Playstation 3 spillanbefalinger - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 23 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 22 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 442
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    I vente på mer Tekken, vil jeg annbefale Virtua Fighter 5! Kjempe grafikk og lyd, og litt tøft at du kan forandre utsende å stil på fighteren din etter hvert.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Føyer meg også inn i rekken over de som likte Call Of Duty 3!

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    VF5 er bra, enig der. Dog veldig likt det fjerde spillet i serien, så veteraner kan bli litt skuffet over lite nytt.

Har spilt endel Motorstorm nå, og jeg må si jeg er positivt overrasket. Hadde ventet med et bare-bones harry-bilspill med et kjipt soundtrack av nu metal og pop punk, men det var virkelig langt mer underholdende enn forventet. Eneste som trekker ned er mangelen på 4-player split screen...kan jo håpe oppfølgeren får dette på plass.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har NFS Carbon og liker det veldig godt, men det kan ha noe med at jeg liker den type spill. God grafikk og kontrollen er ikke dålig.

Lurer litt på motorstorm som neste.

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    364
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har egentlig ikke noe nytt og komme med, men testa RR7 (trooor jeg) på en sånn demokonsoll på spaceworld..

Grafikken var jo fin (smooth og fin, dog litt "tegneserie" aktig).
    Gameplayen? Helt forferdelig! Jeg lå brei i hver eneste lille sving, uten å noen gang spinne rundt. Og om jeg krasjet, ja, så mista jeg bare litt fart..

Må nevnes at jeg kun fikk kjørt en runde og to..

Karakter utifra førsteinntrykket; 2

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig. Selv gode gamle Ridge Racer fra 1994 hadde mer realistisk fysikk enn RR7. Greit nok med litt overdrivelse, kan være kult nok det, men dette ble for teit. Venter heller på det nye Sega Rally om jeg vil ha en japansk arcaderacer.

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter fortsatt på noe som gjør meg hekta, å ikke klarer og legge meg. Testet 4 spill og ingen har vært "MÅ HA" enda

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    resistance: helt ok historie. bra grafikk og lyd, men kontrollene var litt klønete. terningkast 4
    Cod.3: Bedre gameplay og kontroll enn på resistance. grafikkmessig var det temmelig likt. terningkast 5.
    GT HD: lettere skuffet. kort og kjedelig.terningkast 3

Noen fler som gleder seg til MGS4?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Filmer

Må bare legge til en link med HD filmer for PS3. GameTrailers.com - The Source For Playstation 3 Video Game Media

Intermediate OKKing sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Motorstorm = bra, fett opplegg og bra grafikk. Meget engasjerende = 5
    Resistance = bra, manler DOOM atmosfæren men ellers OK = 4

Active seeker-man sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synst Resictance er bra! Ganske so mørkt og dyster er det hvertfall Venter på Motorstorm, need for speed carbon, tony hawk project 8..gleder meg til de kommer susende i posten

Active Payen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Motorstorm er morsomt. Liker både en-player og multi-player (over nett).
    Som sagt over, det er en svakhet at spillet ikke har multi-player på splitt-screen, men som produsenten har uttalt - dersom kundene vil ha det så skal de få det. Kanskje kan det komme som en nedlastbar ad-on?

5 av 6

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking Dragons Lair

Amazon har spillet til en hyggepris
    trur jeg bestiller det jeg.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For de som synes VF blir for innviklet: Tekken: Dark Resurrection er definitivt verdt åtti penger. Riktignok ikke helt på høyde med skikkelig PS3-grafikk, men bildet er sinnsykt skarpt, det er flere personer der enn i T5 (Armour King, Jinpachi, Eddy, Lili, og en luguber russer jeg ikke husker navnet på), flere kostymer, og balansen virker litt tweaket...noen moves endret, tillagt, fjernet. Savner Team Battle, men kan jo håpe det dukker opp senere.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

kjøpe spill

hvor er det billigst å kjøpe spill om dagen?
    glemm Ebay

nettet og butikk tenkte jeg på

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tony Hawk's Project 8

Spilt det litt. Fin grafikk. OK sound track men er bortskjemt av "Motorstorm", som har et bedre et. Flere muligheter og kan velge mellom mange "karakterer". Kan spille på mange forskjellige baner. Gjør seg best på stort lerret. Men ser fin ut på 42" også. Men jeg føler at man kan gå fort lei. For de som liker å skate. OK flerspilldel hvor du med splitt skjerm kan konkurrere mot en kammerat på poeng. Det gjelder å ha flest vellykkete triks på kortest tid. Kan også bruke SIXAXIS kontrollen for å styre.
    En grei 4'er fra meg.

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gundam "Target in Sight"

Lite spilt foreløpig. Noe kjedelig. Grafikken ser best ut på bildene og er relativt ordinært i selve spillet. Vanskelig å kooridenere bevegelser og angrep. To spill delen går ut på å skyte motstanderen i filler kjappest mulig. Når du først har lært deg å markere målet er det bare å trykke på skyte knappen fortest mulig og motstanderen er i bakken på sekunder. Ettervært usigelig kjedelig. Du starter med å stå nærmest oppstilt rett overfor værandre og alle to spill kampene med splittet skjerm er over på sekunder. Noe mer action i kampanjene. men ikke spilt dette så mye ennå.
    2-3 i terningkast fra meg så langt.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min favoritt er F1 spillet. Jeg gleder meg til GTA kommer. Jeg vurderer også å kjøpe flyspill. Ser kult ut med sixaxis.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte flyspillet, husker ikke helt hva det hetBlazing Angels. Bra spill, men gud hjelpe meg så dårlig det var å spille med Sixaxis. Når ikke engang dette spillet var gøy å spille med Sixaxis, så begynner jeg å lure på hva man skal med det.

Det som har vært gøy så langt med Sixaxis, er Snake(husker ikke helt hva det egentlig heter), og Andespillet. Og det er ikke akkurat de mest spennende spillene jeg har spilt. Snake var faktisk helt greit å spille på den måten.

Noen som vet hvorfor Andespillet har forsvunnet fra PS store? Tenkte kanskje det var på grunn av dårlige oversettelser. Virket som det var oversatt av et geni av en Inder som aldri har vært i Norge.

Kjøpte Soduko på nett i går og det var en grei sak, med god layout(noe glorete), men det tror jeg skal få andre i huset enn meg til å bruke maskinen.

Må nesten si at det kan gå en uke mellom hver gang jeg gidder å spille noe. Det er ikke akkurat noen supergøye spill ute enda.

Motorstorm ikke verd pengene, men hadde jeg ikke kjøpt det, så hadde jeg vel tenkt på hvor bra det måtte være. Grafikken er god, men lite engasjerende. Liker best Need for speed type bilspill.

F1 og flyspillet er de beste så langt, men jeg orker ikke spille så mye F1 uten ratt. Men F1 på prosjektor er helt rått!!

Liker vanligvis ikke F1 spill, men de har gjort noen endringer, slik at det er mulig å kjøre mer enn en halv runde uten å krasje i en tilfeldig sving, slik at bilen blir totalvrak, og runden er over. Heldigvis kan du fjerne "støttehjulene" etterhvert som man blir bedre.

For de som vil vente med å kjøpe, så er det bare å vente til den faller i pris. Men har du pengene, så er det jo en grei BD spiller også. Men ikke mer enn grei, pga hakking i panoreringer.

Gleder meg til GTA og Singstar kommer. Singstar skal få trådløse mics og 350 sanger. Da begynner vi å snakke.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Games