Playstation 3 spillanbefalinger - Side 18

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 18 av 23 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... SisteSiste
Viser resultater 341 til 360 av 442
    Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Rainbow Six: Vegas 2. Det er fps, men du kan spille local spllit screen.

Active Dali B5005 sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spillene jeg anbefaler er:Battlefield B.C:Meget bra skyte spill,der du kan sprenge ALT
    Halo3:bra spill,der du kan kjøre alt fra firehjuling til fly,og med masse action.
    Rainbowsix Vegas 2:Mer realistisk blir det bare ikke!:-D

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettopp kommet meg gjennom inFamous. Utvilsomt det beste spillet jeg har testet til PS3. Enkle kontroller, god story, actionfylt men ikke så mye at det blir uoversiktlig. Good/Bad karma delen er også grei nok, rundet det som hero, prøver meg med infamous nå.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Anbefalinger

Devil May Cry 4 er ganske fett.bra hack n slash med komboer,nydelig grafikk oh helt syko råe kommentarer fra Dante og Nero og bra story line. De som sier dette er dårlig er helt på tryne.DMC 1-4 følger historien.

Heavenly Sword er ganske morsomt. Bra komboer,nydelig grafikk og bra ing CGI.

RR7 er ganske bra spill synes jeg med tanke på at man må klare og drifte riktig perfekt, drifter man dårlig eller dårlige reaksjoner havner man på siste plass. Det er også veldig avhengigende og tilfredstilende pga når du vinner et race når du vinner et race pga da vil du med engang gå til neste race som man kan velge.

GT5p er veldig bra spill synes jeg, selv om jeg ikke har spilt det enna.sitter med GT3.

Soul Calibur 4 er veldig morsomt.er story og arcade slik man vinner de beste våpnene som hver character kan få. Så finnes det vanskeligste av alt som er Tower of the lost souls.det er veldig tidsfrestillende pga man går opp i lvl her også og får hver floor man går opp i får man nye upgrades slik som armor og man kan bytte skills. man passer på helse,attack og defense er sann 50/50/50. Det er veldig morsomt og komme langt på floorsa og tidfrestillende. Og stor avhengighets grad.

Så kommer jo GOW 3 etterhvert, det blir jo helt sykt. bra grafikk,man vet jo storylinen.kommer til og bli legend...wait for..almost there..Dary

Så vil jeg anbefale ofcourse Final Fantasy 13 som kommer i 2010 som er helt syk grafikk på hvis man har spilt demoen så er det enna bedre.Gleder meg til og spille igjennom det.

Og til ikke minst FF vs 13 som alså kommer til og legend...wait for..almost there..Dary..ser helt sykt ut utifra Trailern og teasern.

dette er hvertfall mine anbefalinger utifra det jeg har spilt og ser fram til..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Holder på med Infamous no og er helt hekta.
    Bildet, lyd og historie er meget bra.

En liten anbefaling fra meg

En annen anbefaling er Prototype, er ganske likt som Infamous, men med andre krefter (Powers).
    Selv om eg kun har spillt dette på pc så kommer eg til å kjøpe det til Ps3.

Active Olebrum sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Need for speed shift
    Faktisk et meget godt bil spill. Slå av alt av hjelp og det blir en bra bilsimulator. Den har også de mest kjente banene og trimming av biler+++++.
    Er faktisk litt hekta til tider.

Intermediate Scorpioen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan skiller Shift seg fra resten av NFS-ertestuingen til EA.?
    Etter vi tippet over i dette årtusenet har NFS-serien vært en lang remse med samme oppgulpet...
    (Fysikk, overtaking, kjørefølelse)

Hva er nytt og er det verd å ta frem rattet igjen.?

Siden det er et Banespill, hva gjør det bedre en alle de andre Banespillene...
    | KK DXD-12012 | KK Quattro | Sherbourne PA160 | Onkyo 818 | TW700 |

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere som har ratt og pedaler... Er det noe grunn til å bruke 2500 (logitech G25) for å ha til bilspill..
    Hvordan er det å bruke det? Er det vanskeligere enn kontrollen? Får du mer bil følelse og virkelighets følelse??

Har lenge siklet på G25 og ett playseat. Men det koster jo faan meg 7-8000 for stol og ratt :twisted:

Det jeg er redd er att det blir innkjøpt, og prøvd og lite brukt.. (som så mye annet jeg har kjøpt) hehe

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scorpioen84
    Hvordan skiller Shift seg fra resten av NFS-ertestuingen til EA.?
    Etter vi tippet over i dette årtusenet har NFS-serien vært en lang remse med samme oppgulpet...
    (Fysikk, overtaking, kjørefølelse)

Hva er nytt og er det verd å ta frem rattet igjen.?

Siden det er et Banespill, hva gjør det bedre en alle de andre Banespillene...
    Det som er nytt er at det er et banespill, og det som skiller det fra andre banespill, er at det er NFS.

Noe som de har klart som hitil ingen andre bilspill jeg har prøvd er, det er faktisk best å ha kamera inne i bilen, så man ser ratt osv.

Absolutt verd å ta frem rattet igjen, det var ihvertfall det for meg, etter en lang tørke fra bilspilling.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spiller meg sakte men sikkert gjennom Batman arkham asylum og liker det veldig godt. Bare Singel player , men utrolig underholdene.

Intermediate Scorpioen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av partyboynr1
    Dere som har ratt og pedaler... Er det noe grunn til å bruke 2500 (logitech G25) for å ha til bilspill..
    Hvordan er det å bruke det? Er det vanskeligere enn kontrollen? Får du mer bil følelse og virkelighets følelse??

Har lenge siklet på G25 og ett playseat. Men det koster jo fan meg 7-8000 for stol og ratt :twisted:

Det jeg er redd er att det blir innkjøpt, og prøvd og lite brukt.. (som så mye annet jeg har kjøpt) hehe
    Har ikke G25, har et til en 1000lapp...
    Det er vanskeligere, du blir svettere med aktiv kjøring, det er så klart mer virkelighetsnært en å sitte å vrikke på tommelen...
    Alt på grunn av ForceFeedback, som selv på mitt "billigratt" er så sterk at på max får jeg ikke rikket rattet, og kraftige kast og motstand når man kjører.. (følelsen man har mot underlaget gjennom rattet på en bil)

At det er verd 8000kr, Nei, det er nok den dyreste tilleggsutstyret du kjøper, og også det som blir minst brukt (kanskje)...
    Setter man timer mot innkjøpspris så er det mye man angrer på at man kjøper...
    Å ratt er absolutt noe man kjøper å som blir satt bort igjen / solgt....

Men så kommer det et nytt bilspill, å da er det frem igjen......
    | KK DXD-12012 | KK Quattro | Sherbourne PA160 | Onkyo 818 | TW700 |

Active Olebrum sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NFS Shift er faktisk et meget bra bane simulator spill. Har spillt GT5 men har gått lei av få biler og for lite baner. Venter jo selvsagt på fullverson. Shift er et helt annet konsept der kjøring og drifting er det som er fokus på. Realismen er meget god med skade på bilen når du krasjer osv.
    Anbefales.
    Å pimpe bilen med felger og div deler er også fint.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Shift er et fantastisk bilspill. Grafikken er kjempebra, og bilene og ikke minst lyden på spillet er bra. Jeg har de billigste rattene som er få kjøpt: http://www.microplex.no/Avdelinger/S...PS3-37487.aspx

Ratt og pedal til 395 kr som funket utmerket.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Batman: Arkham Asylum er utrolig bra. Jeg er igang med andre gjennomspilling, på Hard, og fryder meg. Nærkampsystemet er kanskje det beste jeg har spilt, og stealth-bitene er morsomme og spennende. Absolutt alt i spillet henger på greip, polish-nivået er bare eksepsjonelt, og alt oser Batman. Challenge rooms er kjempegøy synes jeg, det går time etter time i forsøkene på å få til høye poengsummer og perfekte komboer - skikkelig arcade-element, en fin variasjon fra den herlige story-moden. Storyen er forresten veldig bra, alt i alt, og stemme-skuespillet er upåklagelig. Her har de rett og slikt gjort alt riktig, og spillet kan anbefales til alle som liker bra spill. Hvis du ikke liker Batman, så liker du bare ikke spill med mye action og atmosfære, og det er jo lov

Forøvrig vil jeg også anbefale Infamous, når jeg ført ser i gang. Første spillet jeg har giddi å spille helt frem til Platinum. Tror ikke jeg klarer Platinum med Batman, rett og slett.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Uncharted 2: Among thiefs" er et fantastisk spill som anbefales til alle eiere av PS3. Et utrolig eventyr med den beste grafikken som er vist på konsoll. Hærli humor, utrolige actionsekvenser, meget bra lyd, spennende historie. Anbefales på det varmeste.

Active jokke2k3 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Brütal Legend

Har akkurat testet Brütal Legend demoen på PS3 - virker jævlig morsomt med en heavy rocker som dør og kommer til helv.. der han tar livet av djevler demoner med el-gitaren sin og en øks. Høres i utgangspunktet ganske håpløst ut, men det er gjort med kul humor. Det skyldes nok at det er Tim Schafer som står bak, mannen som i sin tid var med å lage dialoger o.l. til Monkey Island.

Brutal Legend Video Game | Double Fine | EA

Det er også ute til Xbox 360...

Newcomer nataz sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dirt 2 er sykt moro

OBS! En ting som skuffer, det har ikke splitscreen..

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokke2k3
    Har akkurat testet Brütal Legend demoen på PS3 - virker jævlig morsomt med en heavy rocker som dør og kommer til helv.. der han tar livet av djevler demoner med el-gitaren sin og en øks. Høres i utgangspunktet ganske håpløst ut, men det er gjort med kul humor. Det skyldes nok at det er Tim Schafer som står bak, mannen som i sin tid var med å lage dialoger o.l. til Monkey Island.

Brutal Legend Video Game | Double Fine | EA

Det er også ute til Xbox 360...
    Har også testet demoen, og ja, det virker lovende, spesielt for en som er glad i Heavy fra før. Setter pris på om noen som har kjøpt dette kommer med litt omtale, lurer på om det er like bra i lengden...

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wolfenstein

Noen her som spiller wolfenstein?
    Jeg kommer ikke forbi han assasin duden:twisted: noen som vet hvordan?
    Det er inne på sykehuset!!

Mvh Ove

Fant det ut!!:grin:

Newcomer chras sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om det er nevnt før.
    Men jeg og en kompis har hatt det knall med å spille igjennom Resident Evil 5.
    Passe utfordrende for min del, litt treig styring til tider.
    Men jeg hadde ljugd om jeg hadde sagt at jeg ikke sitter med et fårete smil om munnen da jeg zoomer inn fullt på hodet til en zombie og dundrer i veien en grovkalibret snikskytter rifle.

9/10 ifra meg.
    Fighting systemet er kult, du må faktisk "COOPE" under coop modusen.
    For eksempel: Om partneren din blir holdt fast av en zombie fæling med machette så må du løpe bort og sparke \ slå han bort bort.

Side 18 av 23 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •