Rainbow Six Vegas

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rainbow Six Vegas

Ja hvem spiller RS6 Vegas?
    Jeg har alle versjonene av RS6 inne på PCen, jeg tror jeg trygt jeg kan kalle meg diehard RS6 fan, men hva inni huleste holder Ubisoft på med? spillene blir jo dårligere og dårligere for hver gang
    Finnes det noen andre bra taktiske skytespill derute?

Intermediate TorAtle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,043
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi spiller Vegas temmelig mye på 360. Har kjøpt Gears og GRAW også, men Vegas har en veldig bra balanse mellom det taktiske og ren action. Det kommer visstnok 10 nye maps i mars - svært gledelig da vi har "spilt i hjel" alle de medfølgende. Single- vanlig multiplayer er gøy nok, men det er coop som gjør dette så moro etter min mening.

Er Vegas dårlig på PC?

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Ja hvem spiller RS6 Vegas?
    Jeg har alle versjonene av RS6 inne på PCen, jeg tror jeg trygt jeg kan kalle meg diehard RS6 fan, men hva inni huleste holder Ubisoft på med? spillene blir jo dårligere og dårligere for hver gang
    Finnes det noen andre bra taktiske skytespill derute?
    Ravenshield holder i massevis enda

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er Vegas noe bedre enn Lockdown, men de har langt igjen før de kommer på Ravensheild/Athena Sword nivå. Problemet er at det ikke er så mange som spiller RVS lenger.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eyvind
    Problemet er at det ikke er så mange som spiller RVS lenger.
    I helgene er det faktisk 600+ , hehe :-D (nesten som wow )

Newcomer nutts sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også spillt hele R6 serien, det er ultra kule spill.
    Har konkurert i en clan i mange år på disse spillene, men er enig i att de 2 siste har vært dårlige i forhold til Raven Shield og de andre R6 spillene.

Newcomer Hvard16 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Swat 4 er etter mitt synspunkt et meget bra spill.
    Er vel i untgangspunktet ganske likt alle dei andre men gøy er det

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorAtle
    Vi spiller Vegas temmelig mye på 360. Har kjøpt Gears og GRAW også, men Vegas har en veldig bra balanse mellom det taktiske og ren action. Det kommer visstnok 10 nye maps i mars - svært gledelig da vi har "spilt i hjel" alle de medfølgende. Single- vanlig multiplayer er gøy nok, men det er coop som gjør dette så moro etter min mening.

Er Vegas dårlig på PC?
    Vegas på pc suger noe helt J**** takket være xbox360.
    Alt er jo tilpasset firstperson på konsoll, noe som i utgangspunktet er dødfødt.
    Firstperson fungerer kun med mus og tastatur. Vegas er jo med vilje gjort super slugish for at det skal fungere på konsoll.
    rekylen på våpnene, spesielt håndvåpen, hagle og rifler er jo så usakelig at man kan jo ikke gjøre annet enn å le.
    Det at terroristene bare spawner når man når bestemte plasser i spillet er jo også veldig sakelig.
    Det finnes ikke taktikk igjen i RS6 serien, nå er det bare run and gun. Jeg pleier å bare bruke 92FS og UMP .45 da det er de eneste våpenene som fungerer i spillet.
    hadde jeg kunne fått pengene mine tilbake hadde jeg levert tilbake spillet in a heartbeat!
    Multiplayerdelen, som alltid har sugd i RS6 er like dårlig som før, faktsik værre takket være all ustabiliteten.
    Grafikken er jo heller ingen pærle for å si det mildt.
    De har jo også kuttet ut ca. 70% av våpnene, hallo! det var jo nettopp våpenmangfoldet som gjorde det gøy å spille RS6.
    Planleggingsstadiet er borte, muligheten til å bytte team og karakter er borte - herregud til og med Chavez Ding er borte!
    Oppsumert: RS6 Vegas suger så hinsides at det er ikke engang gøy. Fy F som jeg hater at verden blir tatt over av nærdete fjortisser som er oppvokst med SNES og Sega.

Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,043
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rolig nå, wotg. Jeg kom også fra Doom, Quake etc på PC med mus, og jeg var heller ikke veldig fornøyd med å sitte med en kontroller i henda. Men det kommer seg etterhvert, og når du får taket på det fungerer det helt bra.

Vegas har fått glimrende kritikk på 360. Prøv å spill terrorist hunt med high density og realistic, så skjønner du at "run og gun" ikke funker spesielt bra. Vegas er også et av få spill som benytter seg av et dekningssytem som fungerer. Men jeg hører det er mer action nå enn før; for min del er det helt greit. Synd for dere hardcore gutta, selvsagt.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorAtle
    Rolig nå, wotg. Jeg kom også fra Doom, Quake etc på PC med mus, og jeg var heller ikke veldig fornøyd med å sitte med en kontroller i henda. Men det kommer seg etterhvert, og når du får taket på det fungerer det helt bra.

Vegas har fått glimrende kritikk på 360. Prøv å spill terrorist hunt med high density og realistic, så skjønner du at "run og gun" ikke funker spesielt bra. Vegas er også et av få spill som benytter seg av et dekningssytem som fungerer. Men jeg hører det er mer action nå enn før; for min del er det helt greit. Synd for dere hardcore gutta, selvsagt.
    Det er nettop på terrorist hunt med high density og realistic ting virkelig suger.
    Man skyter like sakte og med like dårlig treffsikkerhet som før, men terroristene er skarpskyttere hele gjengen.
    Problemet er at de fortsatt er like dumme, de går jo i flokk og lar seg drepe på akkurat samme stedet som sine terroristkolegaer.
    Det endrer heller ikke spawnproblematikken, eller det faktum at våpnene er så urealistiske at det gjør vondt.

I tilfelle du lurer så skyter jeg IPSC, pistol og rifle, har også prøvd meg på hagle biten, men den ble ikke godkjent i Norge. Har over gjennomsnittet erfaring med våpen, så jeg vet hvordan rekyl virkelig føles.
    Jeg har ikke noe problemer med å tømme et attenskudds magasin på f.eks en Glock 17 eller USP på femsekunder og alikevel være innenfor alfasonen på ti meters hold.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Det er nettop på terrorist hunt med high density og realistic ting virkelig suger.
    Man skyter like sakte og med like dårlig treffsikkerhet som før, men terroristene er skarpskyttere hele gjengen.
    Problemet er at de fortsatt er like dumme, de går jo i flokk og lar seg drepe på akkurat samme stedet som sine terroristkolegaer.
    Det endrer heller ikke spawnproblematikken, eller det faktum at våpnene er så urealistiske at det gjør vondt.

I tilfelle du lurer så skyter jeg IPSC, pistol og rifle, har også prøvd meg på hagle biten, men den ble ikke godkjent i Norge. Har over gjennomsnittet erfaring med våpen, så jeg vet hvordan rekyl virkelig føles.
    Jeg har ikke noe problemer med å tømme et attenskudds magasin på f.eks en Glock 17 eller USP på femsekunder og alikevel være innenfor alfasonen på ti meters hold.
    Whoops! sorry TorAtle, der hørtes jeg vist ut som et skikkelig A-hole.
    Det var selvfølgelig ikke meningen å høres blærete ut. det jeg mente å si var at RS6 har alltid vært et PCspill og det har appelert til realityfans og folk med en våpenfetish slik som jeg.
    ubisoft har ødelagt RS6 serien ved å porte den til Xbox og Xbox360.
    Ubisoft burde hørt på sine trofaste fans (les på RS6 forumet...) vi har heletiden etterspurt mer realisme og bedre fokus på teamwork.
    Jeg kan ikke skjønne hvorfor de har ikke har valgt å høre på kundegruppen sin og latt utviklingen av RS6 vandre langer og lenger fra corekonseptet.

Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,043
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner at du er skuffet. Jeg antar at Ubisoft ønsker å selge flest mulig spill, derfor dreiningen mot actiondelen.

Jeg venter nå spent på de nye map'ene

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •