Playstation 3 spillanbefalinger - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 23 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 442
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Det er litt forskjell på dem.

Wii:

PS3:

Eksjepsjonell uvøren sammenligning.

Ninja Gaiden slippes også til Wii, men det bildet du linket til, er Originale Ninja Gaiden som kan kjøpes i NES versjon over internett på Wii sin innebygde NES emulator.

Ellers venter jeg på Ps3'en min som kommer i uke 48 etter og ha spilt hos venner kan jeg anbefale Motorstorm. Uhyre morsomt, selv 1v1 over nettet. Vi kombinerte da dette med Skype for og virkelig ha en morsom kveld.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes den var meget vøren, jeg. Det er ikke annonsert noen andre Ninja Gaiden-spill til Wii enn NES-klassikerne Ninja Gaiden og Ninja Gaiden II, og de ser, vel, sånn ut.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    In other news, jeg har spilt Assassin's Creed endel den siste uka, nærmer meg vel sluttet nå. Om jeg vil anbefale det? Tja. Det er stappet med bugs; slowdown, screen tearing, popup og kræsjing. Historien er ikke spesielt engasjerende, voice acting varierer mellom helt grei og ganske kjip, og gameplay er repetitivt så det holder.

På den annen side, spillet gir en opplevelse jeg aldri har vært borti før. Det er litt som Shadow of the Colossus, egentlig. Både grafikk og gameplay er relativt unikt, og til tider opplever man en utrolig innlevelse i spillet. Noen uforbeholden klassiker er det absolutt ikke, men verdt en kikk om man kan leve med problemene.

Active Warblader sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bare komme med ein spill anbefaling til PS3: Rachet & Clank Future: TOD. Det er rett og slett heil fantastisk!

Har tuklet med spill i snart 30 år (fra enkle spillkonsoler (pong/tennis kloner), atari, vic20, C64, Amiga, PC, PS1, PS2, PC) og dette er noko av det beste eg nokon gong har sett. Det er som å være inni ein pixar animasjon film. Det einaste minuset var at eg tilslutt nådde slutten... :-( Så liker du litt arcade/platform spill så er dette absolutt å anbefale.

Har og spill gjennom COD4 (Veldig fort gjort....) : Steike bra spill dette og men.... grusomt kort. Brukte ikkje mange timane på dette. No skal det ha ein veldig bra online del, men den har eg ikkje testet noko særlig.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    COD 4 Er fantastisk artig online. Var så dum at eg begynte med å spille det online, så single player spilte eg bare for å ha gjort det ferdig.

Intermediate Nemesis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    703
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Kan USB ratt/pedaler til PS 2 brukes på PS3?

MVH
    HD DVD : 189 , BD:320, DVD:681,Music DTS/DD DVD:55. DTS CD:35 , CD 1340, SHM-SACD :18 SACD:349 , DVD-A : 324 , PA-BD:16 LP:182,

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte Guitar Hero til PS3 i helgen.
    Har aldri spilt det før, selv om jeg hadde PS2 før, og trodde egentlig ikke det var noe for meg...

Men inni granskauen så feil jeg tok!!!!!

Dette spillet er konge, og jeg gleder meg til å komme hjem fra jobb, så jeg får ta noen riff igjen.. :-D hehe
    ANBEFALLES!!!!

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke se at noen har nevnt "Uncharted" her ennå? Utrolig morsomt spill med lekker grafikk, super lyd og glimrende spillbarhet.
    Blir på mange måter en slags mannlig Tomb Raider, eller Indiana Jones-variant om du vil.

Video: YouTube - Uncharted Drake's Fortune 'Gunplay' HD

Prøv det, demo ligger ute på PSN.

Playstation 3 spillanbefalinger-uncharted_11-jpg

Playstation 3 spillanbefalinger-uncharted_06-jpg

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal garantert ha Uncharted, det virker jo meget festlig. Lar demoen ligge, tror jeg, det er jo bare rett over en uke til spillet kommer, og liker best å ha en helt "fersk" opplevelse.

Active totto sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    450
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan også kjøpe uncharted fra videogamesplus.ca for ca 370nok ferdig levert... Hint hint..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    In other news, jeg har spilt Assassin's Creed endel den siste uka, nærmer meg vel sluttet nå. Om jeg vil anbefale det? Tja. Det er stappet med bugs; slowdown, screen tearing, popup og kræsjing. Historien er ikke spesielt engasjerende, voice acting varierer mellom helt grei og ganske kjip, og gameplay er repetitivt så det holder.

På den annen side, spillet gir en opplevelse jeg aldri har vært borti før. Det er litt som Shadow of the Colossus, egentlig. Både grafikk og gameplay er relativt unikt, og til tider opplever man en utrolig innlevelse i spillet. Noen uforbeholden klassiker er det absolutt ikke, men verdt en kikk om man kan leve med problemene.
    Jeg har hatt dette spillet liggende i en uke nå, gleder meg som en unge til å spille det! :-D Nå bør playstation min bli sendt snart!:evil:

Newcomer t_bremnes sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uncharted er en kjempeopplevelse, sinnssyk god grafikk(spesielt vann og regn). Minuset er at det er litt kort, tok vel 10-11timer å komme gjennom det på normal. Anbefales+++

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uncharted var en begynnelse når det gjelder spill fremover. Sinnsyk grafikk og fysikken på karen er jo deilig. Men må jo si at det diggeste var når jeg hørte lyden som kom ut av det spillet der, og så skjønte jeg jo hvorfor da jeg så det var DTS. Sinnsykt deilig, det eneste spillet jeg har prøvd tidligere med DTS var GTA vice city til PS2. Når man skyter folk og sparker ned porter så høres det jo sykt bra ut. Håper flere ekslusiver kommer med DTS, Killzone 2 og MGS4 f.eks. Hehe....og så X360 som bare har DD5.1 på spill..hehe. hmm...er jo fordeler med BluRay da, har jo enda ikke sett spill til x360 med annet enn DD5.1 og Dolby Pro Logic:P

Og det at det er kort når det er 10-11 timer drar da ikke spillet ned så mye, Halo 3 var jo ikke noe lenger. Og det syntes jeg var forferdelig singel player, det fortjente vel ikke scoren sin syntes jeg, online play drar det ikke sååå mye opp.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uncharted er knallmoro så langt, er på kapittel 15. Gameplay er kanskje ikke spesielt innovativt, men storyen er utrolig velskreven og underholdende, og presentasjonen er upåklagelig.

Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nå fått prøvd Rock Band i noen dager, og jeg må bare få lov til å skryte det opp i skyene!
    Utrolig morsomt sammen med kamerater, men også alene!

Dette er foreløpig ikke til salgs i Norge, men kommer om en mnd eller to...
    Man kan importere det til playstation 3 (ikke til xbox da det ikke er sonefritt på denne konsollen).

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Warblader
    Har og spill gjennom COD4 (Veldig fort gjort....) : Steike bra spill dette og men.... grusomt kort. Brukte ikkje mange timane på dette. No skal det ha ein veldig bra online del, men den har eg ikkje testet noko særlig.
    Jeg ble hektet paa onlinedelen foer jeg fullfoerte single-player. Denne maa absolutt proeves!

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Startet på Assassins Creed for noen uker siden. Mitt første skikkelige PS3 spill. Har ikke hatt tid til å spille det så mye, men det jeg har sett til nå virker ekstremt bra.... Tydlig at produsentene ikke har tatt noen snarveier her. Litt gjentagene kan oppdragene virke av og til, men allikevel er dette så gjennomført at det går helt fint....selv for en utolmodig sjel som undertegnede.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Startet på Assassins Creed for noen uker siden. Mitt første skikkelige PS3 spill. Har ikke hatt tid til å spille det så mye, men det jeg har sett til nå virker ekstremt bra.... Tydlig at produsentene ikke har tatt noen snarveier her. Litt gjentagene kan oppdragene virke av og til, men allikevel er dette så gjennomført at det går helt fint....selv for en utolmodig sjel som undertegnede.

hehe...ja..Assassins Creed er et fett spill, det er en god atmosfære i spillet. Men når man har kommet så langt som jeg har gjort så syntes jeg det mista den høye scoren den fikk, fordi atmosfæren ble heelt ødelagt av vanskelighetsgraden på spillet. Der jeg er nå så kjenner de meg igjen bare jeg glemmer å holde X knappen nede, og da er det lett å drepe 4 karer. Ender alltid opp med å måtte drepe 15 soldater for så å prøve på nytt.....SØPPEL. Ødela hele spillet i mine øyne. Ødela jo bordet mitt så......da slutta jeg:P.

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, så sint da gitt ^^ Skal si spillet er en tålmodighetsprøve mot slutten ja, oppdragene kunne som sagt vært mer variert, de utnytter ikke sandkasse konseptet til det fulle, spillet går også mye smoothere på 360.. Det er jo litt skuffendes, utenom dette er spillet helt klart nextgen mtp spillbarhet.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    hehe, så sint da gitt ^^ Skal si spillet er en tålmodighetsprøve mot slutten ja, oppdragene kunne som sagt vært mer variert, de utnytter ikke sandkasse konseptet til det fulle, spillet går også mye smoothere på 360.. Det er jo litt skuffendes, utenom dette er spillet helt klart nextgen mtp spillbarhet.
    Syns ikke det var så store forskjellen på x360 og PS3.....Ps3 hang seg mye...men etter updaten så forsvant det. Det er jo tearing på begge versionene, og det er irriterende nok i seg selv.....skulle nok hatt V sync eller no:P....men Ubisoft er jo kjent med å ha tearing.

Side 7 av 23 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •