Call of duty 4 Modern Warfare - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 113
    Intermediate TorAtle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,043
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Plukket COD4 til 360 opp på platekompaniet etter jobb og har kost meg mange timer med singleplayer-delen av spillet i kveld. God historie, nydelig grafikk og skikkelig intens action. Beste spill hittil til 360!

Ingen grunn til å tvile, dette er gode greier

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bedre enn Halo 3? Disse er jo rimelig direkte konkurrenter, begge på toppen av sjangeren,

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tviler ikke på at dette er ett bra spill både i singel og multiplayer, er jo tross alt infinity wards som har utviklet dette og ikke åndsingene i treyarch.

Men, jeg kjøper det nok ikke før nærmere jul da jeg egentlig bør bruke tiden min til skole og eksamen nå... æsj:S

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal kjøpe spillet, men kjipt at det ikke blir mulighet for å kjøre biler/etc på multiplayer.

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spilte dette igår sammen med noen venner, og må si at det ser ut til å kunne bli et meget bra MP spill. Selv er jeg ikke så opptatt av SP. Det er bedre å sitte på ventrilo og spille sammen med vennene sine. :-D
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Intermediate TorAtle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,043
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Halo 3 var et godt laget spill som var underholdende i coop-modus, jeg fikk ingenting ut av det når jeg spilte alene. MP er sikkert bra, har ikke prøvd. Halo er barnehage mens COD4 er, vel, krig . Ikke direkte sammenlignbare etter min mening.

Grafikken er helt klart bedre i COD4, den er et godt hopp opp på realisme-skalaen fra feks GRAW2 som det er naturlig å sammenligne med. Av effekter som man merker seg er blur av objekter som ikke er i fokus og varme fra feks tanks (motor) og geværmunning (når man skyter). Uten at jeg har noen real-life referanse så synes jeg kanskje de har vært litt vel ivrig etter å vise frem disse effektene, litt som når stereo kom første gangen og de satt gitaren i høyre og vokalen i venstre kanal...

Bevegelsene til soldatene er veldig gode, det er drøssevis av små detaljer som bidrar. Skikkelig moro å knærte en fyr i gassmaske gjennom siktet til sniperrifla, fallmønsteret hans, blodet som spruter (headshot of course) og av og til trykker han instinktivt inn triggeren på automatgeværet så kuler spruter ukontrollert idet han er på vei ned.....

Jeg er ikke en pro-gamer, så for meg er vanskelighetsgraden høy. Jeg spiller på "regular" - nest lettest. Ved et par tilfeller har jeg havnet i trøbbel ved å ha helt feil våpen og/eller nesten tomt magasin ved et sjekkpunkt, og da må det litt prøving og feiling til for å finne ut hvilken strategi som funker best.

I mange av konfrontasjonene er det virkelig kaos, kuler overalt og skriking i intercom'n fra medsolatene. Har ikke spilt denne serien før, men det er mer action sammenlignet med GRAW2 og mer strategi enn Rainbow Six Vegas.

Et generelt spørsmål på 360 - i MP, hvordan sikres man å spille lag mot lag? Joiner man en server er det litt hipp som happ om alle vennene kommer med, starter man en server selv er alle samlet men da mot folk som ikke kjenner hverandre på det andre laget...

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noe offline multiplayer på dette? Jeg kommer ikke på nett med PS3 her, er det da noe poeng i å investere i dette? Tenkte å vente å se hvordan Haze klarer seg hos anmelderne, men om det viser seg å være mindre fra frister det med et nytt FPS.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette spillet skal kjøpes!

Men siden jeg ikke har spilt noen av de foregående spillene - så bestilte jeg CoD2 for å spille gjenom det først...... Bra pris på dette også
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ser jo veldig lovende ut. jeg er fan av spill med høy "realisme" Slik som Rainbow Six serien og BF2.
    Spiller S.T.A.L.K.E.R, quake wars og ARMA nå. Stalker og arma sliter med venvittig mye bugs, så mye at jeg mer eller mindre har gitt opp spillene. Quake wars er etter min mening en dårlig variant av BF2 spillene.
    La faktisk inn Counterstrike igjen i går - lei av spill med bugs og counterstrike kan man ihvertfall alltids stole på.

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff da, wotg. CS? Nei du får heller bli med å spille CoD4. :-D
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje jeg må kjøpe spillet? Mange spill på liten stund.. PGR4, Halo3, COD 4 OG skate..

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorAtle
    Halo 3 var et godt laget spill som var underholdende i coop-modus, jeg fikk ingenting ut av det når jeg spilte alene. MP er sikkert bra, har ikke prøvd. Halo er barnehage mens COD4 er, vel, krig . Ikke direkte sammenlignbare etter min mening.

Grafikken er helt klart bedre i COD4, den er et godt hopp opp på realisme-skalaen fra feks GRAW2 som det er naturlig å sammenligne med. Av effekter som man merker seg er blur av objekter som ikke er i fokus og varme fra feks tanks (motor) og geværmunning (når man skyter). Uten at jeg har noen real-life referanse så synes jeg kanskje de har vært litt vel ivrig etter å vise frem disse effektene, litt som når stereo kom første gangen og de satt gitaren i høyre og vokalen i venstre kanal...

Bevegelsene til soldatene er veldig gode, det er drøssevis av små detaljer som bidrar. Skikkelig moro å knærte en fyr i gassmaske gjennom siktet til sniperrifla, fallmønsteret hans, blodet som spruter (headshot of course) og av og til trykker han instinktivt inn triggeren på automatgeværet så kuler spruter ukontrollert idet han er på vei ned.....

Jeg er ikke en pro-gamer, så for meg er vanskelighetsgraden høy. Jeg spiller på "regular" - nest lettest. Ved et par tilfeller har jeg havnet i trøbbel ved å ha helt feil våpen og/eller nesten tomt magasin ved et sjekkpunkt, og da må det litt prøving og feiling til for å finne ut hvilken strategi som funker best.

I mange av konfrontasjonene er det virkelig kaos, kuler overalt og skriking i intercom'n fra medsolatene. Har ikke spilt denne serien før, men det er mer action sammenlignet med GRAW2 og mer strategi enn Rainbow Six Vegas.

Et generelt spørsmål på 360 - i MP, hvordan sikres man å spille lag mot lag? Joiner man en server er det litt hipp som happ om alle vennene kommer med, starter man en server selv er alle samlet men da mot folk som ikke kjenner hverandre på det andre laget...
    PS3:

Ja, helt enig. Dette er desidert det råeste spillet jeg har spilt. Fantastisk realistisk, utrolige detaljer og endelig soldater som beveger seg som mennesker. Jeg oppdaget også varme blur fra stridsvognen...kul detalj. Brettene er store, det skjer utrolig mye i samme brettet og man får prøve seg bak forskjellige våpen.

Det neste jeg ser frem til av spill er Brothers in Arms. Dette spillet tar også høyde for dekningstykkelse, noe COD4 ikke gjør. På Brothers (...) så er det ikke bare for fienden å gjemme seg bak et stakittgjerde, uten at kulene går igjennom.

Men, så langt, COD4 ble en "hakeslipp-opplevelse" for meg. Jeg har spilt slike spill siden de begynte å komme (rundt år 2000), og endelig et skikkelig krigspill
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Newcomer Edo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Verdens beste MP spill for min del. Bedre enn Gears of War og enda bedre enn Halo 3. SP delen suger, ser ut som " Battelfield for Dummies". Spiller PS3 versjon og må si at dette er den første ordentlige PS3-spill. Denne uka blir et god PS3-spill uke, da både Rachet og Clank og enda bedre Assassin Creed kommer ut :-D .

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Edo
    Verdens beste MP spill for min del. Bedre enn Gears of War og enda bedre enn Halo 3. SP delen suger, ser ut som " Battelfield for Dummies". Spiller PS3 versjon og må si at dette er den første ordentlige PS3-spill. Denne uka blir et god PS3-spill uke, da både Rachet og Clank og enda bedre Assassin Creed kommer ut :-D .

Assassin Creed er i følge EB games utsatt til muligens desember. Bjørn i Tønsberg på EB tviler på at det kommer i år

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rizla
    Assassin Creed er i følge EB games utsatt til muligens desember. Bjørn i Tønsberg på EB tviler på at det kommer i år
    Hehe... Jeg snakket akkurat med Kim på Zailor. Han hadde fått inn AC til PS3 i dag og lovet meg at det ble sendt i dag :-)

Newcomer 9tro sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spillte igjennom det i helga og spillet var som jeg trodde, fett og grafikken er i toppklasse. Multiplayer er også skikkelig morro.

Er det noe jeg har å sette fingeren på så er det 2 ting:

1. Singleplayer er litt for kort ( brukte vel 7 timer )
    2. Skulle vært mulig å stille seg til vegger og ta dekning som man kan gjøre i f.eks gears of war og rainbow six: las vegas.

Anbefales på det sterkeste

Newcomer Edo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rizla
    Fikk min i dag fra gamezone. For et spill, du verden :-D :-D :-D :-D :-D :-D
    Dette overgår alt, litt svak AI da soldater i 80% av tiden angriper bare en og en og ser på mens man hakker i hjel kameraten deres. Er litt rar i hode nå etter at jeg først spillte COD4 i 5 timer og nå AC. Kona er litt sint, men jeg har influensa og I lovin it.

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmpf.... Å jeg som kjøpte meg COD 4 i går i stede da han sa det kom i desember.... Pokker....

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    PS3:

Ja, helt enig. Dette er desidert det råeste spillet jeg har spilt. Fantastisk realistisk, utrolige detaljer og endelig soldater som beveger seg som mennesker. Jeg oppdaget også varme blur fra stridsvognen...kul detalj. Brettene er store, det skjer utrolig mye i samme brettet og man får prøve seg bak forskjellige våpen.

Det neste jeg ser frem til av spill er Brothers in Arms. Dette spillet tar også høyde for dekningstykkelse, noe COD4 ikke gjør. På Brothers (...) så er det ikke bare for fienden å gjemme seg bak et stakittgjerde, uten at kulene går igjennom.

Men, så langt, COD4 ble en "hakeslipp-opplevelse" for meg. Jeg har spilt slike spill siden de begynte å komme (rundt år 2000), og endelig et skikkelig krigspill
    COD4 tar høyde for dekningstykkelse, kan ikke gjemme deg bak en vanlig betongvegg engang uten fare for at kulene går igjennom!
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt