Offisiell tråd: Halo 3 - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 9 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 164
    Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av TorAtle
    Okei, jeg gjør helomvendig, etter å ha spilt coop campaign 5 timer i kveld har jeg fått sansen for Halo 3. Blir moro å fullføre en av de neste dagene. Godt laget spill, dette!
    Har de to siste kapittelene igjen, men får ikke spilt på en stund da jeg har solgt tv'en min. Venter med resten til jeg får en ny 50 panasonic plasma. Låner en 28 crt tv, men syns halo 3 fortjener bedre....

hadde vært morro å planlagt en halo 3 kveld der flere avforum medlemmer spiller sammen (vel å merke etter at jeg har fått ny tv

Er vel flere her som blir med på en avforum slayer evt team slayer?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser Mpx selger halo3 til 398,-, trenger et nytt spill nå som vinteren nærmer seg med stormskritt. Litt synd at 2'rn ikke er å oppdrive noen som helst plass lengre.

Men det går vel fint som snus å spille 3'n fordi ?

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ikke noen grunn til at du ikke skal kunne spille 3'eren selv om du ikke har spilt 2'eren. Er vel noe du går glipp av, men for å være ærlig så har jeg aldri vært så opptatt av historien i spillet! SYns bare stemningen, stemmene og bilene og det hele er morro!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fine greier, da spørs det om det ikke blir nytt spill.
    Fortsatt irritert fordi jeg aldri klarte å komme meg ut på slutten før hele skiten sprengtes.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med frakt ble spillet dyrere enn om jeg gikk til den lokale spaceworld sjappa.
    Enkelt valg, nå er det bare å tyne seg igjennom 6t til på jobben før det er hjem og sette på xboxen og sprette en iskald en og kose seg med halo!

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kommer ikke til å angre Knallbra spill! Gleder meg til å spille det igjen når jeg får ny tv....

Litt off topic: arrg, nå kom nrk lisenskontroll på døra! Jeg ser jo aldri på tv! men betale det må jeg... jaja

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vet ikke om jeg har posta før, men kjøpte hjelmen på release dagen

Gled deg pahf, spillet herjer, har desverre andre planer for helga, men kommer online på Søndag mest sansynelig.

Add meg pahf; ruxxy

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, nice hjelm

Gleder meg som en unge, spiller ikke online enda får jeg får aldri surra meg til å lagt opp tp kabel.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, kjøpte halo 3 på utgivelsesdagen. Runa det på Torsdagen.. Fikk "RROD" (Red Ring Of Death) på onsdag 3/10. Fikk låne den gamle 360n til en venn som kjøpte seg Elite for litt siden. På onsdag 10/10 fikk den også en "RROD". Vet ikke om jeg skal gråtte eller le.. De kommer fra DHL på mandag for å hente min. I tillegg venter jeg på Transformers filmen som jeg ikke har sett enda på HD-DVD. Og jeg har selvfølgelig bare HD-DVD spilleren til 360..:cry:

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oi - den hjelmen var sinnsyk

Så at Half-Life kom med en super disk/spill - så med Halo 3 og Bioshock begynner det å dra seg alvorlig til med 360 kjøp her.

For en spill-høst det blir!!!!!
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må spørre igjen, ingen som vet hvor jeg kan få tak i halo 2 ?

Vil ha serien komplett før jeg gir meg.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Må spørre igjen, ingen som vet hvor jeg kan få tak i halo 2 ?

Vil ha serien komplett før jeg gir meg.
    Hvis du er fornøyd med brukt, har jeg sett Halo 2 i flere EB Games sjapper til en billig penge.

Har selvfølgelig Halo 1 og 2 - men ikke 3.... :-?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Link til disse sjappene, behøver ikke være nytt så lenge det er i prima stand.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Link til disse sjappene, behøver ikke være nytt så lenge det er i prima stand.
    Vet ikke om de selger brukt via nettsidene:

EB Games/GameStop > Start

Har de sjappe i nærheten av deg?

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har spilt en del multiplayer med noen kamerater, da mest team slayer. Må si det er litt få multiplayer baner, men er sikker på at det kommer flere til nedlastning etterhvert, håper det ikke blir så alt for lenge til. Husker til Halo 2 så kom det jo ekstra multiplayer map-pack... Greit med litt mere variasjon, ellers er det morro med multiplayer i Halo 3 Prøvd litt på nettet også og det er konge morro!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satte meg ned en liten stund i går å spilte, og i forhold til halo 1 er det jo en formidabel oppgradering i mine øyne.

Knall lyd, god grafikk, men samme sjarmen som på den første.

Har ikke spilt så mye enda, men jeg ser helt klart potensialet, har samme problem som tidligere : går tom for ammo

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satte meg ned en liten stund i går å spilte, og i forhold til halo 1 er det jo en formidabel oppgradering i mine øyne.

Knall lyd, god grafikk, men samme sjarmen som på den første.

Har ikke spilt så mye enda, men jeg ser helt klart potensialet, har samme problem som tidligere : går tom for ammo
    Jeg forslår å spille litt Resident Evil som grunntrening for å bli god til å "økonomisere" med ammoen

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, kanskje det ja Triggerhappy fingre når det gjelder.
    Så får man ikke direkte store mengder ammo i starten eller merket jeg.

Har ikke kommet så langt da serru, såvidt i gang. Ikke henta opp enda engang.

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har runnet spillet for en liten stund siden med en kamerat.

Jeg har spillt Halo 1 og Halo 2 tidligere, men det er over 1 år siden jeg ble ferdig med Halo 2 og det merket jeg. Var ikke alle aspektene med historien jeg hang helt med på, så man bør faktisk spille de 2 andre ikke så alt for lenge før du gir deg i kast med Halo 3 (litt avhengig av hvor god langtidshukommelse du har). En del av filmsnuttene i Halo 3 ble i så måte relativt intetsigende for min del.

Spillet har fått pusset opp grafikken litt, men fortsatt henger det et stykke bak en del andre i samme sjanger, Gears of War, Rainbow 6:Las Vegas og Bioshock for å nevne noen. Brettene har store, åpne områder, samtidig som jeg aldri opplevde hakking i spillet, til tross for at det er mye action i samme bilde til tider. Musikken i Halo 3 er også et stort pluss. Den skaper atmosfære på en meget bra måte på samtlige brett.

Når det gjelder spillbarhet er det de samme mulighetene man alltid har hatt, samt et par nye. I tilegg til granater kan man her benytte seg av forskjellige hjelpemidler. Et av dem er et kraftfelt du kan sette opp rundt deg som beskytter mot alt av kuler og granater. Samtidig kan du heller ikke skyte ut når du bruker det. Eneste måten å bli angrepet på er om en fiende løper igjennom skjoldet først. En annen snedig sak er "gravity lift" som du setter på bakken. Når du står på den blir du løftet høyt i lufta og du kan i så måte lure fiendene dine, spesielt om det kommer en bil i full fart som prøver å meie deg ned. Det er også en del nye kjøretøy i Halo 3, som igjen gir god variasjon, spesielt mtp multiplayer. Nye våpen er også på plass, noen likte jeg godt, mens andre ble kun brukt ved mangel på ammunsjon, noe som bringer meg til et irritasjonsmoment ved Halo 3;
    Det er alt for lite ammo til hvert våpen du får. Du kan hele tiden plukke opp fiendens våpen, men man går fort tom for ammo og det blir til at man bytter våpen hele tiden. Det gjør at mange risikerer å spille store deler av Halo 3 med våpen man ikke liker, istedenfor å kunne kose seg med sine favorittvåpen. Her kunne Bungee med fordel vært litt mer generøse, slik at spilleren fikk tid til å gjøre seg skikkelig kjent med våpen man finner underveis.

For fans av Halo-serien er dette obligatorisk å spille, selv om det ikke ble like bra som jeg hadde håpet på. Jeg skulle ønske at grafikken var litt bedre, at man hadde mer ammo pr våpen og at spillet varer lengre. Det er nemlig alt for kort og man klarer fint å bli ferdig på 2 kvelder (desverre ). For nykommer vil jeg faktisk anbefale å spille de 2 første i serien, dersom man vil ha litt mer ut av historien. Den blir nemlig ganske intetsigende om man ikke har spillt Halo før. Halo 3 kunne faktisk med fordel ha kjørt en liten oppsummering av de 2 først spillene før man setter i gang. Da får de som har spillt Halo før en liten oppfrisking og nye spillere ville skjønt litt mer av handlingen.
    Alt i alt en bra spillopplevelse, men jeg synes ikke det fortjener toppkarakteren det har fått så mange steder. Det får en god 5-er fra meg, ikke noe mer.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig i mye av det marantz sier, grafikken kunne faktisk vært litt bedre og det burde vært en innføring i haloverden evt en oppsummering av de tidligere spillene. Historien kan være vanskelig å henge med på, selv for de som har spilt de tidligere spillene. Selv har jeg aldri lagt så mye vekt på historien eller fulgt så mye med på den, har bare nytet atmosfæren, spillbarheten og ikke minst den suverene musikken!

Ellers er det som de tidligere halo spillene (hvilket er veldig bra), men har også litt nytt å komme med. Energyshield som marantz nevner er en kjekk sak, noe som også energydrainer er, det er en ball man kaster ut som ødelegger skjoldet til de som befinner seg innen for ett blått lys som er rundt ballen, dermed tåler fiendene mye mindre og treneger bare noen få skudd før de går i bakken. Ellers kan man også plukke opp litt større våpen som feks ta av de turretene som står fast på gjerder osv samt flammekaster og granatkaster. Det er også mere nytt, faktisk så er det ganske mye nytt når man tar med alle våpen, kjøretøy og de nye duppedingsene.

Alt i alt så må jeg si det er ett morro spill! Absolutt å anbefale, det å kjøre sammen med en gjeng gærne marines som kommer med diverse kommentarer om hvordan man feks kjører, dreper eller rett og slett slenger dritt til fienden.

Men spillet kunne har vært litt mere, bla grafikken kunne fått ett lite ekstra løft som prikken på i'en. Men en god femmer er det i allefall

Side 6 av 9 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •