Playstation 3 spillanbefalinger - Side 21

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 21 av 23 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 SisteSiste
Viser resultater 401 til 420 av 442
    Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Burnout Paradise! Mener det ligger til 249 for spillet + flere tillegg på PS-store nå.

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Burre
    Burnout Paradise! Mener det ligger til 249 for spillet + flere tillegg på PS-store nå.

Takker for tipset.
    Da er Ultimate Box bestilt for kr.169,- på cdon.no :-D

Intermediate Scorpioen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ultimate box får du fra play.com til 143kr (120kr om man kjøper to spill)

Men Burnout Paradise begynner jo å bli noen år nå da, grafikken er ikke helt 2010...
    http://avforum.no/forum/spill/69068-...-paradise.html

Det er alt etter hva man ser etter, er det asfalt racing eller dirtyfun liksom...

Motorstorm : Pacific Rift (143kr)
    | KK DXD-12012 | KK Quattro | Sherbourne PA160 | Onkyo 818 | TW700 |

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,760
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sikler på både nye medal of honor og call of duty... usikker på hvem jeg skal forhåndsbesilte... hehe. Meget fornøyd med de andre call of duty spilene, og spesielt multiplayer delen. Men medal of honor ser tøffere ut, noen som har testet tidligere spill og kan si noe om hvordan de er?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Red Dead Redemption

Så treg denne tråden har blitt, da! Ville bare anbefale tidenes kåbbåi-spill, Red Dead Redemption. Alle som har vokst opp med Morgan Kane, Clint Eastwood og ikke minst Ennio Morricone vil elske dette spillet, som også finnes til Xbox 360 og PC.

Spillet er laget av Rockstar San Diego, og er bygget på samme teknologi og spill-konsept som Grand Theft Auto (som også er laget av Rockstar, men et annet studio innefor samme firma). Her er bilene byttet ut med hester, betongjungelen med prærie og gangstere med bandidos og outlaws.

Spesielt lyddesignet og musikken må fremheves som spesielt stemningsfullt og effektivt. Handlingen er solid spaghettivestern; den reformerte banditten John Marston blir tvunget tilbake i salen for å fakke sine tidligere kumpaner. Selv har jeg ikke kommet så langt i handlingen, egentlig, for jeg synes det er vel så gøy å spille poker i en saloon eller ri omkring på prærien, se på solnedgangene, plukke blomster (!), jakte, temme hester og havne i klammeri med tilfeldig omstreifende banditter. Men historien holder absolutt mål, og hovedpersonen er en usedvanelig høflig, lavmælt og hyggelig fyr. Veldig uvant spillkarakter!

Herlig open-world/sandkasse-spill på sitt aller beste.

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EA Sports Active 2, var skikkelig hardt og ikke minst gøy. Svetten silte og pulsen slo. Merkes godt at det er lenge siden kroppen var i skikkelig bevegelse. Har satt meg som første mål å gjennomføre 9 uker interval på medium program

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Olemak
    Så treg denne tråden har blitt, da! Ville bare anbefale tidenes kåbbåi-spill, Red Dead Redemption. Alle som har vokst opp med Morgan Kane, Clint Eastwood og ikke minst Ennio Morricone vil elske dette spillet, som også finnes til Xbox 360 og PC.

Spillet er laget av Rockstar San Diego, og er bygget på samme teknologi og spill-konsept som Grand Theft Auto (som også er laget av Rockstar, men et annet studio innefor samme firma). Her er bilene byttet ut med hester, betongjungelen med prærie og gangstere med bandidos og outlaws.

Spesielt lyddesignet og musikken må fremheves som spesielt stemningsfullt og effektivt. Handlingen er solid spaghettivestern; den reformerte banditten John Marston blir tvunget tilbake i salen for å fakke sine tidligere kumpaner. Selv har jeg ikke kommet så langt i handlingen, egentlig, for jeg synes det er vel så gøy å spille poker i en saloon eller ri omkring på prærien, se på solnedgangene, plukke blomster (!), jakte, temme hester og havne i klammeri med tilfeldig omstreifende banditter. Men historien holder absolutt mål, og hovedpersonen er en usedvanelig høflig, lavmælt og hyggelig fyr. Veldig uvant spillkarakter!

Herlig open-world/sandkasse-spill på sitt aller beste.
    Har dette selv men ikke fått prøvd det. Får teste det litt i helgen. Er det onlinemuligheter kan vi plukke blomster sammen

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har spill å annbefale?
    Har til nå bare GT5 og NFS.
    Kunne tenkt meg action/rollespill?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Assassin's Creed II og oppfølgeren Assasssins Creed: Brotherhood er fantastiske spill, likeså Uncharted-serien som snart får enda en oppfølger (Uncharted 3). Dette er vel å regne som action-spill, men begge har sterke spor av rollespill.

Du kan kjøpe Assassin's Creed II for 250 kroner på PSN, og da trenger du jo ikke å fikle med bluray-plater og sånt. Du kan nok finne det enda billigere i butikken eller på play.com.

Når det gjelder rollespill så synes jeg ikke det finnes noen virkelig gode spill akkurat nå. Jeg synes verken Oblivion eller Dragon Age helt fortjener anbefaling, men mange vil nok være uenige der. Jeg ville heller ventet på Dragon Age II, som vel er rett rundt hjørnet, og/eller Elder Scrolls V: Skyrim, som kommer utpå høsten. Kanskje kortet ventetida med Mass Effect 2, et science fiction rollespill som har fått fantastiske anmeldelser over alt (har ikke spilt det selv).

Batman: Arkham Asylum og Infamous er to andre spill innen kategorien action/superhelt. Anbefaler begge to like sterkt. Enslaved virker veldig, veldig bra, men det har solgt ganske dårlig og jeg har ikke fått spilt det selv enda. Pluss God of War III, så klart. I det hele tatt er det veldig mye kvalitet å ta av nå!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Roger: beklager, så ikke posten din før nå. Jeg synes online-delen i Red Dead Redemption er veldig bra - det er utrolig kult å ri rundt på prærien sammen med en "posse".

I det siste har det blitt mest Assassin's Creed for min del, men jeg vil gjerne børste støvet av Red Dead - er ganske langt fra å fullføre spillet. Du finner meg på PSN under kallenavnet "Olemak", legg meg til som venn!

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cv-dan
    Noen som har spill å annbefale?
    Har til nå bare GT5 og NFS.
    Kunne tenkt meg action/rollespill?
    Anbefaler Fallout 3 (ikke new vegas men den første). Koster knappe 200 kroner nå.
    Kul stemning og mye og utforske. Eneste negative er at du når level cap "ganske" fort

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    New Vegas er hvertfall noe real skit. Henger seg ofte opp under lasting til nye områder:sad:

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av shakudu
    Anbefaler Fallout 3 (ikke new vegas men den første). Koster knappe 200 kroner nå.
    Kul stemning og mye og utforske. Eneste negative er at du når level cap "ganske" fort
    Da anbefaler jeg i samme slengen Borderlands. samme stilen som fallout, med et mye bedre level system. mange mange timer med morro.
    Man kan spille co-op enten splitscreen eller opp til 4 stk online.

[YOUTUBE]BAcUzi6MfII[/YOUTUBE]

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei jobber i Spaceworld på Storo storsenter i oslo, nærmere bestemt Grefsen/Nydalen. Er det noen som skal handle spill så er det bare å komme til meg, jeg er i butikken hverdag. Om ikke lenger så vet sikkert de fleste at KILLZONE 3 er å få tak i i butikkene, vi har en fet bundel med både spill og egen KILLZONE 3 dual shock kontroller!!

Det er bare å gi meg en pm så kan jeg svare på det meste når det kommer til spill jeg har tross alt spillene i butikk før de har release!!

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nopita
    Hei jobber i Spaceworld på Storo storsenter i oslo, nærmere bestemt Grefsen/Nydalen. Er det noen som skal handle spill så er det bare å komme til meg, jeg er i butikken hverdag. Om ikke lenger så vet sikkert de fleste at KILLZONE 3 er å få tak i i butikkene, vi har en fet bundel med både spill og egen KILLZONE 3 dual shock kontroller!!

Det er bare å gi meg en pm så kan jeg svare på det meste når det kommer til spill jeg har tross alt spillene i butikk før de har release!!
    Får vi rabatt? hvis ikke går dette under snikreklame

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aleksander8
    Får vi rabatt?
    spørs helt hva du kjøper, på spill er det ikke så mye rabatt å hente, men jeg kan holde dere løpende oppdatert på releaser, og ned krediteringer og salg vi har her på Space feks: Fifa 11 til 299,- og need for speed hot pursuit til 299.-

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Henger meg på anbefalingen av Borderlands, det er mye moro for en billig penge. Spillet kan vel beskrives som en krysning mellom Call of Duty og World of Warcraft. På en Mad Max-planet.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Borderland såg veldig artig ut Liker spess co-op spill, tror de blir å kjøpe de

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Killzone 3

Jeg vil ha killzone 3 nå! Noen som vet om ett sted det kan kjøpes i dag?? Eller ett sted det er nattåpent så jeg får det kl 12?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virket som om nopita ovenfor her var klar for å bryte release-datoen om noen kom innom...

Side 21 av 23 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •