Gran Turismo 5 testet i påsken. - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 106
    Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har en bane igjen på "klasse" A. Det er den hvor man må kjøre en Ferrari F430 eller noe sånt. Hvordan i helv...klarer man den banen?! Har kjørt den sikkert 30-40 ganger og klarer maks plassering nr6. Noen som kan fortelle meg hvilke innstillinger som er best på denne bilen? Siden kontrollene er trådløs, går det ann og kaste dem veldig langt...:evil:

Active pølsemaker sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jahnmar
    Har en bane igjen på "klasse" A. Det er den hvor man må kjøre en Ferrari F430 eller noe sånt. Hvordan i helv...klarer man den banen?! Har kjørt den sikkert 30-40 ganger og klarer maks plassering nr6. Noen som kan fortelle meg hvilke innstillinger som er best på denne bilen? Siden kontrollene er trådløs, går det ann og kaste dem veldig langt...:evil:

Enig me du...nå DRIT den banen...søker også råd/tips...eller e æ bare altfor dårlig :-( :-)

Intermediate atle99 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bare kommet til andre banen i a foreløpelig. Det er nok en fordel med ratt og pedaler. Men tips er å kjøre så smalt og effektivt som mulig uten skrens. Tenk hastighet ut av svingen ellers så taper du nedover hele sletta. Kjører bare med paden nå jeg også. Solberg stol med ratt og pedaler står på soverommet uten hdmi tv foreløpelig. Det er nok ikke meningen at man skal klare å fullføre a før gt5 kommer ut

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av atle99
    Har bare kommet til andre banen i a foreløpelig. Det er nok en fordel med ratt og pedaler. Men tips er å kjøre så smalt og effektivt som mulig uten skrens. Tenk hastighet ut av svingen ellers så taper du nedover hele sletta. Kjører bare med paden nå jeg også. Solberg stol med ratt og pedaler står på soverommet uten hdmi tv foreløpelig. Det er nok ikke meningen at man skal klare å fullføre a før gt5 kommer ut

Kjører du smalt og effektivt, havner man på 10 plass....bare tuller Må nesten ty til ulovligheter i første sving skal man ha noen mulighet. Da passerer man 2 biler ,men har fortsatt minimum 11 igjen. Og det er bare en runde!:???: Har som sagt prøvd det meste her, men er fryktelig vanskelig denne banen! Er meget vanskelig og beskrive, men du skjønner godt hva jeg mener når du selv prøver denne banen.

Newcomer morten2101 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skrudd av stabilitetskontroll? det hjalp en del på den banen jeg kjørte på i klasse b med hondaen.

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jahnmar
    Må nesten ty til ulovligheter i første sving skal man ha noen mulighet.
    Ikke noen vits med å legge til seg den kjørestilen, for når du kommer til S klassen er det slutt på all "morroa". Kan være til tider veldig frustrerende med diverse straffesekunder, som veldig ofte er ganske så ufortjent.

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis alle biler kan brukes i siste a løpet så er kanskje F1 bilen å foretrekke? Men man må jo kjøre noen runder for å få en mill i cred da

Intermediate Scorpioen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siste løpet i A var vel det letteste løpet... Tok lett 1.plass i Nissan GT-R....
    Men nå må jeg spare lenge til å få råd til Ferrari F430,, det er kipt...

Som morten2101 sier, skru a stabilitetskontroll, Tracionkontroll osv, det hjelper veldig mye på hastigheten....! Eneste disse er gode for er å hindre deg i å spinne ut av banen, dette gjøres med å bremse og hindre gasspådrag, altså lavere fart...
    | KK DXD-12012 | KK Quattro | Sherbourne PA160 | Onkyo 818 | TW700 |

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har prøvd det meste av kombinasjoner, men dette er det jeg har kommet best ut med:

Stabilitetskontroll på (ellers går jeg rett rundt med denne bilen)
    Aktiv styring mild
    Traction control på 2 eller av
    Automatgir

Klarer fa...ikke mer enn 6 plass. Og nå er det rett før agresjonen kommer ut som fysisk vold mot denne djevelens maskin!:twisted:

Er jo også en mulighet at jeg rett og slett ikke er god nok til og spille ps3...får vel begynne med noe annet

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes spillet var skuffende og bortsett fra strålende grafikk så føltes det hele litt utdatert. Jeg hater at det ikke blir bulker når bilen smeller. Hidden walls er også plagsomt...
    På den annen side er jo dette kun en demo så hvordan det ferdige spillet blir er ikke godt å si.
    Jeg landet heller på Condemned 2 og det var ikke så dumt, selv om jeg ønsker meg flere spill i Drake's Fortune land. Det er lenge siden jeg har hatt det så moro med et spill som jeg hadde med det.

Newcomer morten2101 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjører med følgende:

Stabilitetskontroll AV
    Aktiv styring strong
    Traction control på 4
    Automatgir

Dette oppsettet har jeg funnet ut funker best for meg.
    Har tenkt å leke litt mer med Traction Control når jeg får tid.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg klarte omsider 3. plass i løpet med Ferrari F430 etter utallige forsøk. Cluet er å kjøre etter idealsporet og bruk de girvalgene som blir anbefalt. Det er bedre å bremse opp i svingene og få et perfekt spor, enn å skrense gjennom. Like før du kommer til den andre "avstikkeren", tar du snarveien over gresset, da tar du gjerne 3-4 biler i slengen.
    Jeg kjørte med Manuell, Aktiv styring: Strong, TC: 5
    Jeg bruker riktignok ratt og pedaler men synes det var vanskelig nok.

Stå folkens, dere klarer det til slutt. Må bare klare det siste løpet i A-klassen nå så blir det S på meg :-D

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil herved utnevne GT5P til tidenes mest irriterende spill! Fy f#%! for et møkkaspill, er på siste banene i S klassen nå og dette begynner å bli helt latterlig, man for straff for hver eneste manøver man gjør, skal de få det til å bli mere virkelighets nært får de finne opp en bedre måtte enn disse tidstraffene, hadde enda skjønt forskjellen på tight racing og en kollisjon så hadde kanskje fungert! Og hvor virklighets nært blir det, når man må begynne bakerst hver gang, uten noen mulighet for å kjøre kvalifisering!?

På tidde å finne frem PGR igjen å ha det litt gøy isteden!

1..2..3..4..5..6..7..8..9..10... og pust ut...

Active Cax sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pinguz
    Jeg vil herved utnevne GT5P til tidenes mest irriterende spill! Fy f#%! for et møkkaspill, er på siste banene i S klassen nå og dette begynner å bli helt latterlig, man for straff for hver eneste manøver man gjør, skal de få det til å bli mere virkelighets nært får de finne opp en bedre måtte enn disse tidstraffene, hadde enda skjønt forskjellen på tight racing og en kollisjon så hadde kanskje fungert! Og hvor virklighets nært blir det, når man må begynne bakerst hver gang, uten noen mulighet for å kjøre kvalifisering!?

På tidde å finne frem PGR igjen å ha det litt gøy isteden!

1..2..3..4..5..6..7..8..9..10... og pust ut...

Det er da ikke noe latterlig i å bli straffet for å dytte de andre bilene av banen.

Det som er irriterende er å få skylden når andre biler dytter på deg.

Kjør forøvrig med Elise 111R / Tuned, så vinner du lett som en plett. Av en eller annen grunn er den vanvittig mye raskere enn alle andre biler, særlig på Suzuka og Fuji hvor man holder relativt lav hastighet.

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cax
    Det er da ikke noe latterlig i å bli straffet for å dytte de andre bilene av banen.

Det som er irriterende er å få skylden når andre biler dytter på deg.

Kjør forøvrig med Elise 111R / Tuned, så vinner du lett som en plett. Av en eller annen grunn er den vanvittig mye raskere enn alle andre biler, særlig på Suzuka og Fuji hvor man holder relativt lav hastighet.
    Når jeg dytter andre biler, ingen straff, når du har kommet deg forbi en bil og de dytter borti deg, så får du straff for ramming! Jeg dunker så vidt borti "ræva" på en bil, får straff for crash, du hører det smeller av to biler som kræsjer bak deg, alikevel kommer begge to susende forbi deg med en gang etterpå! Man bremser for seint inn i en sving, bommer helt på linja og må ta en omvei, tidsstraff for shortcut! Jeg blir presset av banen av en annen bil, jeg får straff for shortcut!! :evil:

Får prøve den Elise'n.

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cax
    :shock: Nu går alt så meget bedre! :-D

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er snart ferdig med a. bare siste løpet med Ferrari igjen. Må jo kjøre noen runder for å kjøpe den. Noen som er ferdige med s?

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er lei av å gå fra garage til event hver gang jeg skal bytte bil, hvorfor kunne man ikke byttet bil når man valgte løp?

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av atle99
    Jeg er snart ferdig med a. bare siste løpet med Ferrari igjen. Må jo kjøre noen runder for å kjøpe den. Noen som er ferdige med s?
    Ja Og 500 000 til så er det Formel 1 i garasjen!

Intermediate LarsGr sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1,947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Jeg er lei av å gå fra garage til event hver gang jeg skal bytte bil, hvorfor kunne man ikke byttet bil når man valgte løp?
    +1.

Hadde gjort ting mye enklere...

Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •