Xbox 360 - ønsker lyd på stereoanlegget

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xbox 360 - ønsker lyd på stereoanlegget

Jeg har en XBOX 360, og en NAD T-573 forsterker. Jeg ønsker å ha lyden fra Xbox'en inn på forsterkeren min. Har sett i instruksjonsboken til Xbox'en, og det skal kobles en "digital lydkabel" inn på AV-kabelen og inn på forsterkeren.

Mitt spørsmål er, hvordan ser en slik "digital lydkabel" ut, og hvor får jeg kjøpt dette? Jeg kjøpte en optisk lydkabel på Elkjøp idag, og denne passet inn i forsterkeren, men den passet ikke inn på AV-kabelen på Xbox'en. Er dette feil kabel?

Håper noen her kan hjelpe meg....

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

på min xbox360 er det utgang for digital lyd i selve bildepluggen.(den du dytter i boxen) der passer en optisk lydkabel(toslink) den andre typer digitale lydkabel som blir brukt likner på vanlige phono-kabler, med en sånn plugg i hver ende. Er det sist nevnte du har kjøpt på elkjøp så vil ikke den passe, da må du bytt`n .. see?

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Optisk kabel er riktig, men det kan virke som om du har feil multi-kabel ifra Xboxen. VGA kabelen og komponent kabelen til Xbox 360 har begge uttak for optisk kabel. OBS: Husk at du skal sette inn den optiske kabelen på selve pluggen som går inn i Xbox 360ern..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •