Offisiell tråd: Halo 3 - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 9 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 164
    Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvorfor får jeg annenhver gang beskjed om at det ikke er en xbox360 jeg har puttet cd'n inn i ? Utrolig irriterende!!

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aldri hørt om det problemet Pahf :-?

Marantz; Lyden er fenomenal, men "knitringen" en får en sjelden gang ved scene skifte i Campaign irriterte meg litt, særlig når du spiller gørrhøyt... Men det er snakk om 6-7 ganger i løpet av hele kampanjen..

Jeg gir spillet 6 pga den sinnsykt sterke MP delen, skal gi den litt mere tid, fått spillt altfor lite i det siste

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ruxxy
    Aldri hørt om det problemet Pahf :-?

Marantz; Lyden er fenomenal, men "knitringen" en får en sjelden gang ved scene skifte i Campaign irriterte meg litt, særlig når du spiller gørrhøyt... Men det er snakk om 6-7 ganger i løpet av hele kampanjen..

Jeg gir spillet 6 pga den sinnsykt sterke MP delen, skal gi den litt mere tid, fått spillt altfor lite i det siste
    Isted fikk jeg det ikke til i det hele tatt, 3-5ganger omstart før det i det hele tatt virka,, men coop delen er jo genial!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har jo hatt litt problemer med at halo3 ikke starter, så jeg prøvde en software update, er ikke koblet til internett til vanlig pga korte kabler

Vel der kom det en update, alt gikk som smurt til the ring of death dukket opp, alt gikk i rødt. Jaja, tenkte jeg. Starte opp på nytt igjen og da startet halo med engang som om ingenting skulle ha skjedd. Snedig fenomen, så nå satser jeg på at alt virker som normalt igjen.

Butikken mente det kunne være dårlig laser på selve boksen, men har jo aldri hatt noen problemer ellers.

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Har jo hatt litt problemer med at halo3 ikke starter, så jeg prøvde en software update, er ikke koblet til internett til vanlig pga korte kabler

Vel der kom det en update, alt gikk som smurt til the ring of death dukket opp, alt gikk i rødt. Jaja, tenkte jeg. Starte opp på nytt igjen og da startet halo med engang som om ingenting skulle ha skjedd. Snedig fenomen, så nå satser jeg på at alt virker som normalt igjen.

Butikken mente det kunne være dårlig laser på selve boksen, men har jo aldri hatt noen problemer ellers.
    FLAKS!
    Skaff deg nett på kjeksboksen Pahf.... 80 % av Halo er online...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vurdert det ja, kan fortsatt trekke kabel om jeg vil, bare orker ikke ha den liggende, er litt for kort. Men må jeg ikke ha noe abonnement og slikt da?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    'så lenge var adam i paradis'
    Er nok fortsatt problemer med å få lastet spillet ja, så det spørs om jeg har en laser som holder på å dra til de evige jaktmarker.

Han på butikken sa at det var enklere å kontakte microsoft å få de til å hente xboxen for å reparere den ? Noen som har erfaringer med dette? Har vel vært såpass mye styr med disse boxene den siste tiden at det ikke skal være noe problem å bli trodd går jeg utifra.

Forbannet!

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    pahf: kan hende det er selve halo 3 dvd platen som er dårlig. Alle minse spil fungerer utmerket på min xbox 360 bortsett fra Oblivion og jeg mistenker at det er selve dvd platen som er ett dårlig eksemplar. Spør om du kan få bytte selve dvd platen og se om det ordner seg da? Er jo verdt ett forsøk om det fungerer, blir jo mye styr med å sende inn til microsoft osv...

Hvis du skal spille på nett så må du skaffe deg xbox live gold, det koster 59kr for en mnd. Vil du derimot ha lengre abbonement så blir det billigere om du kjøper for ett helt år med en gang. Tror også du kan betaler for 3mnd med litt rabatt også. husker ikke helt, men gå inn på xbox.com se der...

Lykke til

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok selfølgelig med plata nedover til butikken, og der testa vi den på 2 forskjellige xboxer og den fungerte tvert og med engang, så tror nok det er laseren hos meg som er dårlig gitt.
    Uansett, kjekt å få den inn på service da

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaaaa!

Da ble det en Xbox360 Elite på meg i dag - skulle egentlig ha en 360 Halo 3 Edition, men det var tomt for de - så jeg fikk en god pris på Elite!!

Selvfølgelig ble det handlet inn Halo 3 - prøvd kun noen minutter - kanon!!!! Ble helt med av bare musikken i begynnelsen
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare å gratulere Spock Sitter og spekulerer på om jeg skal prøve den nye platen jeg har fått eller om jeg skal ta sjansen å prøve. Kommer til å bli så irritert hvis det ikke virker igjen.

Microsoft kundestøtte er den absolutt verste kundeservicen jeg har fått noen gang. Ikke kunne han på den andre enden norsk, han var uforskammet og direkte frekk og totalt uinteressert i å høre på hva jeg hadde å si.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel......
    Det er nok ikke platen det er noe i veien med, men selve boxen.
    Akkurat samme problem som tidligere, skal jeg ringe microsoft eller gå via komplett. Den har passert året nå, men det skal vel være en utvidet garanti på disse nå etter hva jeg har forstått?

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    pahf: skal være utvidet garanti nå ja! Uansett så gjelder norsk lov om du har kjøpt den i norge og da har du garanti i 2 år uansett om jeg ikke tar feil.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Puh, lettet Da får jeg vel ringe komplett i morgen å be de sende en hentepakke.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    send friend request til torud !!!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått spilt noen flere timer. Spiller på projen med hdmi/dvi - det er veldig bra.

Herlig spill!!

MEN - jeg blir sittende å tenke på hvor enorm mye bedre dette spillet hadde blitt hvis 360'en hadde hatt Wii's håndkontroller.........

Blir sittende mange ganger under spillet og irritere meg litt over at det tar tid å sikte seg inn mot en fiende.

Med Wii'ens "peke-funksjon" så er det dette så utrolig mye mer naturlig og bedre.

Sorry PS3 og 360 - men Wii'en er fullstendig overlegen - spesielt i fps spill.

Angrer nesten litt på at jeg kjøpte Wii - å spille på noe annet vil nå bestandig bli litt nedtur.......
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet er bare at det ikke finnes noen brukbare FPS på Wii.

Kan jo håpe TimeSplitters 4 dukker opp.

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må inrømme at det hender blir noen reale skivebom med sniper'n innimellom når adrenalinet koker på Live'n. Trening gjør mester, men får nok aldri samme presisjon som jeg klarer med tastatur og mus. Hvordan er forresten presisjonen på Wii sammenlignet med tastatur og mus, Mr_Spock? Jeg for min del synes det høres for slitsomt ut med Wii, best å ligge som et slakt i soffaen å spille.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Problemet er bare at det ikke finnes noen brukbare FPS på Wii.

Kan jo håpe TimeSplitters 4 dukker opp.
    Ehemm, Resident Evil 4 - Wii edition, også har jeg nå et Metroid Prime 3: Corruption med plast på liggende foran meg

Også jeg som er Halo blodfan....... Har akkurat kjøpt 360 Elite

Men etter å ha rundet RE 4 noen ganger siden i sommer så blir det desverre en nedtur å spille Halo 3. Enda Halo 3 infrir hele veien.

Derimot så ville Halo 3 med Wii håndkontroller være en våt drøm

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pinguz
    Må inrømme at det hender blir noen reale skivebom med sniper'n innimellom når adrenalinet koker på Live'n. Trening gjør mester, men får nok aldri samme presisjon som jeg klarer med tastatur og mus. Hvordan er forresten presisjonen på Wii sammenlignet med tastatur og mus, Mr_Spock? Jeg for min del synes det høres for slitsomt ut med Wii, best å ligge som et slakt i soffaen å spille.
    Tastatur og mus er bedre enn gamepad når det gjelder å sikte - men håndkontrollen til Wii er overlegent bedre enn mus også. Presisjonen er meget bra.

Det blir jo liksom så naturlig å peke der du vil skyte - samtidig flytter siktet seg like fort som du klarer å røre håndkontrollen (samme som med mus). Gamepad er jo sirup i forhold.

Nå går det faktisk veldig fint å ligge i sofaen og røre litt på håndleddet også - ingen problemer

Side 7 av 9 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •