Bioshock - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44

Tråd: Bioshock

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vil bare nevne at Bioshock Infinite har spesiell støtte for 3 skjerms spilling. Så hvis du skal disse 3 skjerms spilling på Bioshock Infinite Tor - så må du nesten prøve akkurat dette spillet først.

Og selvsagt må du ha 3 like skjermer og et skjermkort som støtter multi skjermsoppsett for akkurat dette spillet.

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har, og kom fort nok til fram til at dette desverre var like ubrukelig som 3d-tv.

Og disse spillene som påstår de er utviklet med spesiell tanke på "ultra wide screen" de har ikke løst 'fish-eye' syndromet som er problemet mitt, men mener heller at de har justert det så gui'n ikke lenger legges i forhold til kanten av oppløsningen som man gjorde i gamle dager, men bare sentrert det i midten.

Nei i min mening er "surround", eller Eyefinity gaming like brukanes som et rass-høl på hver albue.

Dette er da selvsagt min og kun min mening, for all del kjør på om du digger det

Personlig vil jeg neste gang heller legge kronene i en enkelt større skjerm med høyere generell oppløsning
    Sony vpl hw-50 - 92" Dreamscreen v3 tab | Samsung 51 6505 plasma tv
    Denon AVR-4520 CI
    Oppo 103D | PC i5-GeForce 960 |
    Dali Mentor 6 | Dali Mentor Vokal | Dali mentor LCR | Dali Concept 1 || 2x Xtz 99 w12.16
    Sonos, ps3, pc, harmony ultimate etc.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som nevnt - kanskje du burde ha både riktig utstyr/oppsett og et spill som er kjent for god spillbarhet på 3 skjermsløsning før du konkluderer.

Selv er jeg veldig glad for at jeg ikke hørte på dine synspunkter om dette, da jeg laget mitt pc-opplegg. Det håper jeg heller ikke andre gjør.

Til andre som lurer på dette - 3-skjerms spilling, særlig på Bioshock Infinite - det er fantastisk!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Orka ikke vente lenger på at en PS4 version skulle bli annonsert, så jeg børste støv av 360'n og spilte gjennom Infinite nå. Fantastisk spill på alle måter. Vill historie og en flott avsluttning(?) på en av tidenes trilogier.

Sleit noe jævelig med å beskytte reaktoren på slutten men...

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •