Playstation 3 spillanbefalinger - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 23 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 ... SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 442
    Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da var Devil May Cry 4 innkjøpt, de første ti oppdragene unnagjort. Jeg hadde mye moro med originalen i 2001, men hoppet over nummer to på grunn av dårlige anmeldelser, og da det tredje kom spilte jeg ikke noe særlig, så har ikke fått prøvd det heller. Jeg ble derfor litt overrasket over hvor lite spillet har forandret seg...dette er jo klin likt det første, bortsett fra penere grafikk og emoere hår på hovedpersonen. For all del, det er moro, men har definitivt sett det før.

Anbefales? Tja, det kommer vel helt an på om du liker serien, og sånne spill generelt. Definitivt kvalitet, men så absolutt for spesielt interessert.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Burnout Paradise

Er et utrolig fett bilspill med mye frihet til å cruise rundt i byen for å finne skjulte veier og hopp. Masse med utfordringer og spill tid. Anbefales hvis man liker bil spill.

Skate er også veldig bra og har brukt mange timer på å skate rundt for å finne kule spotter.

Venter på gta og GT5.....

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Riff: Everyday Shooter

Ville bare anbefale PSN-spillet "Riff: Everyday Shooter", som kan kjøpes på Playstation Store og lastes ned. Veldig old-skool, og samtidig veldig innovativt.

I utgangspunktet er spillet en tradisjonell arkade-shooter modellert over Astroid og lignende mesterverk. Forskellen er først og fremst at absolutt alle lydeffekter er klimpret på gitar, og i tillegg er selvfølgelig grafikken moderne (og veldig stilig). Det hele er laget av en enkelt fyr, forresten, ikke noe stort team. Det er forresten samme typen som har laget alle lydeffektene med gitaren sin. Ganske artsy, men ekstremt spillbart.

Eurogamer har en veldig positiv anmeldelse her. Bildene de har valgt ut er ikke så gode - man må nok se spillet i aksjon for å få skikkelig inntrykk av det.

Riff er rimelig avhengighetsdannende, koster bare noe småtteri - 65 kroner eller noe, og spillet både ser og lyder fantastisk. Anbefales på det varmeste, spesielt for AV-freaker Men man må nok ha sansen for litt retro-aktig gaming; dette er ikke CoD4 på noen måte.

Av andre anbefalinger er selvfølgelig Uncharted og CoD4 konge. Trygge kjøp begge to. Jeg likte kanskje ikke de QTE-greiene i Uncharted, men det var ikke så mange av dem så det får passere, og jeg skjønner hvofor de valgte å gjøre det slik. Gleder meg forresten litt til HAZE, og har satt av påsken til Assassins Creed.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Elder Scrolls IV: Oblivion Game Of the Year Edition

Dersom søket her virker i det hele tatt, så har faktisk ingen anbefalt Oblivion. Dette er jo helt konge for alle som liker rollespill. Nå er Oblivion litt halvgammelt etter hvert, men det kom nylig en "GOTY-edition" som inneholder alle utvidelsene (Shimmering Isles og Knight of the Nine) i tillegg til hovedspillet.

Oblivion oppfører seg utmerket på PS3, og gir ekstremt god valuta for pengene. Vel verd å plukke opp hvis man liker fantasy-action-rollespill med masse frihet og atmosfære, og av en eller annen grunn ikke har spilt Oblivion på Xboxen eller PC fra før. Sånn som jeg, for eksempel. Så jeg suller mye rundt i Tamriel for tida... og "snart" kommer Fallout 3 fra de samme folka!

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Everybody's golf: world tour

Jeg er ikke normalt fan av golfspill, men dette er herlig!
    Jeg har brukt flere timer på dette nå enn the darkness og COD3 tilsammen!
    Og EG:WT har jeg ikke hatt en uke en gang!
    Spillet har blandet seriøs golf, humor og spilleglede på en fantastik måte!
    Den pinglete svenske golferen Bjorn er en hõjdare så langt.
    Prøv demoen på PSN!

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Olemak
    Dersom søket her virker i det hele tatt, så har faktisk ingen anbefalt Oblivion. Dette er jo helt konge for alle som liker rollespill. Nå er Oblivion litt halvgammelt etter hvert, men det kom nylig en "GOTY-edition" som inneholder alle utvidelsene (Shimmering Isles og Knight of the Nine) i tillegg til hovedspillet.

Oblivion oppfører seg utmerket på PS3, og gir ekstremt god valuta for pengene. Vel verd å plukke opp hvis man liker fantasy-action-rollespill med masse frihet og atmosfære, og av en eller annen grunn ikke har spilt Oblivion på Xboxen eller PC fra før. Sånn som jeg, for eksempel. Så jeg suller mye rundt i Tamriel for tida... og "snart" kommer Fallout 3 fra de samme folka!

Jeg har rundet Oblivion 4-5 ganger på PC med ulike characters. Jeg har utforsket alle guilds og jeg tror jeg har fått gjort bortimot de fleste questene. Jeg var derfor litt usikker på om jeg skulle kjøpe PS3-versjonen. Men jeg gikk på Gamestop og kjøpte det brukt for en billig penge og jeg har sittet mangfoldige timer i strekk og fortapt meg i Tamriel.

Nå skal det sies at jeg kjører det på en HD-projector med surround-sound, så opplevelsen blir jo bedre på PS3 enn på PC (selv om spillet i seg selv er bedre på PC, (spesielt da med mods)).

Oblivion anbefales på det varmeste. Kjøper man standard versjon følger Knights of the Nine med. Dette oppdaget jeg da jeg rundet 'questet' igår. Veldig gøy!

Noen som vet om det er mulig å laste ned Shivering Isles fra PS-store'en eller via en annen online game service?

Jeg sjekket hjemmesiden til Bethesda og så følgende:

Shivering Isles for PLAYSTATION®3 system will also be available for download on the PLAYSTATION®Network (North American, English only) beginning November 29th [2007]) Shivering Isles is rated M for Mature by the ESRB.

Dette kan da umulig stemme. Jeg har tilgang til den amerikanske store'en og har ikke sett dette. Kan noen andre se om de finner det på den amerikanske PS3-store'en?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jantoreg
    Jeg er ikke normalt fan av golfspill, men dette er herlig!
    Jeg har brukt flere timer på dette nå enn the darkness og COD3 tilsammen!
    Og EG:WT har jeg ikke hatt en uke en gang!
    Spillet har blandet seriøs golf, humor og spilleglede på en fantastik måte!
    Den pinglete svenske golferen Bjorn er en hõjdare så langt.
    Prøv demoen på PSN!
    Helt enig fantastisk artig spill. Har ikke spilt det så mye, fikk det igår. Men Online delen er jo genial. Det å bare gå inn og melde seg på turneringene, vandre litt i lobbyene er alle tiders.

Intermediate fronzel sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av turbo1979
    Hvis det er flere som liker Gran Turismo serien er denne er skikkelig en skikkelig gobit. Det er tilogmed online på den. En litt rufsete en, men artig uansett.
    Grafikken ruler og måten bilene oppfører seg akkurat som på virkelighetens banekjøring. Utrolig imponerende.
    Forløpig er eneste måten å laste ned herligheten på, å registrere seg på japansk bruker av playstation store og så kjøpe nedlastingspoeng fra f.eks Ebay. Fins flere oversettingssider på nettet for å tyde japansken.
    Tror jeg betalte ca 250nok for å få lastet ned spillet.
    Nå er vel den europeiske versjonen av prologen ute i butikkene, så da vurderer jeg å kjøpe PS3.
    Hvordan er motorlyden i spillet? Var litt skuffet over lyden i GT4. Er visst vanskelig å få til dette med å gjengi motorlyd, for det går igjen som en svakhet i stort sett alle bilspill.

Newcomer taita sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel unødvengig å nevne GTA 4 her

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av taita
    Så sant som det er sagt. Men GTA IV for PS3 ser ut til å være utsolgt over alt! Får ikke tak i det! Men det ordner seg vel i løpet av neste uke. Håper jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er darkSector nevnt? Det kan gladelig anbefales til den som er litt mørkere i tankegangen.

En "goodguy gone bad" greie.
    og det stemmer meget bra at det er som en krysning av Gears Of War og Resident Evil! gameplay til GOW og gørra og møkka til RE.

Terningkast: 5

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Olemak
    Så sant som det er sagt. Men GTA IV for PS3 ser ut til å være utsolgt over alt! Får ikke tak i det! Men det ordner seg vel i løpet av neste uke. Håper jeg.
    Selges masse på ebay..... av GTA om du har tid å vente en 2 ukers tid....i frakt

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av taita
    Sitat Opprinnelig postet av olemak
    Men er dette et spill som egner seg godt til PS3? Eller er det kanskje et spill som passer bedre til PC med mus og tastatur?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spill i tredjeperson er da i aller høyeste grad en konsollgreie? Uansett får man ikke GTA IV til PC.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spillet er kanonbra til ps3

Newcomer Steve Vice sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Metal Gear Solid 4.

Dra til sjøs for en spillopplevelse! Den putter de fleste andre spill til skam når det kommer til regi, ja rett og slett regi. Stort mer filmatisk kan ikke et spill bli. Det verdsettes nok litt ekstra siden jeg har virkelig satt meg inn i MGS storyen, men for de som liker storyen i Metal Gear kan dette være et av tidenes spill, for alle andre, er det fremdeles et djevelens bra sammensatt spill!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt litt moro med High Velocity Bowling, som selges i playstation store for 80(?) kr. For det første er det et morsomt og litt corky spill med mye humor og bra spillbarhet. For det andre fordi man kaster kula ved å svinge sixaxis-kontrollen i luften, og det føles så naturlig! Kult å se hva som bor i den kontrollen. Spillet er mye bedre enn wii bowling!

I går plukket jeg opp Beijing 2008. Årets sommer-OL spill fra SEGA, visstnok det første de slipper på ps3. Førsteinntrykket er bra. Grafikken er fin og man har mulighet for å lage et custom lag. F.eks hvis man ikke liker trynet på han som løper 800m for Norge, kan man bytte han ut med en annen "karakter". Det er ganske mange grener, selv om langt fra alle er tatt med. Det er jo så mange. De klassiske grenene er med, løping, hopping, kasting av alle slag. Den lengste løpsdistansen er 1500m. I tillegg er det diverse svømming, stuping, padling, vektløfting, skyting, turn og til og med judo.

Det blir endel trykking, som alltid har vært vanlig i friidrettsspill, men det er også litt timing og taktikk involvert. Spillet er absolutt ikke revolusjonerende, men det er et glimrende spill hvis man vil konkurrere med venner, enten på multiplayer, det er jo det mest sosiale, eller ved å sammenligne rekorder med folk man har i vennelisten.

Jeg prøvde meg tidlig på Olympic Game Mode, men fant fort ut at jeg måtte øve litt i Practice Mode. Det er i hvert fall greit å ha prøvd øvelsene før.

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen her inne som har lastet ned Siren Blood Curse på PS3??
    Virker litt spennende, men vet ikke om det er verdt prisen å betale på PSN..
    Har litt lyst på ett skikkelig skremme spill

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg lasta ned første del av Siren Blood Curse... spilte første kapitlet i fullt dagslys og med lyden skrudd nesten helt av, og enda har jeg ikke tørt å gå videre til andre kapittel enda. OK, så er jeg en reddhare, men jeg synes i alle fall Blood Curse funker... og billig er det jo også.

Du kan jo bare kjøpe den første delen og se om du synes Blood Curse er verdt pengene? Spillet er delt opp i tre deler som hver inneholder 3 kapitler, altså 12 kapitler til sammen. Hver del koster 79 kroner tror jeg - ganske grei investering hvis du tror dette er noe du kan like, og ikke noe stort tap hvis du oppdager at det ikke er din kopp chai likevel. Jeg tror du vil like det.

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok.. Det kan jeg jo alltids gjøre..
    Hvordan er kontrollen da? Vanskelig eller kommer du lett inn i det?

Side 9 av 23 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •