Playstation 3 spillanbefalinger - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 23 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 ... SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 442
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av MartiNAD
    hehe...ja..Assassins Creed er et fett spill, det er en god atmosfære i spillet. Men når man har kommet så langt som jeg har gjort så syntes jeg det mista den høye scoren den fikk, fordi atmosfæren ble heelt ødelagt av vanskelighetsgraden på spillet. Der jeg er nå så kjenner de meg igjen bare jeg glemmer å holde X knappen nede, og da er det lett å drepe 4 karer. Ender alltid opp med å måtte drepe 15 soldater for så å prøve på nytt.....SØPPEL. Ødela hele spillet i mine øyne. Ødela jo bordet mitt så......da slutta jeg:P.
    Hehe. Moro med folk som blir forbanna på spillet på grunn av at de ikke er gode nok til å spille selv. I utgangspunktet er det vel ikke irritasjonen på spillets mangler som ødela bordet ditt, men din egen begrensede spillferdighet.

Assassins creed er et fantastisk spill som jeg gjerne anbefaler. Beste spillet jeg har spilt til PS3. Grafikk, spillbarhet og historie gjør at spillet er konge etter min mening. Repetivt, lav vanskelighetsgrad og noen "crashes" gjør at spillet ikke når noen toppkarakter. Men like fullt og helt er dette et fantastisk spill dersom du perfeksjonerer kampferdighetene dine og freerunningen.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes ikke Assassin's Creed var spesielt vanskelig. Repetisjon og bugs var irriterende, enig der, men ikke vanskelighetsgraden. Om du mener dette var vrient, styr langt unna Ninja Gaiden.

Har spilt gjennom Uncharted nå, gikk unna. Både fordi det er relativt kort (ti timer kanskje?), men også fordi det var såpass underholdende at jeg ble sittende klistret. Mest underholdende og velskrevne spillhistorie jeg har vært borti på lenge, helt klart, og uendelig mye bedre enn det kjipe plotet i Assassin's Creed, og det uforståelige i Ninja Gaiden. Det er også massevis av hemmelige saker å finne, så tenker jeg spiller gjennom spillet et par ganger til før jeg setter det tilbake i hylla. Anbefales!

Hm, så hva nå? Orange Box, Ratchet, LEGO Star Wars...kanskje Haze faktisk dukker opp i januar?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi har nok ganske lik oppfatning av Assassins POG. Men jeg synes det går an å perfeksjonere seg sykt i kampsekvensene. Man er liksom dansende mellom vaktene og de blir liggende strødd på få sekunder dersom man blir knakende god på dette etterhvert. Tror mange sier det er repeterende fordi de ikke klarer å time unnamanøvringer, kontringer og slag riktig om hverandre. Dessuten likte jeg historien og plotet veldig godt..

Lurer på Uncharted nå, men klarer ikke bestemme meg mellom morospillet Ratchet & Clank eller Uncharted. Skjønner at du ville anbefalt det siste?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke spilt Ratchet selv, så kan ikke si det for sikkert. Jeg tror kanskje jeg er den eneste på planeten som synes amerikanske Pixargreier er grisekjipt, foretrekker surrealisme a la Mario fremfor sånt. Skjønt, med sånne anmeldelser går det kanskje an å hive fordommene ut av vinduet.

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nettopp ferdig med 10 utrolig underholdende timer med Uncharted: Drake's Fortune. Uten tvil det mest engasjerende spillet jeg har spilt noen gang. Ekstrem grafikk, supert lydspor og gameplayet bare suger deg inn. Ble sittende mer eller mindre i strekk til spillet var over, selv om jeg flere ganger bestemte meg for å avslutte seansen... Nei, bare litt til, og litt til....

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har prøvd Orange Box på PS3? Har vært HL-fan (på PC), men TF2 i 120" HD ser jo veldig gøy (+morsomt!) ut...

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spillet i seg selv skal være knall, men det har fått mye kritikk for smått ustabil framerate. Om du har muligheten, kjøp det heller til Xbox 360 eller PC. Ikke at PS3-versjonen er direkte dårlig, men det er nok dessverre den svakeste av de tre.

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset. Leste nettopp selv om manglende muligheter for endring av kontrolleren, hvilket jeg hater. Blir nok PC-versjonen, da.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen med fler spill anbefalinger?
    jeg er ikke typen som sitter å spiller story spill.
    Noen som er på NHL, NBA, Tiger Woods feks?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det EA Sports du liker bør du vurdere en Xbox 360. Så godt som alt fra EA er bedre på den konsollen enn på PS3.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg og kompiser spiller desidert mest Tiger Woods på PS3. Jeg hadde først Tiger Woods 07 til PS3. Men da 08 kom, måtte jeg naturligvis ha det. Det er et kanonbra spill synes jeg. Har tidligere hatt Tiger Woods til Nintendo Game Qube også.
    :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen med nyinnkjøpte spill nå?
    har fått meg nhl 08, nba live 08 og burnout paradise ikke noe å utsette på disse, vel brukte penger.

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk Uncharted i julegave. Det mest spennende spillet jeg har spilt!
    Som en skikkelig lang film

Kjøpte COD4 for noen uker siden, syns det kanskje er det beste skytespillet jeg har spilt. Selv sammenlignet med pc spill(mus og tastatur)

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grubler litt på å handle et nytt spill så snart jeg er ferdig med Rogue Galaxy. Hva tror folk om Devil May Cry 4?

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uncharted er et fantastisk spill ja. :-D Satt fast helt i begynnelsen, men det var bare min feil.

Ratchet & Clank er veldig morsomt også.

Vurderer Assasins som mitt neste.

Ser Tiger Woods er anbefalt her. Flere som anbefaler det?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Grubler litt på å handle et nytt spill så snart jeg er ferdig med Rogue Galaxy. Hva tror folk om Devil May Cry 4?
    Må si at det første Devil May Cry spillet til PS2 er ett spill som jeg virkelig har fått hakeslepp av, mens jeg spilte det og i ettertid. Det er det beste spillet jeg har spilt noengang. Det toppet seg hele tiden, når man ikke trodde det ble råere så ble det råere og enda råere x10!! Imponert ennå jeg! DMC 2 og 3 var OK men langt fra 1'ern.

Tenker at Capcom har skjerpet seg litt og gjør at DMC 4 blir litt likere 1'ern. Har ihvertfall bestilt det så får jeg se.

2 andre spill som må spilles (mener jeg) er Call of duty 4 og Uncharted. COD 4 er litt for kort men veldig gjennomført.
    U. er meget bra men litt småting som trekker ned. F.eks. 1: motstandere som tåler alt for mange kuler 2: det er lett å gå tom for kuler, da har du bare nevene igjen 3: KOntrollen er meget bra men ikke som COD4. 4: Det er litt mye "løse puslespill". Skulle vært mere skyting synes jeg ihvertfall. Men fortsatt ett meget bra spill.

Ellers må jeg trekke frem "Medal Of honor - Frontline" til PS2. Nesten samme hakesleppfølelse som DMC. Jeg mener dette kommer foran COD4. MOH er mye lenger og mye mere forskjellige oppdrag.

"Medal of honor - airborne" til PS3 er bare å glemme. Det er uferdig og helt bånn i bøtta.

Ellers så gleder jeg meg (sinnsykt) til Metal Gear solid 4 og Grand Theft Auto 4

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Er det EA Sports du liker bør du vurdere en Xbox 360. Så godt som alt fra EA er bedre på den konsollen enn på PS3.
    Må si meg helt enig her ja. Prøvde Need for Speed Carbon på begge konsollene og xbox var desidert best. Det er visstnok vanskeligere å lage spill på PS3, men makan til forskjell da gitt! NFSC på PS3 som ut som det var laget til PS2 :-(

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gran Turismo 5 Prologue

Hvis det er flere som liker Gran Turismo serien er denne er skikkelig en skikkelig gobit. Det er tilogmed online på den. En litt rufsete en, men artig uansett.
    Grafikken ruler og måten bilene oppfører seg akkurat som på virkelighetens banekjøring. Utrolig imponerende.
    Forløpig er eneste måten å laste ned herligheten på, å registrere seg på japansk bruker av playstation store og så kjøpe nedlastingspoeng fra f.eks Ebay. Fins flere oversettingssider på nettet for å tyde japansken.
    Tror jeg betalte ca 250nok for å få lastet ned spillet.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel dette året PS3'en kommer til å begynne å vise seg frem. Hehe...har spilt Burnout Paradise i det siste, et ganske morsomt spill. Har skaffet meg en HD prosjektor ihvertfall, så nå var det litt bedre å spille spill, har runna Uncharted 3 ganger. Satt jo på en gammel CRT først, det var ikke like morro, satt mer med PS2 spill enn PS3..hehe.

Men det neste spillet man skaffer seg tviler jeg på at blir Devil May Cry 4, syns ikke det virker så anderledes fra de forrige, men hvis man er en stor fan av serien så kjøper man det sikkert. GT 5 prologue og GTA 4 er vel de neste store spillene man skal ha.

Newcomer brownale sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå for tiden går det i FIFA08 her i gården. Siste versjon av FIFA jeg har før 08 er 04 og jeg er skikkelig imponert over forbedringene til 08 versjonen. Gameplay, kontroll, online og menyene er bra. Online delen plages litt av juksing, men dette ser det faktisk ut som om EA jobber aktivt med. At spillet får oppdateringer etter at overgansvinduene er steng er også veldig artig. Alltid gøy å spille med oppdaterte lag. Liker du fotball så er jeg rimelig sikker på at du liker dette spillet. Terningkast.... 5

Side 8 av 23 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •