Playstation 3 Co-op spill

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Playstation 3 Co-op spill

Noen som hvet om noen gode Co-op spill til PS3? Eller vilke spill som kommer i nær tid med co-op mulighet? Som kan hjelpe meg med å fylle opp denne listen.

Liste med PS3 spill som har co-op modus:

* Resistance: Fall of Man
    * Army of Two
    * Haze

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Å ja, der har vi et spill jeg har gledet meg til lenge..

Noen som hvet om noen co-op spill som er til salgs nå også, samt flere som kommer..?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haze kommer i slutten av november (var opprinnelig 23., men ser ut til at det blir utsatt til 30.). Det er en first person shooter fra teamet bak TimeSplitters-serien på PS2/GC/Xbox (og tidligere GoldenEye på Nintendo 64, for de som husker det), og vil ha coop for fire spillere gjennom hele kampanjen.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Haze kommer i slutten av november (var opprinnelig 23., men ser ut til at det blir utsatt til 30.). Det er en first person shooter fra teamet bak TimeSplitters-serien på PS2/GC/Xbox (og tidligere GoldenEye på Nintendo 64, for de som husker det), og vil ha coop for fire spillere gjennom hele kampanjen.
    Se her ja, siklet litt når jeg så traileren på Haze, men innbilte meg at den ikke hadde offline co-op funksjon. Dette kan bli moro

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er aldri godt å vite, iogmed at spillpressen så godt som aldri gidder å nevne offline multiplayer. Jeg tror jeg leste et halvt dusin anmeldelser av Resistance uten å finne en eneste som nevnte noe om offline multiplayer (blant annet at spillet ikke har bots, noe som igrunnen er ekstremt relevant). Hvorvidt Haze har det er igrunnen ikke så godt å si, men nå har jo studioet laget fire spill i samme sjanger tidligere, som alle var blant det absolutt beste på markedet på det området. Jeg tror og håper Haze vil ha skikkelige offline multiplayer-modi.

Vet vi egentlig om Army of Two har støtte for split-screen?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg googlet litt, og fant en artikkel på PSU:

PSU Exclusive Interview: Haze :: PlayStation Universe (PSU)

PSU: What is the confirmed number of players supported for online multiplayer? Will offline multiplayer support bots?

Rob: 24 players in multiplayer, and 4 players in co-op. And yes, by popular demand, we’re bringing back Bots.

PSU: We all have heard that Haze will be supporting 4 player co-op. Will this be done via online, LAN, or can you have 4 players playing split-screen on one machine?

Rob: It’s two players per screen, but you can play over a LAN and online too, in any combination up to four players in the main campaign mode.
    Så vi får med andre ord offline deathmatches med bots, og 2-player coop offline. Spørsmålet som gjenstår da er hvorvidt det er støtte for fire spillere i offline deathmatches. Jeg er optimistisk, siden som sagt de fire foregående spillene hadde det, og det samme hadde Resistance og Warhawk (dog uten bots, så der var det litt småkjipt).

Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Guitar Hero III
    Kommer 23.11

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig at spillpressen og selve spill produsentene selv gir alt for dårlig informasjon om co-op moduser, de burde skjønne at det er noe som ganske mange har intersse av, spesielt mitt tilfelle da det er mye morsomere å spille storymode med en venn.

Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq

Vet vi egentlig om Army of Two har støtte for split-screen?
    Hmm, der sa du noe.. Eneste jeg fant i farten som kan bekrefte det er fra denne gamer siden; "Mulitplayer: LAN(NO) - Online(YES) - Same Screen (YES)..
    For det er kun offline co-op som er viktig for meg på dette tidspunktet.

Er man gald i co-op spill så må dette spillet sette lista en gang for all, hvis den lever opp til Hypen så klart..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •