Playstation 3 spillanbefalinger - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 23 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... SisteSiste
Viser resultater 261 til 280 av 442
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hmmm..... Fikk Little Big Planet i går (bursdag), men ser ikke helt hva som er så gøy med det....

Gleder meg mer til å fyre opp COD WaW som jeg fikk til jul.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Hmmm..... Fikk Little Big Planet i går (bursdag), men ser ikke helt hva som er så gøy med det....

Da er du ikke alene om det. Syns ikke LBP er noe gøy. Men alle kan ikke like alt. Nei COD4 er fortsatt da beste spill.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg venter på Cod 4 og Need for speed Undercover.
    Spiller dere Cod 4 med Frag FX?

Intermediate Cervin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    673
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, jeg er litt blakk nå etter jul, men så at silent hill, og condemned 2 var på billigsalg nede i byen. Men hvilket mener dere er best, mest skremmende.

Jeg spilte litt på demoene av de, og følte da at silent hill:inferno var litt
    mindre, overbevisende. Hva mener dere?

Og noen som vet når God of War 3 kommer?

Active Coaslip sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Sandnes
    Poster
    365
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mirrors Edge

De svenske gutta bak sukksess-seriene "Battlefield" har satt seg ned å laget en førstepersons spill med en spesiell vri. Spillet foreskjer et lite stykke inn i framtiden, hvor staten overvåker alt , og du er en kvinnelig rebell, en "runner", som løper rundt på skyskraperenes tak i en storby og prøver å unngå politiet.

Grafikken er helt grei, ikke dårlig og ikke best. Det som derimot drar opp i forhold til mange av dagens førestepersonspill , hvor alt er mørkt og trist , eller grått å brunt,er at her er alt slik det skal være på en solfylt dag med klar blå himmel så langt du kan se. Lyse og trivelige scener med sterkt sollys. Noen timer med hopp og sprett på taket til skyskraperene og i stort sett lyse trivelige landskap synes jeg var trivelig nå i disse mørke tider.

Lyden og lydeffektene er slik du vil forvente. Noe skyting er det jo innimellom og synes disse satt slik de skulle på mitt anlegg. Ambience musikken og tittelmusikken synes jeg var noe av det beste i et spill på leeeeenge, den grenser mot techno om jeg skal kalle det det, og appelerer ikke like mye til alle vil jeg tro. For meg derimot var den skikkelig kul , og i actionscenene hvor du løper fra politiet fønker det som fjell. Skikkelig adrenalinrush.

Selve spillet går ut på å løpe , hoppe, klatre og utføre akrobatiske stunts , fra hustak til hustak, og finne frem til et gitt mål. Du kan ta mange forskjellige veier og spillet hjelper deg underveis med å markere gjenstander du kan / skal bruke. Noen ganger kommer det av seg selv , andre ganger må du lete å teste forskjellige kombinasjoner. Sitter selv og spiller på 100" lerret , og spillet klarer å få selv en dreven gamer til å trekke opp beina fra gulvet og "hoppe med" fra tid til annen, og gjør en glimrende jobb sånn sett. Kontroll av figuren din er sånn du vil forvente på et slikt spill. Du har noe flere valg enn ved vanlige førstepersons-spill , som feks trekke opp beina når du hopper , rulle-landing , skli under ting og Wall-running for å nevne noe. Det er også egen knapp for "slow motion" slik du kan ta deg god tid å sikte inn når du f.eks skal skyte.

Det er en del plasser du blir satt på prøve, hvor du feks skal komme deg ut av et rom hvor du må lete og teste forskjellige kombinasjoner av hopp å stunts for å komme deg ut , skåkalte puzzels. Har du prøvd Half-life 2 , og slikt så vet du hva jeg mener - jeg for min del hater slikt, og ble passe frustrert, men derimot var gleden stor når det var lange sekvenser med hopp å sprett fra hustak til hustak.

Et stykke ut i spillet , ca 2/3 må du desverre begynne å sloss å skyte på politiet, og her faller det fra hverandre. Du kan ikke ta med våpen på halsbrekkende stunts - , du kan ikke reloade våpen , og magasinene er skremmende korte. For å få tak i våpen må du snike deg innpå swat enheter og ta våpen fra disse noen som kan involvere febriksk knappetrykking og uendelig mange forsøk før du får det til, og gjerne da med 3 stykker som står å skyter på deg og du tåler egentlig ikke så mye mer en 3-4 skudd,. På toppen av det hele er det litt for lite "chekcpoints" hvor spillet lagerer hvor du var , så det hele ender opp med å bli frytktelig kjedelig å gjøre om igjen og om igjen og om igjen.

Oppsummert så synes jeg spillet har utrolig mange flotte høydepunkter , men faller helt i fra mot slutten. Det er ikke et spill jeg vil anbefale å betale 599,- for men ser du det i billigkurva om et 1/2 års tid anbefaler jeg deg å ta det med deg for litt halsbrekkende action og groovy musikk, så kan du heller legge det fra deg med god samvittighet når politijaget begynner.

Sånn, da har jeg endelig fått sagt min mening om dette spillet.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånne brukertester burde vi hatt flere av. Dette var virkelig nyttig for meg Coaslip. Takk.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer Kenneth_T sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja!! Kan du bli fast spill tester her inne på forumet? Kan spare mye penger på deg! Så stor takk fra meg og

Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Sandnes
    Poster
    365
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat. Kjekt å høre. Kan skrive en om bad company hvis noen vil det ?

Newcomer Kenneth_T sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Coaslip
    Akkurat. Kjekt å høre. Kan skrive en om bad company hvis noen vil det ?
    HEHE!! Skriv om hvilket spill du vil!! Men Bad Company har jeg, så det hjelper ikke meg men sikkert mange andre Jeg synes selv at dette var ett ganske morsomt spill...

Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Sandnes
    Poster
    365
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Battlefield - Bad Company

Testet på PS3.

(Har ikke vært i militæret så jeg har ikke kjempegod greie på våpen og militærutrykk , men tror dere får med dere hva det går i )

Nok en tittel fra Svenske DICE , gutta bak den utrolig populære Battlefield serien til PC, har gitt ut en egen tittel som kun er laget til konsollene, nemlig Bad Company. Det er tydelig at dette har de gjort før , gutta som tok fra meg mange timers søvn med "pinnball dreams" og "pinball illusions" på for mange mange år siden..

Bad Company er et førstepersons skytespill og er, som mange andre skytespill, historie-basert. Historien er i og for seg grei nok , og har et par "twists and bends" som gjør at du har lyst til å spille ferdig for å få med deg slutten.

Kontroller er som normalt du ville forvente , og det tar litt tid å venne seg til hvis du er vant med å spille slikt med mus og tastatur , men det går heilt fint etter en liten halvtime. Kontrolloppsettet (iallefall for styring av "syn" og "retning") virker egentlig ganske polert , og du kan få hjelp med å sikte hvis du ønsker det (står på som default) Valg, avfyring samt sikting av våpen / granat / rocketlauncher / hjelperemedier skjer via R1/R2 samt L1/L2 krever noe tilvenning og kan være noe fomlete under "hard kamp" , men kan nok lett læres . Jeg er ikke den som spiller slike spill mest så det ble et litt fomling på meg når det stod på som værst. Men men...

Grafikken er veldig veldig bra og personene ser tålig ekte ut og det er fine og naturlige bevegelser som får personene til å virke veldig troverdige. Man får ikke akkurat filmfølelsen , men man nærmer seg iallefall med store skritt.

Lyden er helt i "spitzenklasse" våpen og granater , lydeffekter og surroundeffekter er tipp topp. Spillet bruker DTS og har massiv bruk av LFE kanalen. Selv har jeg buttkicker i go' stolen som jeg spiller i og dette er favorittspillet mitt når jeg kjører demo på denne. MASSE mat for subwooferen! Det er vanvittig kult og man blir stående å skyte med granatkastere litt lengre enn nødvendig bare for lyden sin del.. Helt sjef! Eller så er det god bruk av surround generelt som gjør at man blir revet med inn i spillet. En annen artig detalj som er verdt å merke seg er at utviklerene har lagt mye tid ned i hvordan lyd påvirker lyd. Sitter du i en tanks , så klirrer og skrangler det , og motorduren rumler i bakgrunnen, i det du fyrer av et skudd , så dempes alle andre lyder og kun skuddet høres, slik som i virkeligheten. står du nærved en granat som går av , dempes alle lydeffekter og den klassiske hylelyden kommer snikende for en kort stund. Det høres kansje ikkje så fantastisk ut, men det fungerer ekstremt bra, og trekker deg enda lengre inn i følelsen av å være tilstede.

Gameplayet er som jeg skrev tidligere historie basert.
    Utgangspunktet er at du havner ufrivillig i US armys "bad company" som består av deg å 3 andre , inkludert en kompanisjef, som ikke nødvendigvis har helt rent rulleblad, og dermed har blitt sendt til "b-company" som straff. Og det er her moroa begynner . Kompanisjefen, Serge, har kun kort tid til hjemreise og er mest opptatt av å begynne på fisketuren som venter hjemme. Haggard er "inne" for å ha vært litt vel overivrig med sprengstoff, og Sweetwater er "inne" for å ha vært inne å snoket i FBI's datasystemer. Mye av historien baserer seg på disse to klønene som ikke har noe som helst å gjøre i US army ,og fører til mang en god latter. Det er MYE dialog som går i bakgrunnen hvor disse to diskuterer alt i fra dama som sitter på radioen til forholdet til Haggard's forhold til sin chevy. Det er veldig bra skrevet dialog og det kommer når du minst venter det, og det hele utspiller seg som en bra action-komedie a la "lethal weapon" eller noe i den duren. Kan NESTEN anbefale spillet alene bare på grunn av dette.

Selve gameplayet er variert , du får prøve det meste som føres i krig , og du kommer over et 40 talls håndvåpen om du leter litt , alt i fra enkle pistoler til avanserte raketter med fjernstyring. Av transportmidler finnes det et 10 talls forskjellige , inkludert helikopter og forskjellige tanks , jeeps og personellfraktere. I det fleste kjøretøy / transportmidler kan du velge om du vil være "gunner" eller sjåfør. Ved Feks kjøring av tanks så styrer du hovedkanonen og tanksen , og det fungerer meget bra. Ellers så har du alltid med deg remedier for å "heale" deg selv - så med litt nøye planlegging kan du teknisk sett klare deg igjennom hele spillet uten å dø en eneste gang, Fungerer topp for meg som hater å springe rundt å lete etter slike ting. Noen ganger blir det hektisk , og det skjer allikvel , og i motsetning til mirrors edge , så er det hyppige checkpoints , så du slipper å gjøre ting om igjen og om igjen. Veldig bra!

En annen ting som er nytt med denne typen spill er at det meste kan sprenges i fillebiter, på en helt annen måte en jeg noen gang har sett før. gidder du ikke gå rundt bygget du skal inn i , kan du fyre løs granatkasteren og - VOILA! Instant opening! hvor som helst! Bygg og konstruksjoner kan sprenges i fillebiter (vel , reisverket står igjen som regel) noe som åpner for nye muligheter for krigsføring. Eller griskjøring. er du skikkelig lat kan du bare kjøre tanksen inn i finendens bygg å kveste motstanderene med beltene. Desverre fungerer det motsatt vei også så her nytter det ikke å gjemme seg for lenge bak en husvegg! Står skogen i veien for målet ditt er det bare å meie løs med kanon, og ikke lenge etterpå er skogen pinneved. SKIKKELIG morsomt!

Det tok meg 3 dager å fullføre (Noen nattetimer medgikk må jeg innrømme) på medium nivå, og det anbefales ikke å spille på easy med mindre du er skikkelig nybegynner. Det ble kjedelig lett.

Alt i alt , så er dette et spill jeg kan anbefale på det sterkeste fra min side. Har spilt igjennom det 2 ganger , og det burde være mulig å plukke opp for en rimelig penge i bruktsjappene etterhvert og da kan jeg ikke gjøre noe annet en å anbefale dette spillet på det sterkeste.

Husk å stille inn "Home Cinema" i audio-options før du begynner!

Trailer(e):
    Battlefield: Bad Company

Intermediate Cervin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    673
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cervin
    Hei, jeg er litt blakk nå etter jul, men så at silent hill, og condemned 2 var på billigsalg nede i byen. Men hvilket mener dere er best, mest skremmende.

Jeg spilte litt på demoene av de, og følte da at silent hill:inferno var litt
    mindre, overbevisende. Hva mener dere?

Og noen som vet når God of War 3 kommer?
    Alone in the dark: Inferno skulle det være.
    Ikke silent hill.

Men spør igjen, Hva vil dere annbefale Alone in the Dark eller Condemned?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Definitivt Condemned, det er jo faktisk er bra spill. Alone in the Dark er litt mindre begredelig på PS3 enn det var på PS2 og Xbox 360, men det er fremdeles under middels. Uansett er vel Dead Space det beste skrekkspillet til PS3, fulgt av Siren. Resident Evil 5 kommer i midten av mars, kan være verdt å vente på.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Testet på PS3.

(Har ikke vært i militæret så jeg har ikke kjempegod greie på våpen og militærutrykk , men tror dere får med dere hva det går i )

Nok en tittel fra Svenske DICE , gutta bak den utrolig populære Battlefield serien til PC, har gitt ut en egen tittel som kun er laget til konsollene, nemlig Bad Company. Det er tydelig at dette har de gjort før , gutta som tok fra meg mange timers søvn med "pinnball dreams" og "pinball illusions" på for mange mange år siden..

Bad Company er et førstepersons skytespill og er, som mange andre skytespill, historie-basert. Historien er i og for seg grei nok , og har et par "twists and bends" som gjør at du har lyst til å spille ferdig for å få med deg slutten.

Kontroller er som normalt du ville forvente , og det tar litt tid å venne seg til hvis du er vant med å spille slikt med mus og tastatur , men det går heilt fint etter en liten halvtime. Kontrolloppsettet (iallefall for styring av "syn" og "retning") virker egentlig ganske polert , og du kan få hjelp med å sikte hvis du ønsker det (står på som default) Valg, avfyring samt sikting av våpen / granat / rocketlauncher / hjelperemedier skjer via R1/R2 samt L1/L2 krever noe tilvenning og kan være noe fomlete under "hard kamp" , men kan nok lett læres . Jeg er ikke den som spiller slike spill mest så det ble et litt fomling på meg når det stod på som værst. Men men...

Grafikken er veldig veldig bra og personene ser tålig ekte ut og det er fine og naturlige bevegelser som får personene til å virke veldig troverdige. Man får ikke akkurat filmfølelsen , men man nærmer seg iallefall med store skritt.

Lyden er helt i "spitzenklasse" våpen og granater , lydeffekter og surroundeffekter er tipp topp. Spillet bruker DTS og har massiv bruk av LFE kanalen. Selv har jeg buttkicker i go' stolen som jeg spiller i og dette er favorittspillet mitt når jeg kjører demo på denne. MASSE mat for subwooferen! Det er vanvittig kult og man blir stående å skyte med granatkastere litt lengre enn nødvendig bare for lyden sin del.. Helt sjef! Eller så er det god bruk av surround generelt som gjør at man blir revet med inn i spillet. En annen artig detalj som er verdt å merke seg er at utviklerene har lagt mye tid ned i hvordan lyd påvirker lyd. Sitter du i en tanks , så klirrer og skrangler det , og motorduren rumler i bakgrunnen, i det du fyrer av et skudd , så dempes alle andre lyder og kun skuddet høres, slik som i virkeligheten. står du nærved en granat som går av , dempes alle lydeffekter og den klassiske hylelyden kommer snikende for en kort stund. Det høres kansje ikkje så fantastisk ut, men det fungerer ekstremt bra, og trekker deg enda lengre inn i følelsen av å være tilstede.

Utgangspunktet er at du havner ufrivillig i US armys "bad company" som består av deg å 3 andre , inkludert en kompanisjef, som ikke nødvendigvis har helt rent rulleblad, og dermed har blitt sendt til "b-company" som straff. Og det er her moroa begynner . Kompanisjefen, Serge, har kun kort tid til hjemreise og er mest opptatt av å begynne på fisketuren som venter hjemme. Haggard er "inne" for å ha vært litt vel overivrig med sprengstoff, og Sweetwater er "inne" for å ha vært inne å snoket i FBI's datasystemer. Mye av historien baserer seg på disse to klønene som ikke har noe som helst å gjøre i US army ,og fører til mang en god latter. Det er MYE dialog som går i bakgrunnen hvor disse to diskuterer alt i fra dama som sitter på radioen til forholdet til Haggard's forhold til sin chevy. Det er veldig bra skrevet dialog og det kommer når du minst venter det, og det hele utspiller seg som en bra action-komedie a la "lethal weapon" eller noe i den duren. Kan NESTEN anbefale spillet alene bare på grunn av dette.

Selve gameplayet er variert , du får prøve det meste som føres i krig , og du kommer over et 40 talls håndvåpen om du leter litt , alt i fra enkle pistoler til avanserte raketter med fjernstyring. Av transportmidler finnes det et 10 talls forskjellige , inkludert helikopter og forskjellige tanks , jeeps og personellfraktere. I det fleste kjøretøy / transportmidler kan du velge om du vil være "gunner" eller sjåfør. Ved Feks kjøring av tanks så styrer du hovedkanonen og tanksen , og det fungerer meget bra. Ellers så har du alltid med deg remedier for å "heale" deg selv - så med litt nøye planlegging kan du teknisk sett klare deg igjennom hele spillet uten å dø en eneste gang, Fungerer topp for meg som hater å springe rundt å lete etter slike ting. Noen ganger blir det hektisk , og det skjer allikvel , og i motsetning til mirrors edge , så er det hyppige checkpoints , så du slipper å gjøre ting om igjen og om igjen. Veldig bra!

En annen ting som er nytt med denne typen spill er at det meste kan sprenges i fillebiter, på en helt annen måte en jeg noen gang har sett før. gidder du ikke gå rundt bygget du skal inn i , kan du fyre løs granatkasteren og - VOILA! Instant opening! hvor som helst! Bygg og konstruksjoner kan sprenges i fillebiter (vel , reisverket står igjen som regel) noe som åpner for nye muligheter for krigsføring. Eller griskjøring. er du skikkelig lat kan du bare kjøre tanksen inn i finendens bygg å kveste motstanderene med beltene. Desverre fungerer det motsatt vei også så her nytter det ikke å gjemme seg for lenge bak en husvegg! Står skogen i veien for målet ditt er det bare å meie løs med kanon, og ikke lenge etterpå er skogen pinneved. SKIKKELIG morsomt!

Det tok meg 3 dager å fullføre (Noen nattetimer medgikk må jeg innrømme) på medium nivå, og det anbefales ikke å spille på easy med mindre du er skikkelig nybegynner. Det ble kjedelig lett.

Alt i alt , så er dette et spill jeg kan anbefale på det sterkeste fra min side. Har spilt igjennom det 2 ganger , og det burde være mulig å plukke opp for en rimelig penge i bruktsjappene etterhvert og da kan jeg ikke gjøre noe annet en å anbefale dette spillet på det sterkeste.

Trailer(e):

Tror du må anbefale for oss flere spill!! Syns her har du truffet "hode i spikeren" ! Flotte, suverene innlegg og anmeldeser:-D

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen

Gratulerer med overstått bursdag !!

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michael1
    Tror du må anbefale for oss flere spill!! Syns her har du truffet "hode i spikeren" ! Flotte, suverene innlegg og anmeldeser:-D
    Enig...
    her får i alle fall jeg gode tips til våren. Sol er oppskrytt. Det svake lyset fra prosjektor linsen er myyye sunnere, he, he...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meget bra Coaslip. Setter stor pris på slike innlegg. Det er slikt man har forum til. Stå på.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Testet på PS3.

Trailer(e):
    Takk for sammendraget, godt jobbet! Har kun spillt multiplayer, og ble nå fristet til å prøve singelplayer.

MEN - Du glemte en vesentlig ting og det er nettopp multiplayer. Battlefield-serien er laget nettopp med tanke på multiplayer. Singleplayer har aldri vært noe særlig (noe de åpenbart har endret på), men undertegnede kjøpte spillet kun for multiplayer og det infrir. Det er rett og slett utrolig morsomt når man får litt draget på det. Spilte lenge Call of Duty online, men Battlefield har mye større brett, tanks, helikopter, avanserte statestikkfunksjoner, lag-funksjon etc etc.

Det eneste jeg har å utsette på multiplayer-delen er følgende:

1. Gamespy er borte sammen med PC-versjonen, med andre ord kan du ikke velge hvilken server du vil spille på - EA velger automatisk for deg.

2. Man havner på lag med maks 3 andre, det gjør at man også hører deres mic om de har den skrudd på. Problemet er at folk av og til glemmer å skru den av, og da sitter man å hører på pusting, pesing, skraping, ekko fra spillet, banning (you get the picture) etc uten å kunne gjøre noe med det - forferdelig irriterende. Det er ingen andre muligheter enn mic til å kommunisere med andre.

3. På tidligere PC-versjonen kunne man gi kommandoer/informasjon til medspillere på samme lag - det er nå borte.

4. For tiden virker det som EA-serverne sliter litt. Siden Jul har det vært mye lagg -ergo tar det noen forsøk før man kommer inn på en server som er lagg-fri.

5. Maks antall spillere på hvert lag er 12 (totalt 24), det kunne godt ha vært litt høyere maksgrense. Brettene er enorme.

6. Kunne godt vært et par flere baner.

Men til tross for det har jeg lagt ned utall av timer online, og er svært fornøyd med kjøpet. Det er også utrolig mye informasjon å hente ut om din egen spiller på rankinglisten til EA. Morsomt å se treffsikkerhet og killratio på hvert eneste våpen. Selv er jeg sniper av "yrke" og har begynt å bli ganske god. 8)

Spillet anbefales, men jeg håper EA retter opp i overnevnte punkter i neste versjon (punkt 4 bør de ordne ASAP).

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Little Big Planet fra Play.com til 17.99 GBP inkl. frakt. Norsk pris p.t. ~600. Run and buy!

http://www.play.com/Games/PlayStatio...t/Product.html

Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var billig det! Får vel gi det en sjanse...

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Motorstorm: Pacific Rift

Anbefales på det sterkeste!
    Dersom du likte 1'eren kommer du til å elske dette!
    Jeg er spesielt begeistret for muligheten til å velge egen musikk!
    Ingenting er som adrenalinpumpende råkjøring med Volbeat på bånn pinne!

Side 14 av 23 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •