Playstation 3 spillanbefalinger - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 23 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 442
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har ikke helt fått taket på hva LBP går ut på. Har kikka litt på youtube og slikt, men.... Noen som kan fortelle litt om hvilken type spill det er og hva det går ut på? Lurer på om dette kan være noe for madammen nemlig.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Har ikke helt fått taket på hva LBP går ut på. Har kikka litt på youtube og slikt, men.... Noen som kan fortelle litt om hvilken type spill det er og hva det går ut på? Lurer på om dette kan være noe for madammen nemlig.
    Umulig å forklare, må prøves.
    Garantert bra for madammen, utrolig gøy å spille sammen med andre! (på samme skjerm)

BTW:
    Nye guitar hero er i hus, GENIALE låter! Bruker mine gitarer fra GH3, og har ikke planer om å oppgradere.
    Skal prøve singstar mikrofonene mine på GH IV i dag, håper de er kompatible!

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Resistance 2 kom på plass idag. Mye bedre grafikk enn Fall of Man .. Online spill med opptil 60 gamere

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpt meg noen spill i helgen som jeg har testet litt:

Need for speed: Pro Street -> Ikke overbevist 149 kr på EB

Fallout 3 -> Tøft spill med masse muligheter og en finfin grafikk

Dead Space -> DRIT FETT! Knall bra på prosjektor å surround anlegg. Lyden får topp score

Assassin Creed -> Ikke fått testet noe spes, men virker lovende. 199 kr på EB

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har den siste måneden kjøpt:

Valkyria Chronicles
    Japansk strategirollespill, minner endel om eldre titler som Vandal Hearts og Front Mission. Definitivt verdt en kikk om du liker sånt.

Prince of Persia
    Beste 3D-plattformspill på PS3/360? Sannsynligvis. Grisepent og ganske moro, men ikke så langt, runder det på en langhelg. Skal jeg sammenligne med noe blir det primært Assassin's Creed og Jak&Daxter.

Har også bestilt BioShock og Valkyrie Profile 2.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fallout 3

Så at ingen faktisk har anbefalt Fallout 3, og det er jo litt rart. Tror det må være en av de beste spillopplevelsene jeg har hatt noen gang, jeg storkoser meg.

Levelingsystemet fra Oblivion er skrota helt, det samme med "Oppskaleringen" av monstre etter hvert som man levler opp. Så det er ikke noe problem å reise tilbake til et område som tidligere var litt for tøft og grisebanke de som holder til der. Hvis det er noe galt med level-systemet, må det være at det er litt for lett å gå oppi levels og makse ut alt. Da banker man det meste av fiender lett, selv når det er mange av dem.

GameReactor gav spillet 8/10, men det er nok fordi anmelderen ikke skjønte kampsystemet helt. VATS - som kampsystemet heter - lar deg pause spillet og prikke inn skudd på bestemte kroppsdeler. Min favoritt-taktikk er å skyte bevæpnede motstandere i armen slik at de mister våpenet sitt, før jeg gjør ål på dem med manuell sikting. Ubevæpnede motstandere skyter jeg i beina og så kiter jeg dem, hvis det går. Svakere fiender får headshots med pinglevåpen som 10 mm pistolen og dauer kontant. Splætt.

Men det er først og fremst atmostfæren i Fallout som skaper spillet. Det er trist, men samtidig optimistisk. Flott lyddesign. Noen mener at Bethestas grafiske motor er litt lang i tanna, men jeg synes alt ser helt fantastisk bra ut, og den visuelle stilen med 50-talls "atom punk" kombinert med Mad Max postapokalyptica er enestående. Et vidundelig spill. Hvis du liker action- og rollespill, så liker du Fallout 3. Løp og kjøp!

Jeg har ikke runda spillet ennå, men storyen så langt synes jeg er veldig bra, litt oppløftende og deprimerende på samme tid - ikke alle spill som klarer å lokke frem følelsene, men dette engasjerer meg faktisk emosjonelt. Hvis de begynner å dele ut Oscars for spill (og det burde de vel snart?), burde Fallout 3 i alle fall nomineres.

Og en ting til: Fallout 3 er gøy å spill - i motsetning til for eksempel GTA IV, som jeg personlig syntes var veldig kjedelig og langdrygt.

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig enig med deg Olemak når det gjelder Fallout 3. Helt klart GOTY 08 for meg. Men deler ikke ditt syspunkt om GTA 4, jeg synes det absolutt var et meget bra spill.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heh, jeg syntes ikke GTA IV er dårlig. Jeg bare syntes ikke at det var veldig underholdende... men på den annen side så har jeg såvidt begynt å spille det litt på nytt, for å få med meg noen trophies... så du har nok rett, GTA er ikke så verst det heller. Men jeg kommer nok ikke til å spille mer GTA før jeg har tatt alle trophiene i Fallout

Men innen den tid er det jo kanskje Brütal Legend, med litt flaks... det tegner til å bli tidenes beste spill. Jeg håper det innfrir til forventningene mine, men de er til gjengjeld skyhøye.

Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, jeg har et litt rart spørsmål til noen som har fallout 3.
    Dette blir litt off topic men velger å poste her i håp om respons.

Det jeg lurer på er: Hvilke knapper i fallout 3 brukes til de forskjellige fuksjoner, og hvilke er det mulig å endre på og hvilke knapper kan de endres til.

Dette ble litt rart formulert. Lurer på om det er mulig å skyte med F.eks X, O, Trekant eller Firkant. Og legge de mindre brukte funksjonene til L1,L2,R1 og R2.

På forhånd takk for svar

Edit: lurer på det samme med Resistance2, selv om jeg regner med at det er mulig å remappe de fleste funksjoner ettersom det er slik i FoM.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pesnp
    Hei, jeg har et litt rart spørsmål til noen som har fallout 3.
    Dette blir litt off topic men velger å poste her i håp om respons.

Det jeg lurer på er: Hvilke knapper i fallout 3 brukes til de forskjellige fuksjoner, og hvilke er det mulig å endre på og hvilke knapper kan de endres til.

Dette ble litt rart formulert. Lurer på om det er mulig å skyte med F.eks X, O, Trekant eller Firkant. Og legge de mindre brukte funksjonene til L1,L2,R1 og R2.

På forhånd takk for svar

Edit: lurer på det samme med Resistance2, selv om jeg regner med at det er mulig å remappe de fleste funksjoner ettersom det er slik i FoM.

Du kan velge som i FOM . . . .

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michael1
    Du kan velge som i FOM . . . .
    Regner med at du tenker på resistance2 og ikke fallout3?

I såfall skal resistance2 kjøpes.

Takk for svar setter veldig stor pris på det.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med at du tenker på resistance2 og ikke fallout3?

I såfall skal resistance2 kjøpes.

Takk for svar setter veldig stor pris på det.

Ja mente Resistance2 ... syns det er utrolig gøy å spille. Men HUSK før du starter spillet av sette PS3 på engelsk!! Ellers så snakker det norsk!

Edit: Gjelder Singelplayer

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Norsk? haha det bare bli helt komisk. Hvorfor oversette i det hele tatt, det er jo ikke et barnespill.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Norsk? haha det bare bli helt komisk. Hvorfor oversette i det hele tatt, det er jo ikke et barnespill.

Er det ikke det ?? f... !

Nei jeg vet ikke men jeg viste ikke det. så hos meg kom det opp i norsk. Men men ble rettet opp. Men det må du huske på da dette ikke er noe valg i menyen under selve spillet ..

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ærlig talt vært litt skuffet over utvalget til PS3, selv GTAIV, Elder scrolls, Guitar hero, Rock Band har ikke stått helt til forventningene.
    Det beste jeg har spilt til nå på PS3 er God of War 2(PS2). Synes ingen spill så langt kan kalles toppspill, men så kom jeg over et par-tre stykker som nærmest garantert fortjener en plass i denne tråden når de kommer.

En liten forsmak:

FINAL FANTASY XIII - TRAILER -

PlayStation.com

http://www.residentevil.com/5/?fbid=UX5PPsa3sn_

Active Warblader sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøve Uncharted:drake's fortune, dead space, ratchet & clank, Little Big Planet, Metal gear solid 4

Top spill !!

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Devil May Cry 4 må da være greit tidsfordriv mens man venter på God of War III.

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Warblader
    Prøve Uncharted:drake's fortune, dead space, ratchet & clank, Little Big Planet, Metal gear solid 4

Top spill !!
    har 1, 3 og 5, synes de var sånn passe. MGS4 er jo veldig bra, men blir litt mett av filmsekvenser underveis. Dead space og LBP skal jeg ta en titt på, hører jo mye lovord om disse.
    Skal sjekke ut DMC4 også.

Active Motoman sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lastet ned Crash Commando fra PSN store, og har blitt fullstendig avhengig. Synest det er hysterisk morsomt, spesielt i flerspillermodus. Anbefales!!

Newcomer corey sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ao2

for min del så er jeg hekta på army of two , spillet i seg selv er bra men det er online delen som jeg er helt hekta på og får ikke nok.

Side 13 av 23 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •