Xbox live Sensur, utestengelse!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xbox live Sensur, utestengelse!!

Fikk idag denne mailen av xbox teamet.

Inappropriate Content

Do not respond to this email address. It is not monitored.

This email is to notify you that your Xbox Live account privileges have been suspended due to feedback received from other Xbox Live users about your inappropriate content on the service. Additionally, Xbox Live has deleted the content in question.

You have been sent a message in the Xbox Live Dashboard notifying you when your suspension will end. During this suspension time, you will not be able to log into Xbox Live. Your Xbox Live privileges will be automatically reinstated at the end of your suspension period. The length of a suspension is not announced by Xbox Customer Support and is subject to change without prior notice by Xbox Live.

Xbox Live expects that all customers abide by the Xbox Live Code of Conduct. The Code of Conduct provides guidelines for appropriate behavior while playing on the Xbox Live service. You can view the Code of Conduct from the Xbox Live Dashboard under Xbox Live Policies in Account Management, or by visiting Xbox.com | Online Policies - Xbox.com Terms of Use. Your failure to abide by the Code of Conduct in the future may result in, among other things, longer suspension periods or cancellation of your account.

If you have any questions regarding the Xbox Live Code of Conduct, please contact Xbox Customer Support.

Thank you

Xbox Live Community Management team

Jaha, det eneste contentet jeg har i min profil er et omskrevet sitat fra Happy Gilmore som lyder: I eat shit for breakfast

Sendte mail til xbox support, fikk beskjed om at de ikke kunne svare på mailen uten å få bekreftet person opplysninger, og måtte ringe support istede.

Ringte og forklarte saken og lurte på grunnen til utestengelsen, ble satt på vent i 10 min mens damen i andre enden skulle finne svaret.

Og forklaringen? nei det kunne de ikke finne for kontoen var sperret, men det kunne være mange forskjellige grunner sa hun, men det var ingen muligheter for å finne grunnen, heller ikke for å åpne kontoen.

Så microsoft kan stenge en tjenste man betaler for, stenge den på ubestemt tid, beskylde en for å legge ut krenkende materiale, og det er ingen ting man kan gjøre med det!?

Active KydeX sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gjetter på at det er det sitatet ditt som er årsaken ja. De er litt ekstreme på det der, men som regel pleier man å få beskjed om å endre det før man blir suspendert.

Jeg anbefaler deg å endre lokale innstillinger på Xbox.com | Xbox.com Home til usa og sende mail til support via den siden. Husk å skriv på engelsk. Jeg vil tro at de kan gi deg svar og eventuelt løse problemet.

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at support siden er satt opp helt likt der også, og har nok samme personverns policy der også, så blir nok bare bedt om å ringe er jeg redd..

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skinnhellige amerikanere :evil: Bibelen i en hånd og en revolver i den andre (eller et annet organ)

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er det orginale sitatet for de som ikke har sett filmen (håper jeg ikke blir utestengt herfra også )

Shooter McGavin: I eat pieces of shit like you for breakfast.
    Happy Gilmore: [laughing] you eat pieces of shit for breakfast?
    Shooter McGavin: No... I...

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan da ikke være sånn her i verden at man utestenges fra en kjøpt tjeneste uten advarsel?

Fikk du overhode ingen advarsel på forhånd med noen forklaring slik at du kunne endret sitatet (forresten er ditt sitat ikke ordrett og muligens kan dette da misforståes)

Du har en sak for EU synes nå jeg

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Det kan da ikke være sånn her i verden at man utestenges fra en kjøpt tjeneste uten advarsel?

Fikk du overhode ingen advarsel på forhånd med noen forklaring slik at du kunne endret sitatet (forresten er ditt sitat ikke ordrett og muligens kan dette da misforståes)

Det kommer nok an på hva som står i "end user agreement"..
    Har du godtatt at det er greit så er det nok greit..
    (hvem gidder vel å lese igjennom de uansett?):-D

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aleksander8
    Det kommer nok an på hva som står i "end user agreement"..
    Har du godtatt at det er greit så er det nok greit..
    (hvem gidder vel å lese igjennom de uansett?):-D
    For en gratistjeneste så er jeg enig.
    Men for en betalingstjeneste så er det underlig. De vil vel beholde deg som kunde og da er minst én advarsel et minstemål.
    Men har man monopol så.................

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg

Ingen advarsel nei. Jeg forklarte jo for suportdamen at dette faktisk er noe jeg betaler for og det da burde gå ann å klage på en slik avgjørelse, eller i det minste få en forklaring!

Når andre går inn på profilen min nå, er sitat og motto byttet ut til: Code of Conduct, dette står faktisk 4 steder nå!

Nei dette går rett til menneskeretighetsdomstolen!

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et lite utdrag:

LIVE Code of Conduct

The Code of Conduct outlines the rules that you need to follow to ensure that Xbox.com, Xbox LIVE, and Games for Windows - LIVE are fun for everyone.

What not to do:

# Don't impersonate or harass Microsoft employees, moderators, or staff members.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er forskjellige steder også da, etter hvordan du vil snakke osv...

Just for fun
    Family
    Pro
    Underground osv

Underground skal altså liksom være usensurert, men er du på family og kaller deg noe i nærheten av shit, så risikerer du nok å bli brent på bålet.

Selv valgte jeg underground, for jeg tenkte det kanskje kunne være greit av og til å la et banneord fly over eteren hver gang jeg dør....

MEN det er egentlig ikke så lurt, visse folk har definitivt ikke bestått aldersgrensetesten, så om du spiller COD4 og vil ha en barnslig drittunge som banner og ler mens de synger inn i øret ditt så..... ja like plagsomt er det.
    Kanskje like greit å la seg sensurere.....

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er faktisk underground jeg har, og dette er første sensuren jeg har vært borti i hvertfall!

Og er ikke veldig sjeldent å møtte på unger under 10 år som banner og sverter i fallsett mens de spiller 18 års grense spill!

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var jeg live igjen.

Blir vanskelig å finne et nytt motto som på ingen tenkelige måter kan virke krenkende på en eller annen sart sjel..

Intermediate
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1,059
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool xbox live

ser heller ut som du har fått en del bad feed back on live
    og blitt utestengt på grunn av det

do the crime serve the time

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av samco
    ser heller ut som du har fått en del bad feed back on live
    og blitt utestengt på grunn av det

do the crime serve the time
    Nei, hvis du leser så står det: Xbox Live has deleted the content in question.

Når det gjelder det feedback systemet, så er det stort sett ubruklig, de som gidder å legge igjen feedback er stort sett de som blir forbanna når du dreper dem, eller så legger de inn complaint på deg, fordi de ikke skjønner hvordan du klarte å drepe dem.

Og så har man de som maser om å legge igjen positiv feedback. Jeg gidder ihvertfall ikke å mase på folk for å få bedre repp.

Jeg spiller nesten bare Gears of War, og der kan det bli til tider litt ampert.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •