Xbox 360 Elite - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 105 av 105
    Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Megawatt
    Microsoft har nå fjernet Optical RCA adapter for bruk sammen med HDMI på Eliten. IDIOTER!!!

Hvordan skal jeg nå få lyd i Headsettet mitt da?? Må kjøre HDMI til Yamaha Z7, men får ikke til å ta lyd fra HDMI og sende ut på optical på recieveren. Så da sitter jeg med skjegget i postkassen hvis jeg skal spille de sene nattetimer med litt lyd.

AT DE HELE TIDEN SKAL DRIVE Å SPARE INN PÅ SLIKE FILLETING!!! Er ikke Eliten liksom toppmodellen da?? Ikke var det med HDMI kabel heller.. Kostet sikkert Microsoft en 50 lapp det også.
    Har forståelse for deg, men de sparer nok vesentlig større summer enn hva du nevner :-) Jeg vil tro de fleste ikke bruker den headset muligheten du refererer til, men er selvsagt kje for de som gjør det, du med...

Vil for øvrig legge til (for de som leser denne tråden med tanke på kjøp av konsoll), jeg anbefaler 360 over PS3 anyday. Har begge selv, og er mye mer fornøyd med Microsoft sin konsoll. Skal sies at jeg har hatt to modeller, premium og elite, og begge har vært inne på rep for RROD. Reparasjonene kostet meg ingenting, og boksene var borte i 14 dager hver.

360 > PS3

Intermediate Megawatt sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ur til at de har bestemt seg for å selge hdmikabel og opticalrca adapter løst nå. 550kr på cdon. Stiv pris ja.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når forargelsen roet seg og jeg kunne tenke litt mer klart igjen kom jeg på en lettvindt løsning, så nå har jeg lyd på headsettet også. Men må fremdeles kjøpe meg en HDMI klabel til. Det kan jeg tilgi, følger ikke med på de fleste Blu-ray spillere heller.

Ser frem til litt skyting på MW2 ikveld nå.

Tag: Audis82. du finner meg nederst på scorelista.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Microsoft har nå fjernet Optical RCA adapter for bruk sammen med HDMI på Eliten."

Hva innebærer det? Bruker du ett 3 parts headsett på xboxen din nå? Hvilket merke er det og hvordan er lydkvaliteten syns du?

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker et Headset fra Turtle Beach på 360en. Det gir 5.1 Lyd trådløst fra boxen samtidig som det har intergrert voicechatten også.

Dette gjør at jeg hører alle lydeffekter og voicechatt klokkeklart under spilling, og skjermer familien fra geværknattring og granatnedslag.

Du hører LETT hvor skudd kommer fra og om det kommer noen løpende rundt hjørnet. Jeg kan trygt anbefale dette.

Du kobler en sender til optisk ut på xboxen, og denne sender lyden trådløst til headsettet via IR. Det går en ledning fra headsettet ned til kontrolleren som muligjør voicehatten.

Jeg kjøpte mitt fra ugx.dk. Flott service. Endte opp på 1700kr mener jeg, inkl. frakt og moms.

Link til produsent: Ear Force X4 - Home

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •