Playstation 3 spillanbefalinger - Side 19

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 19 av 23 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 SisteSiste
Viser resultater 361 til 380 av 442
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av chras
    Vet ikke om det er nevnt før.
    Men jeg og en kompis har hatt det knall med å spille igjennom Resident Evil 5.
    Passe utfordrende for min del, litt treig styring til tider.
    Men jeg hadde ljugd om jeg hadde sagt at jeg ikke sitter med et fårete smil om munnen da jeg zoomer inn fullt på hodet til en zombie og dundrer i veien en grovkalibret snikskytter rifle.

9/10 ifra meg.
    Fighting systemet er kult, du må faktisk "COOPE" under coop modusen.
    For eksempel: Om partneren din blir holdt fast av en zombie fæling med machette så må du løpe bort og sparke \ slå han bort bort.
    helt enig , har rundet dette spillet på alle vanskelighetsnivåre og storkost meg,
    har igjen litt oppgraderinger av våpner ellers er alt gjort, coop delen er gøy også
    men den er en del mer utsatt for lag enn f.eks uncharted 2

alt i alt ett kjempespill uten tvil, håper de tar med det beste og går tilbake til litt mer "skummelt" neste gang dog

Active
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    GTI Club+

Dette spillet er bare helt rått med ratt og pedaler. Det er en klassiker som er
    gitt ut til PS3. Ikke noen realistisk simulator, kun rå action med masse fart
    gjennom trange gater og opp og ned bakker. Enkel og fin grafikk også.

Demo finnes på PSN. Fullversjon koster 75 kr + 25 kr for ekstra bilpakke som
    jeg tror man må ha for å spille online.

Nicket mitt er morteym der.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Uncharted 2

Runda Uncharted 2 i går. Konge! Dette er vel omrent slik at alle som har en PS3 rett og slett må få seg Uncharted. Har ikke prøvd online ennå, men det er sikkert også kult.

MEN: de sier at Uncharted bruker 100 % av safta i Cell-prosessoren, og det kan merkes både på hvordan spillet ser ut (fantastisk!) - men også på lydnivået til vifta. Det blir rett og slett ganske mye bråk fra PS'en min, og det ergrer meg, for lydnivå var akkurat grunnen til at jeg kjøpte PS3 i utgangspunktet, og ikke Xbox 360. Nå lurer jeg på om jeg må bytte ut den gamle boksen med en slim for å få ørens lyd igjen. Hater støy.

Borderlands er også skikkelig gøy. Skikkelig arcade skytespill - "RolePlaying Shooter" som kombinerer det beste fra MMO-gameplay med en hvilket som helst run-and-gun skyespill. Litt som et singleplayer Neocron, på en måte, eller kanskje litt som Fallout 3 - bare at det er GØY å spille (Jeg syntes ikke Fallout 3 var noe gøy. Imponerende og atmosførisk, ja, men ikke spesielt gøy i lengden).
    Borderlands legger stor vekt på coop; 4-personers coop over nettet og split screen coop for to spillere - kjempegøy! Også veldig kult visuelt uttrykk takket være cel shading. Dette spillet skiller seg positivt ut fra røkla på en drøss måter, og anbefales absolutt. Synd det ikke finnes noen demo.

Active
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er uncharted 2 et varierende spill eller?

Jeg har spilt det litt, men har vært mer opptatt av andre spill som f.eks Call of Duty: Modern Warfare 2 som er sinnsykt bra. Men jeg kan ikke si jeg har hørt noe lyd fra min PS3 Slim siden jeg fikk den for to uker siden. Men nå har vi to laptop'er ståendes på bordet, de støyer litt innimellom.

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    spørs litt hva du legger i variert, men hvertfall mer variert enn COD4MW2.
    med det mener jeg at det går i klatring, løpe, snike, skyte, løse gåter, og ikke bare skyting. banene vil jeg si er like varierte i de 2 spillene.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Splitt screen

Er på jakt etter ett bilspill som det går ann og spille to stykker samtidig, er det nokon som har noko tips om det, rally eller banekjøring...?:-D

Active Olebrum sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gran Turismo 5 Prolouge der kan du kjøre to biler samtidig.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I Need for Speed spillene kan vel også 2 spille sammen.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mini Ninjas

Mini Ninjas , veldig artig tredjepersons slåss spill , med pen grafikk og flott underholdnings verdi , barnslig og kjekt om man blir lei av døn seriøse temar

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Olebrum
    Gran Turismo 5 Prolouge der kan du kjøre to biler samtidig.
    Høres vanskelig ut!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pinguz
    Høres vanskelig ut!
    :-P

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke mye liv i denne tråden for tiden...

Kjøpte borderlands på mandag, ble egentlig skuffet av hele greia, men har dog ikke spillt så mye..
    Men jeg føler spillet er veldig øde, livløst og Ai'en ikke er noe å skyte av.
    Merker spillet er mer ett multiplayerspill, kommer mer fiender og ting blir litt vanskeligere.
    Synes at onlinedelen av spillet er litt for ustabilt, lagg connection lost etc.
    De fleste man møter spiller ikke noe bra, mer opptatt med å løpe rundt å skyte alt og alle enn å gjøre oppgaver med lagkameraten.
    Har og opplevd framedrops som ikke ligner grisen, hakker som bare ****. Problemet er verst vill noen har ett maskingevær som har kuler som eksploderer\brenner. Ødelegger spillet en del. Men skal spille litt til tror jeg før jeg gir siste dommen.

Føler framerate dropper veldig ofte på dagens konsoller i forhold til forrige generasjoner. Selv om det finnes spill som går veldig glatt og pent, men plagsomt når det skjer....

Btw. Bare legg meg til psn. Har cod mw2, borderlands. Hovedsaklig disse 2 spillene jeg spiller online.

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skaff dere Heavy Rain. Rundet det idag. Vel verd pengene!! 9/10.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip]Angel
    Skaff dere Heavy Rain. Rundet det idag. Vel verd pengene!! 9/10.
    Heavy Rain er kjøpt inn. Meget lovende hittil

Newcomer chras sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Final Fantasy 13, God of War 3

Hei.

Jeg spiller nå om dagen Final Fantasy 13, det er bra. Men ikke helt på høyde med FF7, FF9 og FFX (enda?)

Og jeg er spent om God Of War 3 ligger i postkassen da jeg kommer hjem idag=)

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spiller Final Fantasy XIII, og vet ikke helt hva jeg skal mene. Vil virkelig like det, men jeg er nå femten timer inn i historien, kan ikke si jeg synes den er direkte spennende, og jeg er litt lei av å løpe mer eller mindre rett frem. Hele spillet er jo en korridor, tilnærmet null valgfrihet. Greit at det er pent, for all del, men jeg hadde foretrukket å kunne utforske litt. Forøvrig hadde jeg problemer med X av samme grunner. Etter det egentlig imponerende åpne XII synes jeg dette ble en liten nedtur.

Forøvrig får jeg mer og mer lyst til å kverke Vanille. Påskekyllingen veier opp for mye, men ikke alt.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God of War III !!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Spiller Final Fantasy XIII, og vet ikke helt hva jeg skal mene. Vil virkelig like det, men jeg er nå femten timer inn i historien, kan ikke si jeg synes den er direkte spennende, og jeg er litt lei av å løpe mer eller mindre rett frem. Hele spillet er jo en korridor, tilnærmet null valgfrihet. Greit at det er pent, for all del, men jeg hadde foretrukket å kunne utforske litt. Forøvrig hadde jeg problemer med X av samme grunner. Etter det egentlig imponerende åpne XII synes jeg dette ble en liten nedtur.

Forøvrig får jeg mer og mer lyst til å kverke Vanille. Påskekyllingen veier opp for mye, men ikke alt.
    Når du kommer til kapittel 13 så er ikke spillet linært lengre. Da er det opptil 63 oppdrag du kan gjøre (etter du har klart ut hovedhistorien). Spillet er utrolig dypt, men ja de første 20 timene av spillet er litt kjedelig, men det tar seg kraftig opp!

Newcomer chras sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq

Flott flere mener det samme, Vanile og Hope er for meg vanvittig irriterende karakterer 50% av spillet. (jeg har kun spillt 19timer).
    Jeg kommer mest sansynligvis til å fullføre spillet, men ikke flere ganger som jeg har gjort med de tidligere spillene.
    For meg blir det God Of War 3 og Starcraft 2 beta

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rundet Heavy Rain idag. Fantastisk spill. Karakter 9 av 10 fra meg.
    Litt usikker på hvor lenge jeg har spilt, men hvis det er noe å trekke for, må det være at det var litt kort??

Så nå må jeg skaffe meg nytt spill, så jeg har noe å gjøre fremover
    Ser det ligger 2 Grand Theft Auto episoder ute på PS Store.
    Noen som har spilt de?
    Er de verdt pengene? Og hvilket er best av de i såfall??

Side 19 av 23 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •