Offisiell tråd: Halo 3 - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 164
    Active CW Lover sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av bobbo
    At noen i Bungie sa at det ikke kommer halo 4 betyr vel ikke så mye, nå de ser hvor mye de greier å tjene på halo 3 og halo wars, så får de vel lyst på litt mere penger etterhvert. Og uten å røpe for mye om slutten, så legger vel den opp til en fortsettelse.
    Litt dumt å fortsette en historie som ender i Halo 3??

Ligger 100 videoer av de sier det ikke blir en 4

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uansett om det kommer ett nytt halo spill eller ikke så tror jeg nok bungie kommer med ett knall spill igjen om noen år...

Nå er det halo 3 her, teste litt på live tenker jeg. Hadde vært morro med ett eget avforum team, eller hva?

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Herminator
    Hadde vært morro med ett eget avforum team, eller hva?
    Kommer jo ann på ferdighetene til de som blir med det.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har mere tro på at dem vil lage en film ut av Halo om dem vil presse mere penger ut av konseptet enn å lage en oppfølger av ingen ting ?

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av djw1z
    Har mere tro på at dem vil lage en film ut av Halo om dem vil presse mere penger ut av konseptet enn å lage en oppfølger av ingen ting ?
    Synes "å presse penger ut av konseptet" er feil ord å bruke, hvis det kommer en film ville jeg og mange andre fans bli veldig glade, selv om vi vet at det er fordi lille myke vil tjene penger på det (selvfølgelig!)

Microsoft vill uansett neppe avslutte Halo franchisen ved å slippe en drittfilm på markedet.. Kommer det en Halo film, ja så må de gjerne melke for min del, for det blir uansett en knallfilm!:razz:

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når Halo er et merkenavn i seg selv så kan jeg umulig tro at de (MS) vil legge ned en slik cash cow helt uten vidre.
    Har spillt halo 1 og 2 og prøvde Halo 3 her før idag. Hvorfor er denne spillserien blitt så populær? jeg må si at personlig så synes jeg spillene er ganske kjedelige med teit story. gleder meg til ny halflife 2 episode...

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Halo-filmen blir ikke et melkeprodukt, uansett hva folk måtte tro om hvor pengekåte microsoft er. Halo er vel omtrent den mest innbringende spillserien noensinne, og selvsagt vil det komme nye produkter som omhandler samme mytologi. Men det er ikke dermed sagt at det er noen automatikk i at de hiver sammen en eller annen halvbra film bare for å sope inn noen penger.
    Ville tross alt vært rimelig hjernedødt å gjøre det, og dermed sverte det massive merkenavnet som "Halo" har blitt. Dere må gjerne velte dere i tanker om at Microsoft er hjernedøde fordi de lager Windows, og at Bill Gates er djevelen selv, men film blir det ikke før alt stemmer.

Dere glemmer også "Halo Wars" som kommer ut neste år, RTS hvor handlingen starter like før "Halo 1" mener jeg å huske.
    Og størst av alt, Peter Jackson og Fran Walsh jobber i sitt nyoppstartede spillstudio "Wingnut Interactive" med en ny trilogi fra Halo-universet, og det er vel omtrent alt noen utenom Wingnut, Bungie og Microsoft vet om det prosjektet, men det er under utvikling.

Poenget med alt dette er at Halo-universet lever videre som mytologi og merkevare, og en film er bare en liten del av dette. Dermed vil releasadato, historie og tema for en eventuell film være nøye planlagt i forhold til dette, og ikke bare lages og lanseres så fort som mulig.
    Så ja, det handle om penger, men er i bunn og grunn markedsstrategi, og nettopp derfor er ikke en film førsteprioritet for øyeblikket.

Intermediate TorAtle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,043
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken aldersgruppe er Halo3 beregnet for?? Jeg kjøpte det i dag, men å springe rundt og skyte med signalgrønne lyskuler på gremlinser med pipestemme...Litt for mye ufrivillig komikk, spørs om jeg fullfører dette. Får prøve litt coop, kanskje det tar seg opp. I motsatt fall tar jeg frem Bioshock igjen og venter på Call of duty 4...

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke for folk som hater science fiction i alle fall! litt av cluet med halo er vel den fengende historien, og det er temmelig håpløst å bare hoppe rett på halo 3 uten å ha spillt 1 og to først.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Herminator
    Uansett om det kommer ett nytt halo spill eller ikke så tror jeg nok bungie kommer med ett knall spill igjen om noen år...

Nå er det halo 3 her, teste litt på live tenker jeg. Hadde vært morro med ett eget avforum team, eller hva?
    Halo Wars kommer jo om litt over 1 år

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aleksander8
    Synes "å presse penger ut av konseptet" er feil ord å bruke, hvis det kommer en film ville jeg og mange andre fans bli veldig glade, selv om vi vet at det er fordi lille myke vil tjene penger på det (selvfølgelig!)

Microsoft vill uansett neppe avslutte Halo franchisen ved å slippe en drittfilm på markedet.. Kommer det en Halo film, ja så må de gjerne melke for min del, for det blir uansett en knallfilm!:razz:
    Knall film ja=D

YouTube - Halo: Live Action Short Film #2 Part 1 (High Quality!)

Skal være en del av filmen

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CW Lover
    Ikke fortell no xD
    Takket være at du siterer innlegget til ruxxy ble teksten som han opprinnelig hadde skjult, blitt synlig.
    Tusen takk for at du røpet slutten på spillet :evil:

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Takket være at du siterer innlegget til ruxxy ble teksten som han opprinnelig hadde skjult, blitt synlig.
    Tusen takk for at du røpet slutten på spillet :evil:
    :shock:

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :shock:
    Når du siterer innlegget til ruxxy i post #63 blir teksten som han opprinnelig hadde skjult i post #61, plutselig synlig fordi du siterer hele innlegget...

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Når du siterer innlegget til ruxxy i post #63 blir teksten som han opprinnelig hadde skjult i post #61, plutselig synlig fordi du siterer hele innlegget...
    Jeg skjønte det da:razz:

PS: Du vet hva SPOILER betyr?^^

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg kan ikke svare for Marantz, men regner nok med at han vet hva spoiler er. Det er også en grunn til at man skriver spoilere med ikke synlig tekst! Men du klarte jo fint å få frem spoileren slik at det er vanskelig å ikke lese den.... Ble faktisk lettere irritert over dette!!!

Ja, jeg vet også at halo wars kommer og gleder meg til en Halo film. Om det jobbes med en ny halo trilogi som det er nevnt litt lengre opp har ikke jeg hørt noe om, men om Halo 3 avslutter denne historien er det sannsynligvis ikke vanskelig å lage en ny i samme univers.J eg regner jo med at universet ikke blir tilitetgjort i 3'eren... Men dette vet jeg jo ikke enda da jeg ikke har spilt igjennom spillet enda.... hmmm

Det blir også spurt om hvilken aldersgruppe Halo er rettet til? Det vet jeg faktisk ikke selv, men vet at stebrødrene mine liker det og har likt halo spillene siden de var ca 6-7 år og at den eldste jeg vet som spiller det er 25 år. Seøv er jeg 22 og ser ikke noen grunn til at en på 40 ikke skulle like det. Det handler nemlig ikke om alder, men stemningen og universet hele handlingen foregår. Noen liker sci-fi og andre liker action. Her er det begge deler, men kanskje litt for mye fantasi for noen. Selv digger jeg alle de kule kommentarene både fra menneskene og the covenants, da spesielt de små! De er festlige!

Håper også på å holde en ryddig tråd uten for mange unødvendige innlegg da det blir lettere for alle å lese...

PS! Dere som spiller Halo 3 og vil spille med andre på avforum kan sende meg sitt gamertag på PM så skal jeg oppdatere første post med avforum medlemmer som spiller Halo 3 på live. NB, deres gamertag vil da bli offentlig lagt ut her i denne tråden. Ses på Live

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Knall film ja=D

YouTube - Halo: Live Action Short Film #2 Part 1 (High Quality!)

Skal være en del av filmen
    Klarer ikke helt å bestemme meg om dette ser amatør ut eller ikke... det heller mot begge retninger.

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg vet inderlig godt hva det betyr ja. Poenget er å skrive SPOILER først, for så å skrive resten med hvit tekst slik at man må markere den for å kunne lese.
    Eksempel: SPOILER-> blablablablablablabla<-END SPOILER

Ved å sitere innlegget slik som du gjorde ble fargen på teksten gjort om fra hvit til sort, og vips så er teksten synlig for alle.
    Eksempel: SPOILER-> blablablablablablabla<-END SPOILER

Selv om du ikke kunne vite at sitering av innlegg hadde den effekten bør du jo kanskje lese igjennom det du skriver før du trykker på "send svar", eller i det minste redigere innlegget fortest mulig.
    Hvis du fortsatt ikke skjønner hva du gjorde feil, får det bare være...

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager Marantz om jeg skrev for mye i en spoiler, trodde det var innlysende for samtlige her at en ikke skal quote en spoiler tekst når det kun er fargen som skjuler teksten.

Beklager igjen.

Ellers; Add meg, er med på Online/Co-op spilling ganske ofte, men sjeldent før 22:00 i ukedagene... Nesten aldri i helgene

Gamertag; Ruxxy

Intermediate TorAtle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,043
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei, jeg gjør helomvendig, etter å ha spilt coop campaign 5 timer i kveld har jeg fått sansen for Halo 3. Blir moro å fullføre en av de neste dagene. Godt laget spill, dette!

Side 5 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •