Bilspill

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13

Tråd: Bilspill

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bilspill

Jeg vil kjøpe bilspill til XBOX 360, men lurer på hva som er best?
    Hva vil dere anbefale?

Har tidligere vært veldig glad i Need for Speed, men syns disse spillene har tapt seg på de siste modellene til PC.

Setter pris på svar.

Newcomer Fez sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    need for speed carbon gikk jeg lei av i løpet av 1 time. Så disse spillene har nok spilt sin rolle.

Jeg har også testet test drive og det er moro, men litt for kjedelig i lengden da det ikke er noe Action

Men har vel kanskje ville satset på test drive egentlig...

Active Bass Booster sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    forza motorsport 2 eller project gotham racing 4 ser skambra ut..
    Samsung 63" Nad 272,B&W 683s2,686s2,htm61s2,asw610.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp PS3 og vent på GT5....eller skaff deg GT4 til PS2. Er ingen andre bilspill som er i nærheten når det gjelder realisme og grafikk. PGR4 og Forza er bare søppel i forhold......de har ikke klart å fått lengdene på gira riktig en gang...latterlig. "åå....ja men regn effektene er så fine".....yeey...hva har det å si når alt annet i spillet er akkurat det samme som for 6 år siden i f.eks.Test Drive spillene......Arcade alt samma.
    Jeg tror nok de som lager spill i dag tenker for mye på grafikk...og for lite på gameplay....Det mest realistiske bilspillet som x360 får er vel GTA4.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PGR4 kan jeg anbefale.

Dette spillet har gitt meg mange timer med moro. Spillbarhet, grafikk og lyd er topp.

Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MartiNAD
    Kjøp PS3 og vent på GT5....eller skaff deg GT4 til PS2. Er ingen andre bilspill som er i nærheten når det gjelder realisme og grafikk. PGR4 og Forza er bare søppel i forhold......de har ikke klart å fått lengdene på gira riktig en gang...latterlig. "åå....ja men regn effektene er så fine".....yeey...hva har det å si når alt annet i spillet er akkurat det samme som for 6 år siden i f.eks.Test Drive spillene......Arcade alt samma.
    Jeg tror nok de som lager spill i dag tenker for mye på grafikk...og for lite på gameplay....Det mest realistiske bilspillet som x360 får er vel GTA4.
    Hvor gammel er du Martin? Bare tøv det du sier her!

Forza 2 er ett av de bedre bilspillene jeg har spilt og langt mere realistisk enn Gran Turismo 3. Har ikke spilt GT4 enda, men må si jeg er imponert over hvor realistisk Forza 2 er, såpass at det faktisk er ganske vanskelig å kjøre. Så kjenner meg ikke helt igjen i det Martin sier her, men nå er han kanskje ung og har en PS3...

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wåowåo, vent nå litt. Gran Turismo 4 er overlegent Forza spillene når det gjelder realisme, og GT5 blir nok i en annen liga. Så dette har ingenting med alder å gjøre, mr. herminator. Er helt enig med karen. Dessuten så startet Gran Turismo serien hele greia med realisme, og Forza slang seg på. Forza 1 og 2 er bra, men mangler "it" for å stille helt opp mot Gran Turismo...

Btw, ikke legg så mye vekt på alder her, kan hende de er klokere enn deg... Og prøv å slå en mindreårig i spill, umulig!

Men du har 360, gå for Forza eller nye NFS: Pro Street, NFS har endelig fått realisme i spillene sine...

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnuswb
    Wåowåo, vent nå litt. Gran Turismo 4 er overlegent Forza spillene når det gjelder realisme, og GT5 blir nok i en annen liga. Så dette har ingenting med alder å gjøre, mr. herminator. Er helt enig med karen. Dessuten så startet Gran Turismo serien hele greia med realisme, og Forza slang seg på. Forza 1 og 2 er bra, men mangler "it" for å stille helt opp mot Gran Turismo...

Btw, ikke legg så mye vekt på alder her, kan hende de er klokere enn deg... Og prøv å slå en mindreårig i spill, umulig!

Men du har 360, gå for Forza eller nye NFS: Pro Street, NFS har endelig fått realisme i spillene sine...
    Nja jeg vet ikke det helt - mange unge som er gode i spill. Men husk at det nå finnes en del som har spilt data/konsoll siden de var 15 og i dag er 50!

Å kalle et spill som PGR 4 for søppel når det for eksempel får 8.5 i score hos Gamespot.... vel det sier vel en del??

Skriver opp noen gamescore fra Gamespot:

Forza 2: 9.2
    GT 4: 8.9
    PGR 4: 8.5

Vi kan vel greit gå ut i fra at de tre nevnte spill er meget gode alle 3
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate D|sElMiNk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For min del er det Forza Motorsport 2 som gjelder på Xbox360. Dette kommer fra en som er die-hard Gran Turismo fan (har PS2 med GT3, GT Concept, GT4 Prologue og GT4).

Ikke minst er det mye lettere å kjøre med håndkontrollen til 360´en enn til PS2, siden trigger-knappene til gass og brems er mye lettere å finkontrollere enn de trykkfølsomme knappene på PS2-kontrollen. På PS2 er GT4 overlegent best med et skikkelig sett med ratt og pedaler, men dette har jeg ikke testet på Xbox360 enda.

For ren Arcade-nostalgi er faktisk Sega Rally (til X360) rimelig artig.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    GT4 er ikke bedre enn Forza 2, det kan du ikke mene? GT5 bør være meget bra om det skal hamle opp med forza 2. Jeg har spilt prologen, men ble ikke veldig imponert. Når skal egentlig GT5 komme?

Intermediate D|sElMiNk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wåowåo, vent nå litt. Gran Turismo 4 er overlegent Forza spillene når det gjelder realisme, og GT5 blir nok i en annen liga.
    Ingen ting er bedre enn at det kommer enda bedre spill, men å si at GT4 er overlegent Forza 2 er en drøy påstand (jeg har ikke spilt Forza 1).

Dessuten så startet Gran Turismo serien hele greia med realisme, og Forza slang seg på. Forza 1 og 2 er bra, men mangler "it" for å stille helt opp mot Gran Turismo...
    Om man er først ute med en ting betyr ikke det nødvendigvis at man er best. Er du enig i at Ford lager de beste bilene på markedet fordi de var de første til å starte seriøs masseproduksjon?

Å bruke størsteparten av døgnet på å øve på spill til det maniske er ikke synonymt med klokskap

(bittert tilsvar fra en som ga opp CS ved beta 0.6 på grunn av uslåelige "snørrunger")

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

At GT4 er overlegent Forza 2 ser det ikke ut til at det er så mange andre som er enig med dere i, men som sagt jeg har ikke spilt GT4 så jeg skal ikke uttale meg om det. Har det i hylla da men, har ligget der noen år uten at jeg har prøvd det. Jeg har spil stort sett igjennom de 3 første spillene i GT serien og har vært fan av de, men etter jeg prøvde Forza(både 1 og 2) så må jeg si jeg har fått meg en ny favoritt. Jeg har også stor tro på at GT5 blir bra, og med stor sannsynlighet bedre enn Froza 2. Jeg får vel teste GT4 en dag om jeg gidder, så får jeg jo sjekket selv.

Ang. alder så er det mange unge som er flinke ja, men som det blir nevt tidligere her så er det mange som har spilt igjennom livet før mange av de unge kunne skru på en tv. Selv har jeg spilt jevnlig siden jeg spilte på min brors commodore 64 og på min fars IBM 486, så har nå rukket å spilt noen spill i livet mitt jeg også. Jeg også nøytral til konsoll "krigen" da jeg har alle generasjoner fra nintendo og microsoft. Har også PSX og PS2 fra sony, men ikke PS3. Grunnen til å kjøpe meg en evt ps3 hadde i såfall vært GT5 og Final Fantasy (og blu-ray).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •