BF: Bad Company (360)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Megawatt sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

BF: Bad Company (360)

Da har jeg bestillt BC til 360, kommer ikke før på slutten av mnd.

Gleder meg sykt til dette kommer i posten!

Hadde vært morro om vi med 360 og dette spille kunne skrevet ned gamertag osv. på denne tråden, så kan vi av-forumere fighte litt til de sene kvelder.

Har bestillt live også, men har foreløpig ingen gamertag, men det kommer!

Har ikke fått prøvd spillet i det hele tatt, kun surfet trailere på det og det ser skikkelig tøfft ut. Grafikken ser ut til å kunne ta rotta på til og med Cod4, men det gjenstår jo å se.

Har ihvertfall store forhåpninger..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er sikkert på at BC kommer til å bli sommerens store spillopplevelse!

Active cognito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde betaen for en stund siden. Med det kan jeg vel trygt si, dette er ingen cod4 killer. Grafikken er ikke bedre eller engang på linje. Men dette er vel å forvente med såppas store maps. Desverre er ikke ødeleggelse momentet like bra og dynamisk som man skulle kunne ønske seg. Alt kan ikke ødelegges og det ødelegges likt hver gang. Spillet er som mange andre bf spill i mine øyne virker klønete og upresist når det kommer til fps delen, og for billig/enkelt når man sitter i vogn.
    Men for all del, jeg skjønner jo at jeg ikke er som alle andre da battlefield serien selger jo som hakka møkkk
    Og mine meninger er basert på betaen, et ikke ferdig produkt. Selvom jeg tror de bevarer samme feelen ganske godt.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cognito
    Hadde betaen for en stund siden. Med det kan jeg vel trygt si, dette er ingen cod4 killer. Grafikken er ikke bedre eller engang på linje. Men dette er vel å forvente med såppas store maps. Desverre er ikke ødeleggelse momentet like bra og dynamisk som man skulle kunne ønske seg. Alt kan ikke ødelegges og det ødelegges likt hver gang. Spillet er som mange andre bf spill i mine øyne virker klønete og upresist når det kommer til fps delen, og for billig/enkelt når man sitter i vogn.
    Men for all del, jeg skjønner jo at jeg ikke er som alle andre da battlefield serien selger jo som hakka møkkk
    Og mine meninger er basert på betaen, et ikke ferdig produkt. Selvom jeg tror de bevarer samme feelen ganske godt.
    Der kom min dags første nedtur...

Får håpe det underholder selv om det skulle være dårligere grafikk enn COD. Bare det ikke er like dårlig som Las Vegas 2, for det syntes jeg var møkk.. Sikkert ikke alle som er enige med meg der, men smaken er som baken.

Må uansett utvide spillsamlingen min for cod4 har jeg rundet alt for mange ganger nå..ops: Tror også det blir en postiv forandring med litt flere muligheter som tanks, heli osv..

Active cognito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JEg ville anbefalt deg cod4 multiplayer. Det er DER cod4 lever, spesiellt Team Hardcore gjør spillet mye mer underholdene. Hvor de fjerner huden din og øker skadene som du gir og mottar.
    Også GTA IV er utrolig underholdene om du vil ha noe fram til BF:BC
    Men uansett, bad company var underholdene Bare ikke like godt som cod4 i mine øyne. Men jeg skal revurdere kritikken når det endelige spillet kommer.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har spillt MYE multiplayer på COD4 jeg også.. Mest splitscreen sant og si, men også en del live (til kompiser..). Har prøvd hardcore og det er det jeg synes funker best. Litt teit å bruke 5-10helmantler i føttene på en fi uten at han tar alt for mye skade av det.. one shot, one kill.. er det ikke det som er greia da..

Personlig liker jeg rolle som sniper veldig godt, og det kan bli noe av kremen med BC forhåpentligvis, da vi snakker store brett, gjerne med en del sletter,busker, trelinjer osv.. But that remains to be seen..

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Megawatt
    Hadde vært morro om vi med 360 og dette spille kunne skrevet ned gamertag osv. på denne tråden, så kan vi av-forumere fighte litt til de sene kvelder
    Hvis du legger inn gamertag og spill i denne tråden http://avforum.no/forum/konsoller-pc...tag-spill.html, så kan du bruke søkefunsksjonen "søk i denne tråden" og finne de andre som spiller f.eks Bad Company.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •