Age of Conan

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8

Tråd: Age of Conan

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Age of Conan

Noen fler enn meg som går rundt å venter iverig på dette spillet?
    Sett noen klipp av det, å synes det ser fett ut!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gleder meg! synd det ble utsatt igjen... men skal uten tvil prøve det.

Newcomer 9tro sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har egentlig aldri vært særlig fan av MMORPG spill, men Conan ser såpass fett ut at det blir nok mitt første MMORPG spill.
    Synd det ble utsatt til mars neste år.

Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gleder meg!

Liker ikke at det ble utsatt igjen, men det er nok for det beste.
    På dagbladet.no kan dere stille spørsmål til funcom, nettmøte i morgen kl 14.00 tror jeg det var.

Har selv lagt inn et spørsmål om man kan møtes online i spillet via en PC og xbox360, om man er på samme server om dere skjønner?
    Kanskje noen av dere vet det?

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med nitro. MMORPGs er i bunn og grunn en møkka-sjanger (mest pga uendelighets-aspektet, og hvordan det hemmer storyline/plot/characterisation), men slåssesystemet i Age of Conan ser rimelig rått ut. Mulig jeg tester det bare for å se hvordan de har gjort det, men jeg blir nok ikke en lojal og langvarig spiller. Jeg er for avhengig av historier i dataspill for å kunne spille MMORPGs.

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes MMORPGS er den råeste dataspill sjangeren... Desverre er det avhengighetsdannende og krever MYE, MYE, M Y E tid. Derfor kan jeg ikke spille slike spill, blir bare sittende! :???:

Har aldri vært no ekstrem gamer, men første gangen jeg prøvde World Of Warcraft ble jeg avhengig, spilte ALTFOR mye over 4 månder i vinter, så bestemte vi oss for å slutte momentant, det var rett og slett for galt å spille ett dataspill så mye... Vi var 5 venner som startet samtidig, og ble enig om å slutte siden vi nesten sluntret oss unna fester i helgene kun for å spille WoW, haha! Det er sykt det, eneste dataspillet jeg har spilt så mye, og så lenge for dag!

Det er farlig, men kan jo alltids prøve AOC

Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ruxxy
    Jeg synes MMORPGS er den råeste dataspill sjangeren... Desverre er det avhengighetsdannende og krever MYE, MYE, M Y E tid. Derfor kan jeg ikke spille slike spill, blir bare sittende! :???:

Har aldri vært no ekstrem gamer, men første gangen jeg prøvde World Of Warcraft ble jeg avhengig, spilte ALTFOR mye over 4 månder i vinter, så bestemte vi oss for å slutte momentant, det var rett og slett for galt å spille ett dataspill så mye... Vi var 5 venner som startet samtidig, og ble enig om å slutte siden vi nesten sluntret oss unna fester i helgene kun for å spille WoW, haha! Det er sykt det, eneste dataspillet jeg har spilt så mye, og så lenge for dag!

Det er farlig, men kan jo alltids prøve AOC
    På nettmøte i db.no fredag 17.08.07 ble det sagt av en av produsentene at spillet vil kunne spilles uten at man må bruke all fritid, så kalt casual-friendly. Det passer oss med et liv bra

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kfh74
    På nettmøte i db.no fredag 17.08.07 ble det sagt av en av produsentene at spillet vil kunne spilles uten at man må bruke all fritid, så kalt casual-friendly. Det passer oss med et liv bra
    Nææ? Så kult Det frister litt å lage seg en svær kriger og gå rundt om kring i barbarialand og brøle

Skal virkelig vurdere dette da..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •