Silent Hill 4. Noen andre som gleder seg?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Silent Hill 4. Noen andre som gleder seg?

Warning - This trailer may contain scenes of explicit violence and gore... tihi <-- URL

Ser skremmende bra ut! Har vært veldig fornøyd med de siste oppfølgerne til originalen. 2'ern var bedre enn 3'ern, men SH3 var temmelig mye mer skremmende enn 2'ern. Den nådde jo SH1-høyder til visse tider.

Kjekt å se at babyene er kommet tilbake. De ble jo sensurert bort i de fleste versjonene av SH1 såvidt jeg husker.

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp! Gleder meg. Synes storyen i SH2 var litt vel teit. Håper det blir like bra som SH. Uten tvil det spillet i sjangeren jeg har likt best. Forbidden Siren ser også bra ut, men jeg har ikke ps2 :? .

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SH2 er vel det eneste av dem har spilt over lengre tid, og det imponerte ikke veldig. Kampene var bare tull, monstrene var jo så godt som ufarlige, og jeg ble rimelig lei av å beine rundt over store strekninger uten noen klar idé om hva jeg skulle gjøre. SH3 prøvde jeg aldri, da jeg ble ganske skuffet over SH2. Mulig jeg gir nummer fire en sjanse.

Slightly OT: Når det gjelder survival horror synes jeg også Resident Evil har tapt seg, men det kan jo bli bedre med Outbreak og 4. Ellers har jeg stor tro på oppfølgeren til Fatal Frame/Project Zero, og tror jeg må teste Forbidden Siren og The Suffering.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Silent Hill 4 ser bra ut, men ser mer fram til Project Zero 2: Crimson Butterfly og Resident Evil 4 ser jeg mer fram til.

Forbidden Siren ser jævlig bra ut! Skal kjøpe det på mandag, gleder meg som bare det

Pogwaq, PZ2 kommer 30 April i Europa.

Intermediate martin sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,914
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ettersom å ikke ha sett mye på silent hill men har sittet å sett på Project Zero må jeg si at jeg holdt på å sovne når jeg så Silent Hill.
    Må si at Project Zero er mye skummlere og det er jo det man vil ha ut av et slikt spill.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For at Silent Hill skal være ordentlig skummelt, må du være alene, høy lyd og mørkt rom. Må si at jeg har blitt skremt et par ganger av det, men ikke like mye som Fatal Frame/Project Zero.

Resident Evil Zero er et bra spill, men ikke så skummelt ... jeg ble skremt igår av det, da jeg var veldig trøtt, hoppet en diger frosk oppå meg og spiste meg. Dumme froskefaen! :roll:

Intermediate martin sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,914
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    spill og film blir mye skummelere ved å ha alle lysene av!
    Men jeg har ikke vært stort borti silent hill, men syntes project Zero slår alt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •