget bra spill.

Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har kjørt gjennom alt av hl før episode 2 ja. half life 1 står fortsatt som en favoritt til meg må jeg si.

mvh
    stian

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal ha meg Orange Box, bør jeg kjøpe til Xbox eller Ps3?

Ser de har til ps3 til 169kr på cdon.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Morro pakke dette ja! Brukt endel timer foran tv'n med Orange box!

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken kontroll synes du er best å holde i?

Ellers får du vel spillet for £13.41 + £1 porto på dvd.co.uk - de er veldig raske.

DVD.CO.UK: XBox 360 : Half-Life 2: The Orange Box (Xbox 360)

Av mine +50 spill til xboxen - er nok dette det beste :-D

Selv om jeg ikke har prøvd meg på online delen.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke hvordan det er med Trophys på PS3, men Achievements opplegget på Xboxen er veldig bra. Tror det er det spillet jeg har som inneholder flest Achievements.

Men spillets rosin i pølsa er jo Portal spillet som følger med, det er bare så bra!!!
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg satser på Xbox versjonen, etter litt søking kan det virke som om det er noen problemer med ps3 versjonen, bla. lange loadingtider.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HL2: Orange Box kan jeg ikke anbefale nok, jeg har da spilt det på PC men det funker sikkert ok på console også.
    HL2 Ep 3 kan ikke komme raskt nok

Det er sikkert ikke alle som har hørt om Black Mesa Source?
    Det er en modgruppe som driver å recreater hele HL1 spillet i spillmotoren som HL2 bruker. Den er fremdeles i produksjon og har vært det en stund nå (siden HL2 kom ut tror jeg).

Om man ikke har spilt HL1 før eller vil spille det snart igjen så vil nok denne modden være et yppelig valg.

Den offecielle traileren: YouTube - Black Mesa Official Trailer

Moddens hjemmeside: Black Mesa: A Half-Life 2 modification - Home

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •