Playstation 3 spillanbefalinger - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 22 av 23 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 442
    Newcomer CV-Gunnar96 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kan anbefale Killzone 3 på det sterkerste. Noe av det gøyeste eg har spilt på lenge

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan slenge på Assassins creed spillene, de har bare en fantastisk fengende historie!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Battlefield: Bad Company 2

Jeg kom litt seint til denne festen, med liker du Call of Duty og denslags vil dette spillet gi deg skikkelig aha-opplevelse. Ikke bare er alt bedre gjort enn i CoD-spillene (min ydmyke oppfatning!), her har du også masse kjøretøy å farte rundt i, blant annet masse helikoptre, tanks, Hummere og kjappe ATV'er. Alt av terreng og bygninger er "ødeleggbart". På begynnelsen av en runde er alt så rent og vakkert, og på slutten ligger alt i rykende ruiner.

Hele spillet er også mer dynamisk og - synes jeg - mer spennende enn CoD. Et eksempel fra i går kveld: jeg spilte sniper, og gjemte meg i noe buskas. Satt og spotta fiender, slik at kompisene mine kunne skyte dem, slik at jeg ikke trengte å røpe min posisjon. Uansett, en Hummer full av motstandere kom kjørende. Et ganske drevent lag, så det ut som: en engineer for å reparere kjøretøyet, en medic for å vekke falne kamerater til live, og en Assault som sjåfør. Jeg markerer kjøretøyet, som blir beskutt av mine allierte, men de kommer seg unna. Så stopper kjøretøyet bare 10-15 meter unna min posisjon, i ly for lagkameratene mine. Engineeren hopper ut, begynner å reparere bilen. Jeg skyter ham i huet. Medicen hopper ut, og rekker å vekke opp engineeren før jeg skyter ham. Nå kommer de straks til å skjønne hvor jeg er, tenker jeg, og triller en håndgranat inn under Hummeren. Sjåføren har sett meg, kommer løpende i min retning i alle fall. Jeg bytter til pistol og tømmer magasinet mot motstanderen, som går i bakken idet hummeren eksploderer bak ham, sammen med Engineeren som blir slengt avgårde gjennom lufta. Whoa! Adrenalin! Glede! Høye skuldre! Sammenbitte tenner!

Sånne ting klarer ikke CoD å scripte engang, men i BFBC2 skjer sånt hele tida online. Masse kule scener som du er en del av. Noen ganger er du i sonen og "eier" motstanderne, og mesteparten av tida ikke - men hele tida får du tilgang til nye våpen og spesialiteter, og til slutt er du både flink og velutstyrt.

Battlefield 3 kommer nærmere jul, så hvis du har lyst til å oppleve fabelaktige BFBC2 mens det fremdeles er mange som spiller det online, så er dette tidspunktet. 200 spenn på Platekompaniet; det er seriøst mye krutt for pengene. Fikk nettopp et Trophy for å ha spilt online i 24 timer (ikke sammenhengende da!), og det er på ingen måte slutten!

Egentlig mer en hobby enn et spill, dette.

Newcomer redline3 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om det er nevnt, men både Bioshock 1 & 2 syns jeg er helt fabelaktige, rikelig innlevelse og kan ha lang varighet hvis du bestemmer deg for å fullføre alt. Online delen i 2'ern er ikke så mye å skryte av etter min oppfatning, men har dog bare spilt ett par ganger da jeg liker mest singel player scenarioer.

Spillene er jo ett par år gamle,og du får lett kjøpt dem til en hundrings eller 2 og er god valuta.
    Dessuten er Bioshock Infinite rundt hjørnet.

Er også STOR fan av Fallout-spillene( ja, 1 og 2 også) og syns Fallout 3 og New Vegas er en sann fornøyelse å bruke noen timer av dagen på.

For tiden tester jeg ut Crysis 2 og må si at dette imonerer meget, vanvittig grafikk og stressfaktor som sørger for innlevelse!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bestilt meg Duke Nukem Vet ikke om de er bra, men husker jeg spillte de for en del år tilbake og nå er de kommet eit nytt til ps3.

Duke nukem trailer

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettopp spilt igjennom IFAMOUS 2 første gang. Spillet lar deg velge om du vil spille som superhelt eller -skurk, og jeg valgte helt. Nå er jeg igang med andre gjennomspilling, som skurk så klart.

Anbefaler det glatt. Hvis du kunne tenke det å spille et GTA IV type spill (openworld/sandbox) med super-evner, så vil du garantert like det.

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cv-dan
    Har bestilt meg Duke Nukem Vet ikke om de er bra, men husker jeg spillte de for en del år tilbake og nå er de kommet eit nytt til ps3.

Duke nukem trailer
    jeg har spilt duke nukem , spessielt spill egentlig , men artig...han er seg selv han he he

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har rollespill å annbefale?? helst med co-op tilgang

Har spilt igjennom Lord of the rings: War in the north. Ganske bra spill!

Intermediate Noose sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elder scrolls V: Skyrim, Ikke Coop men du verden for ett spill! Spiller på Xbox ikke PS3. PS3 hadde noen problemer med spillet, du får sjekke ut.
    Men det anbefales på det meste!
    The Elder Scrolls Official Site

[YOUTUBE]PjqsYzBrP-M[/YOUTUBE]

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du likte War In the north tror jeg du vil digge Hunted: The Demon's Forge. Fet rpg fantasy Coop. Dungeon hunter bør også sjekkes ut, demo på PSN.

Forøvrig er Batman: arkham city tidenes feteste spill ever, dog uten Coop.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Olemak
    Hvis du likte War In the north tror jeg du vil digge Hunted: The Demon's Forge. Fet rpg fantasy Coop. Dungeon hunter bør også sjekkes ut, demo på PSN.

Forøvrig er Batman: arkham city tidenes feteste spill ever, dog uten Coop.
    Kjøpte de spillet også, men var ikke like gøy som War in the north..

Skyrim har jeg også, de jeg spiller nå Evighets spill
    Men kunne tenkt meg eit skikkelig coop spill med litt lengde på!

Newcomer veggis96 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .

Newcomer veggis96 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har playstation 3 og her er noen nye spill jeg anbefaler!
    Saints row the third, greit en stund.

Assassins creed relevations, dette spillet er kjempe bra, grafikken er noe av det beste jeg har sett i et playstation spill, men syntes brotherhood er det beste AC spillet.

Colin mcrae- Dirt3 Ganske bra bilspill
    har du xbox 360 anbefaler jeg Forza 4

Minner også om at Grand Theft Auto V (GTA 5) kommer i 2012!

Newcomer BendxITG sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Battle Field 3: Løp og kjøp! Tidenes skytespill, flott design og digger frostbite 2. Du spawner ikke like raskt som i COD serien, men det er etter min mening et mye mer gjennomført spill.

Call of Duty Modern Warfare 3: Fjorårets mest bortkastet 500-lapp? synes de har tatt et langt skritt tilbake siden Black Ops...

NFS The Run: Artig bilspill med pent design. Frostbite 2 igjen.

FIFA 12: Er du glad i fotball er det klart at dette er et bra spill. Ultimate Team der man kjøper spillerne online fra andre med opptjente penger fra kampene man spiller online med laget man kjøper (rotete skrevet men finner ingen bedre formulering) er absolutt engasjerende. (Hvis din interesse for sport er tilnærmet lik null vil du neppe finne glede i et slikt spill.)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har prøvd "eagle eye" til ps3?
    Har lest litt og det skal fungere til mw3 blant annet.
    Fant det på ebay!
    Altså at en kan bruke mus/tastatur til ps3en... er jo som natt og dag i forhold til konsollen om det funker..

Penguin Eagle Eye Converter NEW Sony Playstation 3 PS3 | eBay

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Silent hill downpour

Anbefaler Silent hill downpour, fikk bare terningkast 4 av pressfire, men jeg likte det godt. Masse Action og horror samt gåter du må bryne de små grå med. lang story og gameplay, brukte ca 19timer på å fullføre spillet.

mange kritikere har slaktet spillet, mulig jeg likte det ekstra godt pga skuffelsen over RE operation raccoon city.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Annbefaler Eagle eye adapter til ps3en... Kan bruke mus/tastatur på fps spill!
    Har ikke fått stilt inn musen skikkelig enda, men en drøm å spille i forhold til kontrollen...
    Spiller mw3 for tiden! Add meg da: Quadraiz

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cv-dan
    Annbefaler Eagle eye adapter til ps3en... Kan bruke mus/tastatur på fps spill!
    Har ikke fått stilt inn musen skikkelig enda, men en drøm å spille i forhold til kontrollen...
    Spiller mw3 for tiden! Add meg da: Quadraiz
    Det hørtes ikke feil ut, kan ikke du skrive litt om det etter du har fått stillt den inn skikkelig? parkerte mw3 for jeg er ikke kjapp nok med håndkontrolleren.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RobertN
    Det hørtes ikke feil ut, kan ikke du skrive litt om det etter du har fått stillt den inn skikkelig? parkerte mw3 for jeg er ikke kjapp nok med håndkontrolleren.
    Jeg har fått stilt inn musen, fant innstillinger til min Logitech G500.
    Men støtter ikke alle tastatur visst nok. Jeg har eit gaming tastatur til 800kr som ikke funket.. Kjøpte eit til 199 på elkjøp og funker fett!

Er verdt å prøve denne saken, gjør ting lettere!

Kjøpte min på Ebay, tok 8 dager så låg den i posten

innstillinger fant jeg her:

Eagle Eye Settings Library - Modern Warfare 3

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som skal kjøpe GTA V til ps3?
    Online delen ser bra ut!

Grand Theft Auto Online: Official Gameplay Video - YouTube

Har forresten forhåndsbestilt Ps4 med en ekstra kontroll og 4 spill som kommer i slutten av året! Gleder meg!

Side 22 av 23 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •