Nå kan du spille PS2 spill i HD oppløsning!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nå kan du spille PS2 spill i HD oppløsning!

Xploder Online | Shop | Xploder HDTV Player

Info:
    Benefit from the capabilities of your HDTV, experience PS2 games in High Definition (HD) via your PS2 console.
    Select from High Definition (576p, 720p & 1080i), Enhanced Definition (480p) or VGA* modes to give a clearer, more crisp picture quality for your PS2 games.
    Simply load the Xploder HDTV Player software disc, select your required settings, (the best output will be dictated by your HDTV set and the game, generally we recommend the 576p mode for the best results) position the screen image in the required location and experience games as they were meant to be viewed.
    Pack includes: High quality Component RGB Cable to link your PlayStation 2 to the HDTV.

klart det ikke blir ekte hdtv, men hjelper nok for oss som sitter med en gammel ps2 og en hdtv...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ifølge IGN fungerer det visst ikke særlig bra med 720p og 1080i, men med 480p/576p fungerer det visst utmerket...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg venter rett og slett bare på PS3 heller, hvist den er så god som jeg håper den er så kan jeg bare rett og slett gi bort PS2 maskinen min slik som jeg gjorde med PS1 maskinen min når jeg fikk PS2 :-D

Active teoh sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    328
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da_znake
    Jeg venter rett og slett bare på PS3 heller, hvist den er så god som jeg håper den er så kan jeg bare rett og slett gi bort PS2 maskinen min slik som jeg gjorde med PS1 maskinen min når jeg fikk PS2 :-D
    Hvis du leter etter et snilt barn som du kan gi bort den PS2'n til, så sitter jeg her. Kanskje litt off-topic menmen..

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fant tilfeldigvis en kopi slengenes rundt dette nettet eller hva det kalles... Skal testes hvertfall. må skaffe meg en komponent kabel til ps2n først..:-D

noen sier det funker, andre sier det stinker. la oss se

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går det an å få kjøpt Xplodern i norske butikker eller norske nettbutikker? Eller må man bestille denne fra hjemmesiden? Tror jeg leste et sted på nettet at denne skulle komme til Norge i midten av september.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis jeg da bestemmer meg for å bestille denne varen... Åssen er det da med toll og alt det der siden det er fra en utenlandsk nettbutikk? Betaler jeg bare det varen koster + frakt, eller må varen tolles og sånt også?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du har chip på din ps2 eller swap magic kan jeg gi deg et tips.... koster deg 150 mb... men da må du også ha komponent kabel fra din ps2.

men fremmer ingen form for illegal nedlasting her... :-P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •