ps 3 og lyd på blu ray

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer peritass sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ps 3 og lyd på blu ray

Jeg har en ps3 og en pioneer forsterker. Kan ikke bruke lyd via hdmi da den er koblet via en dvi og inn i tv en, bruker derfor optisk ut på ps3 og inn i forsterker. Det jeg lurer på er hva jeg skal velge av lyd innstillinger på ps3 da kjører nå datastrøm og kan da velge både dolby digital og ukomprimert pcm. Når jeg kjører dolby digital så lyser det opp i forsterken men når jeg kjører ukomprimert pcm så står den bare som vanlig på pro logic. Hva vil bli det beste resultatet og kjøre hos meg.

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av peritass
    Jeg har en ps3 og en pioneer forsterker. Kan ikke bruke lyd via hdmi da den er koblet via en dvi og inn i tv en, bruker derfor optisk ut på ps3 og inn i forsterker. Det jeg lurer på er hva jeg skal velge av lyd innstillinger på ps3 da kjører nå datastrøm og kan da velge både dolby digital og ukomprimert pcm. Når jeg kjører dolby digital så lyser det opp i forsterken men når jeg kjører ukomprimert pcm så står den bare som vanlig på pro logic. Hva vil bli det beste resultatet og kjøre hos meg.
    Jeg tror PS3 mikser ned ukomprimert PCM fra Blu-ray plater til to-kanals PCM når man bruker optisk kabel. Velg derfor Dolby Digital og bitstream, så dekoder receiveren din.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •